**OkToBeRsToPpErS'06**

@mamalena wrote:

Lieverds,

Het gaat alweer een beetje beter met me. R. en ik zijn weer enigszins on speaking terms. Hij zit wel nog steeds bij die vriend van ons en dat blijft waarschijnlijk nog even zo. Wilde het jullie even laten weten. Heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden. Echt super. :-

Moet nu echt naar bed. 2 kids in je eentje gaat je niet in je kouwe kleren zitten. Pfffff…

Kom morgen wat uitgebreider schrijven. Nu crashen…




Meid, hopelijk een goede nacht. Enne, een keer andersom. Hij twee kids en jij een nachtje weg, is ook een optie hoor :wink: :hug: :-

Hopelijk kunnen jullie het toch samen redden :-*

Even gauw voor M;lena :hug: Hoop dat jullie er wel samen uit komen hoor!! En het is wat Wawa zegt… Ook hij mag voor de kids zorgen :wink:



Enne… Zal ik mijn man dan maar laten lezen dat ik op nr 1 sta in de poll? Dat jullie het gewoon van mij verwachten? :lol:

Neuh…doe eigenlijk maar niet… Ik durf er niet zo goed meer over te beginnen thuis. Bang dat ik opdringerig wordt. En als hij het gevoel krijgt dat ik hem push kan ik het helemaal wel vergeten. Das met alles zo… :smiley:



Fem, ook Nesrin sliep veel beter en langer op haar buikje hoor! Ik moest op het kdv trouwens wel eeen ‘buikslapertjes’ verklaring ondertekenen.



Jane, ik zit met datzelfde gevoel als jij. Wil ook wel van baan wisselen…maar wat als… Daarom blijf ik dus denk ik toch maar weer zitten waar ik zit :mrgreen: En ja, ik denk dat dat weer zo’n typisch vrouwen-iets is.



:-*

Oh en Jane, wanneer laat je je spiraal verwijderen dan?

Probleem is opgelost! :dance: bleek een fout in de videokaart te zitten o.i.d… Vraag me niet hoe of wat verder want snap er de ballen niet van… :oops: :lol: :lol:



Morgen kom ik weer lekker kletsen, nu naar bed.



:-*

Slaap lekker Marije :-* :zzz:

Ik ben er ook :mrgreen:

Ik ben er ook tussen de wasjes door. :wink:



M’lena, ik hoop dat je idd ook even de kans krijgt om snel wat uit te rusten…

Dikke knuf.

:hug:



Wawa, ja heb je gevonden, maar je moet me nog wel even accepteren hoor anders word ik geen vriendje… :cry: :mrgreen: :mrgreen:



Voe je je al wat beter? Als er iets is weet je het hè…



Jane, nou laat die spiraal maar vlug verwijderen dan.Ik wil die poll winnen!

:wink: :mrgreen: :mrgreen:



Patricia, heel herkenbaar zo’n man die zich gaat afsluiten als je iets te veel gaat aandringen… :roll:



Joos, hoe is je nacht geweest weer

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: ?



:-



Tilly, hoe is het met je meis?



B’mama, Misschien heb je het al wel verteld maar is er al een datum dat je voor de ingreep gaat?



Femmie, zijn ze er al achter waar die stank uit de keuken vandaan komt? Hier hebben we dat ook wel eens, maar dan komt het echt door de regen… :roll: :sick:



Chrisje, jij ook nog een kinderwens… LEUK! :inlove:



Charissa, hoe is het daar? Lees je nog mee en kom je nog wel weer meeschrijven? :-




tot later.

Niemand hier… :frowning: Zo is wasjes doen heel saai hoor! :hand:

Marije, het gaat alweer wat beter. Gisteren met een collega gebeld en nu kan ik het beter naast me leggen :wink: . Morgen nog wel even met big boss praten :lol: :lol:

Gelukkig maar Wawa. Het is altijd een rot om met zo’n gevoel weer terug aan het werk te gaan…



Is het bij jullie ook van dat donkere natte weer vandaag? Ik ontwikkel gewoon een lichte winterdepressie… :roll: :mrgreen:

@Marije wrote:

Gelukkig maar Wawa. Het is altijd een rot om met zo’n gevoel weer terug aan het werk te gaan…



Is het bij jullie ook van dat donkere natte weer vandaag? Ik ontwikkel gewoon een lichte winterdepressie… :roll: :mrgreen:




Ook een eeeeeeeeeeeeeenorme last van :wink:

Vraagje…



Ik heb nu 4 grote boodschappentassen helemaal vol staan met baby en

kinderkleding wat nog zo goed is dat ik het makkelijk zou kunnen verkopen.

Maar als ik alles per stuk zou gaan aanbieden ben ik uren bezig met foto’s maken etc… Zou ik het ook in partijen kunnen aanbieden denken jullie?

Fleur doet dat inderdaad wel. Ik bewaar alles voor een eventuele derde kiddie :wink:

Oke, nou dan kan ik me daar weer eens op gaan storten! :stuck_out_tongue: :lol:



Word net door Daffie gebeld…



Ze is net opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Ze was al weer een paar dagen erg aan het spugen geweest en vanmiddag werd het zo erg dat ze naar de HAP zijn gereden.

Vind het zo naar voor d’r!

:?

@Marije wrote:



Charissa, hoe is het daar? Lees je nog mee en kom je nog wel weer meeschrijven? :-*




Ik lees af en toe mee hoor.....

En spring er vanaf hier weer in, was de pc echt even zat voor een tijdje. Wel nog mijn hyves bijgehouden maar dat was het ook :oops:

Las wel dat Mamalena even een heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel kan gebruiken, bij deze;



:-* :-*

Beterschap voor Daffie :hug: :hug: Ze is toch net getrouwd en weer zwanger? Hopelijk knapt ze snel op :-*

Ja daar is ze weer! :mrgreen: :lol:



Ja net getrouwd en zwanger… Hoop dat ze zich over een paar daagjes weer wat beter voelt.

Hoe is het trouwens met je mooie meis?

Het gaat super met Loïs. Nog steeds lekker eigenwijs en koppig (goh van wie zou ze dat nou hebben :think: ) en verder een grote hulp met koken en het huishouden.

Als we gegeten hebben ruimt ze de tafel af, ga ik afwassen en maakt zij de tafel schoon :inlove:

Ben zo trots op haar :thumbup: , ze doet het helemaal uit haarzelf…



Dus hier loopt alles op rolletjes.



Op het werk wat veranderingen, meer taken erbij gekregen dus moet even mijn draai daarin vinden. Maar wel even afwisseling in de dingen die ik deed, erg leuk :smiley:

Zoooo herkenbaar Charissa, hier is peuter ook een grote hulp.



Marije, wat naar voor Daffie. Wens haar maar sterkte van mij :-*