Oktoberstopsters '07 *11! 12 baby's, 2 op komst!

Hey Irri, hoe is het gegaan met de echo?

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Irry-me, ik lees iets over een droevig bericht in het andere topic. Ik hoop dat je echo goed was maar ik ben dus bang van niet :cry: :hug:

Hanneke, dat meen je niet.

Ik kan het topic zelf niet vinden, dus laten we :pray: :pray: dat je het niet goed gelezen hebt.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67694&postdays=0&postorder=asc&start=600

Onderaan :cry:

:think: inderdaad, nu vrees ik ook het ergste.

Hallo dames,

Niks meer gehoord van Irry???

Pfff lijkt me inderdaad geen goed nieuws… :?

Lotte! Kan me voorstellen dat je hyper bent! En mei is het zo! Spannende tijden weer;)

Ik hoop dat het weer net zo snel mag gaan als de eerste keer, want ik zal je zeggen dat na 1,5 jaar ploeteren de lol er wel een beetje af is :frowning:

Doeg!

Ik las dat de echo idd niet goed was.

Lieve Irry, ik vind het zo erg voor je! Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd.

Het is zo oneerlijk! :cry: :hug:

Geen goed nieuws hier lees ik… :frowning: Irry, heel veel sterkte meis!!!

Even een update over Tygo. Vandeweek naar het cb geweest en alles gaat nog steeds super. De kleine man (klein??) is alweer 73 cm en 8,3 kilo! Vrees dat er weer nieuwe tanden door zitten te komen nu, hij is al twee avonden achter elkaar niet vrolijk!

Ik ga even wat bijlezen hier!

Lieve Irry, ik wil je ook heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Wat een vervelend bericht :hug:

Ik had het jullie zo gegund.

Oehh Lotte, in mei alweer stoppen en in juli alweer voor het echie!! Spannend!! Ga met je meeleven, dat weet ik nu al! Ben je al een juli-stoppers topic begonnen?? hihi

Oh, het lijkt nog zo kort geleden dat we hier allemaal gingen stoppen en voor het echie gingen…

Linda, nu je het zegt, misschien moet ik maar alvast een topic openen :mrgreen:

Zo gek is dat eigenlijk niet, want in 2007 heb ik in februari ook al een augustusstoppers topic geopend :oops:

Maar ik denk dat ik nu toch nog maar even wacht.

Zal ik een april-topic starten?? :mrgreen:

Jemig wat is Tygo groot!!! Hij gaat Mats inhalen!! :thumbup: :clap:

Hanneke, heb je de lijstjes weg gehaald?

Ik zie alleen maar kruisjes.

Nee, komt door de uploadsite. Die haalt ze er na een maand weer af :wall: Moet ze weer opnieuw uploaden maar ze staan op mijn andere computer. Morgen weer!

Het maakt me evrder niet uit hoor, ik zag het toevallig.

Irry-me :hug:

Hanneke een april topic???

pssst… ik had gisteren ongesteld moeten worden…

Duimen jullie mee?

Ow wat spannend Sjaantje! Natuurlijk duimen we mee!!!

:pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@Sjaantje wrote:

Irry-me :hug:

Hanneke een april topic???

Ja, ik moet ergens in april ongesteld worden en daarna willen we misschien voor een 2de gaan. Dus ik weet niet of je dan in een april of een mei-topic moet meeschrijven want ronde 1 start net in april maar eindigt in mei :wall: