*** Oktoberstoppers #10 ***

A-S

nee ik heb nog geen voor gevoel.

Maar ook nog geen tekenen van ongi worden…

:lol: :lol: :lol:

jammer he Miek? dat je toch een goed mens bent dan :wink: :-* :mrgreen:

@Jane_S wrote:

:lol: :lol: :lol:

jammer he Miek? dat je toch een goed mens bent dan :wink: :-* :mrgreen:

Tja daar zal het dan wel op neer komen! Wil zoooo graag anders :cry: :mrgreen:

@tijgertje1982 wrote:

A-S

nee ik heb nog geen voor gevoel.

Maar ook nog geen tekenen van ongi worden…

Spannend!!! :mrgreen:

Hihi die Miek :-*

A-S spannend hoor nog maar 2 weekjes!! :inlove:

A-s jij gaat ook als snel zeg! Bijna echo, spannend! Hebben jullie het al verteld? of wachten jullie tot 12 weken?

@ A-S"

Ja is wel spannend …

Ik heb het zelf het gevoel dat ik niet zwanger ben, omdat ik een blaasontsteking heb gehad in de periode van mijn ei en dus weinig kon klussen.

Maar nu lees ik net bij Miek dat zwemmertjes soms wel 7 dagen kunnen overleven, dus dat maakt het weer spannender en onzekerder en ga je toch weer twijfelen …

:inlove: :inlove:

Aankomend weekend willen we het de ouders gaan vertellen, maar vind dit nog wel erg spannend, kan eigenlijk nog van alles mis gaan en nog geen kloppend hartje gehoord/gezien dan!!

Ja Miek tijd gaat erg snel! Jij al weer 12 weken!!! :mrgreen:

@Anne-Sophie wrote:

:inlove: :inlove:

Aankomend weekend willen we het de ouders gaan vertellen, maar vind dit nog wel erg spannend, kan eigenlijk nog van alles mis gaan en nog geen kloppend hartje gehoord/gezien dan!!

Je moet ervan uit gaan dat alles in orde is… En aan ouders vertellen is zooooo leuk! verwachten ze het?

tijgertje morgen testen? :angel: :mrgreen:

Nog 11 berichtjes en ik ben kleuter :inlove:

Kweet niet goed of ze het verwachten.

Schoonouders in ieder geval niet.

Mijn ouders dacht ik van niet, maar gister waren ze er ff en toen ik geen glaasje wijn mee dronk keken ze elkaar wel even vreemd aan. :mrgreen: (dat is toch niks voor mij, geen wijntje)

Spannend hoor!

@miek1982 wrote:

tijgertje morgen testen? :angel: :mrgreen:

Nee, ik wacht tot woensdag (al vind ik dat wel moeilijk )

ohh wat leuk A-S en alleen de ouders kan geen kwaad.

als het mis zou gaan heb je daar in ieder geval steun aan.

tenminste zo kijken wij er tegen aan :mrgreen:

lijkt me zo geweldig tegen onze ouders zeggen, maarja eerst maar eens zwanger zien te raken… :roll:

Spannend tijgertje!! We wachten af…

Jane: Idd ouders en broers en zussen wil ik aankomend weekend vertellen met de vraag het nog een weekje stil te houden.

Als de 23e de echo goed is ga ik het op het werk vertellen.

Zit alleen nog in dubio of ik het voor of na de 23 aan 2 paar goede vrienden vertel.

@Jane_S wrote:

ohh wat leuk A-S en alleen de ouders kan geen kwaad.

als het mis zou gaan heb je daar in ieder geval steun aan.

tenminste zo kijken wij er tegen aan :mrgreen:

lijkt me zo geweldig tegen onze ouders zeggen, maarja eerst maar eens zwanger zien te raken… :roll:

Jane ik zie dat je een cyclus van 30 dagen aanhoud, heb je je ei zo laat gehad? Of doe je dat uit zelfbescherming?

@Jane_S wrote:

Jou tijd komt vast ook heel snel!! :thumbup: volop voor jou (en alle anderen hier natuurlijk :thumbup: :thumbup: )

@Miek: ik stem ook voor Mitch met haar! :thumbup: :wink: