Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Ik ga er morgen wel een halen bij t kv.

Kijken wat die aangeeft. :wink:

De cb testen zijn volgens mij ook best gevoelig.

De diditale test is in ieder erg duidelijk.

Irry :pray:

Die vind ik wel duur,probeer t wel eerst met een kv.

Jammer Irry, maar het zegt nog niet alles! Heb je wel andere testen in huis?

Gelijk heb je hoor.

Ik heb nog een hele voorrad mtcr* testen thuis liggen.

Altijd handig voor zo’n ongeduldig miepje als ik ben :oops:

Mochten die geen duidelijk resultaat geven dan komt er tzt vanzelf wel een digitale test.

Meiden, ik heb jullie advies nodig! Ik ben er vannacht achter gekomen dat Niels nu ook ingebakerd probeert om te rollen op zijn zij… Vandaag dus geprobeerd om hem in een slaapzakje met mouwen te laten slapen, dat is dus een regelrechte ramp geworden: bijna twee uur krijsen in bed terwijl hij doodmoe was… Ook verder niet te troosten. Ik heb hem er maar uitgehaald en de borst gegeven en nu weer ingebakerd in bed gelegd. Gelukkig kan ik hem wel in de gaten houden via de babyfoon. Maar dat kan op het KDV natuurlijk niet en 's nachts ook niet…

Ik wist het eigenlijk al: hij is er nog niet aan toe (ingebakerd is hij al een problematische slaper). Ik zit nu echt met mijn handen in het haar! Ik weet dat ik het tijd moet geven maar alles in mij zegt dat het nog te vroeg is… Zo zijn we weer terug bij af van niet slapen en daardoor oververmoeid zijn en al helemaal niet meer kunnen slapen en alleen maar huilen.

Zou zo’n kussen kunnen helpen zodat hij zich niet kan omrollen?

Sorry dat het weer zo’n ego-verhaal is geworden, ben op het moment gewoon een beetje in paniek: woensdag en donderdag moet hij al hele dagen naar de creche.

Bij mijn dochter werkte zo,n kussen wel.

Ze kon in ieder geval niet meer omrollen.

Je zou ook 2 grote handdoeken kunnen gebruiken,een bij de buik en de ander bij de rug.

Succes ermee,hoop dat je er wat aan hebt.

Jippo, ik weet van meiden van de zwangerschapsgym dat zo’n kussen wel helpt als kindjes een voorkeurshouding hebben, maar in het geval Niels durf ik het niet te zeggen.

Kan je niet met het cb overleggen?

Misschien dat zij tips hebben.

Enne, je mag hier net zoveel ego-berichtjes plaatsen als je wil hoor.

We zijn er toch om elkaar te helpen!!!

hanneke ik heb een foto van brennen voor je maar die zet ik hier maar even neer en dan kun je hem gebruiken voor het nieuwe lijstje

liefs tamara

Jippo, zo’n kussen werkt maar ik zou met het kdv toch afspreken dat ze regelmatig even bij Niels kijken!

Dag Meneer Brennen.

Wat een heertje zo, geweldig :inlove:

Achossi, wat een heertje die Brennen!! :inlove:

Irry-me, nog steeds niks? Ga je vandaag een test van kv doen??

:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown:

Lotte, ja, ik heb al 3 echo’s gehad, waarvan de laatste echt duidelijk was! :inlove:

Mary, damn, negatief. :thumbdown: De gewone CB-testen zijn érg gevoelig. In mijn ervaring nog gevoeliger dan die van M*tcare! De KV-testen heb ik niet zo’n ervaring mee… Ik blijf voor je duimen!

Jippo, ik zou het gewoon eens proberen met die handdoeken/dat kussen! En idd, ff naar het cb bellen voor tips!

Tamara, schattige foto van Brennen! :inlove:

Vandaag vrij i.p.v. woensdag, omdat hubbie cursus heeft vandaag (op z’n vrije dag). Hij moest om 5.30 uur al de deur uit… Dus de komende drie dagen moet ik werken en dan weet ik niet of ik on line kan komen… Dus als jullie me weer missen, haha… ik ben gewoon aan het werk! :wink:

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat Vera!!

Flimpje:

Mats ziet zichzelf!!!

Hanneke, wat een leuk filmpje :lol: :inlove: :inlove:

Leuk he?! Wat is ie al groot als ik hem zo zie!

Het wordt al een hele vent ja, mooi hoor!! Ik was gisteren bij vrienden en die hebben een zoontje van 1 augustus en die is groot :shock: die zit ver boven de lijn…

Dat ziet er ook wel weer apart uit hoor… vergeleken met Jasmijn helemaal haha

Nog 1:

Mats leest een boekje!!

Geweldige filmpjes Hanneke…