Ik ga 1 dag in de week naar school, en daarnaast werk ik zo’n 24 uur.
Het ligt er een beetje aan hoe druk het is, maar om de opleiding te volgen moet je minimaal 20 uur werken.
Nog veel tijd kwijt dan aan thuisstudie?
Ik moet heel erlijk bekennen dat ik niet zoveel aan thuisstudie doe :oops:
Meestal probeer ik mijn huiswerk voor het weekend af te hebben, zodat ik de weekenden lekker voor mezelf heb.
Behalve wanneer er een toets aan zit te komen.
Dan begin ik na de laatste les te leren.
We waren een beetje naar beneden gezakt, dus ik heb dit topic maar even weer naar boven gehaald.
Heej! Ben ik weer. Heb geen tijd gehad om te internetten. Maar heb net weer even bijgelezen.
Wat voor werk/ opleiding doe je eigenlijk Lotte?
Ikzelf werk met weeskinderen (woon in het buitenland). De kinderen wonen bij familie (oma’s, opa’s, ooms, tantes) maar ouders zijn helaas al overleden.
Zou er soms wel een aantal mee naar huis willen nemen om lekker voor ze te zorgen.
Helaas zijn er zoveel lieve kindjes met een moeilijk leven…
Nog steeds geen nieuwe oktober stoppers trouwens… waar blijven ze??
Het is denk ik nog een beetje vroeg voor oktoberstoppers.
De 2e septemberstopper melde zich ook pas na 1 september
Er is dus nog hoop.
Ik volg een opleiding in de zorg.
Vandaag was de eerste schooldag.
Voor mij allemaal herhaling van wat ik vorig jaar ook al gehad hehb, dus het worden 10 makkelijke weken.
Daarna begint het echte werk pas.
Mag ik vragen waar je woont?
Hier even snel een berichtje.
Ik ben vanmorgen vroeg ongi geworden na 28 !!! dagen.
Volgende nod 4 oktober, als ik weer uitga van 28 dagen tenminste.
Dat is goed nieuws!! :dance:
Kun je er eerder voor gaan!
Ik woon trouwens al weer een aantal jaren in Afrika.
Nog maar een paar weekjes en dan kun je de rubbers weggooien! Hopelijk over een paar maanden met een dikke buik in de schoolbanken…
Wauw, dat is een uitdaging.
Bevalt het je???
Ik zal even het verhaaltje dat ik bij de augustusstoppers heb getypt naar hier kopieeren.
Nu nog 1 keer ongi worden en dan gaan wij ook voor het eggie.
We willen alleen nog niet bewust gaan klussen.
Wat er op neer zal komen dat we geen condooms meer gebruiken, en ook niet in de vruchtbare dagen gaan klussen (behalve als we zin hebben natuurlijk)
Mocht er een slim zaadje bij zitten, dan vinden we dat natuurlijk heel fijn, maar als het niet zo is vinden we het ook niet zo erg.
De reden van dit alles is toch nog een beetje de opleiding die ik nu volg.
Het serieuze werk zal denk ik zo rond de kerst ofzo beginnen.
Het is dus nog even afwachten hoe het gaat.
Nou, Lotte is wel veel relaxter om het zo te doen i.p.v. echt al te beginnen met klussen.
Wij gaan het ook zo doen in het begin. Wil er niet vanaf het begin al te veel stress over hebben. (Hoop dat dat lukt!)
Ok, ik ga maar eens lekker eten en dan weer aan het werk. Tot vanavond!
Hehe, de werkdag zit erop.
Ik ben kapot.
Gisteravond heb ik gewerkt, en vanmorgen ging om half 7 de wekker alweer.
Een beetje teveel van het goede.
Ook morgen en zondag moet ik werken, maar maandag ben ik vrij.
Even lekker bijkomen
Bijna weekend :dance:
Morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker een dagje vrij.
In de plaats waar ik werk is er dit weekend kermis.
Al 3 dagen kom ik er langs, en ruik ik de oliebollen.
Vanmiddag kon ik me niet meer beheersen.
Ik MOEST berlinerbollen hebben.
Mmmmmmm, ze waren heerlijk.
Ja, ze, ik heb er maar meteen 2 gekocht, en opgegeten :oops:
Dat is toch veel lekkerder dan een boterham? :mrgreen:
Heerlijk!! :drool:
Bah bah, helaas ben ik hier al 2 dagen aan het worstelen met de boekhouding en de begroting. Echt heeeeel saai dus. :x Hoop dat ik er morgen doorheen ben. Kan wel iets leukers bedenken (zoals oliebollen eten bijvoorbeeld…!)
Ik heb weekend :dance:
Vandaag kwam ik weer langs de kermis en ik zag dat de oliebollen kraam al open was, maar ik heb me kunnen beheersen.
Vind het eigenlijk wel heel knap van mezelf
De :twisted: worden al minder.
Ik denk morgen nog een restje en dan hebben we dat ook weer gehad.
Gelukkig heb ik niet veel klachten als ik ongi ben, en doe ik ook eigenlijk alles wel.
Alleen de 1e dag heb ik vaak wa krampen, maar het is niet zo dat ik me er ziek van voel.
Succes met de boekhouding.
Het is mijn klusje ook niet.
Nee, gelukkig heb ik ook nooit zoveel klachten. Ben altijd wel weer heel blij wanneer die dagen voorbij zijn.
Heb trouwens nog steeds zin in oliebollen. Of chocolade… :drool:
Ga toch verstandig zijn en een echte maaltijd bereiden. :thumbup:
Wat goed van je om een gezonde maaltijd te bereiden.
Mijn ongi is zo goed als voorbij, dus ik heb geen excuus meer om te snoepen
Dus ook hier maar weer aan de goede maaltijden.
Ik ben nu al aan het aftellen tot mijn volgende nod.
Over een paar dagen begin ik weer met de “slijmtest”.
Als het deze cyclus net zo duidelijk is weet ik over een kleine week waarschijnljik al ongeveer wanneer ik de :twisted: weer kan verwachten.
Het vrouwenlichaam blijft toch wel een heel bijzonder iets, vind je ook niet?
Ik vind het knap dat mijn lichaam precies weet wanneer de eisprong moet zijn, en wanneer de :twisted: moeten komen.
Wie dat toch uigevonden heeft :think:
Ja, heel bijzonder! Grappig ook, sinds ik in mijn hoofd bezig ben met een kindje krijgen, let ik ineens veel meer op mijn lichaam.
Opeens begrijp je dan ook dingen waar je voorheen niet mee bezig was, zoals je eisprong bijvoorbeeld. Kan hem meestal echt voelen.
Ben ook helemaal kapot, vandaag hard gewerkt en de komende weken worden erg druk.
Effe lekker op de bank een soap kijken…
Ben je nu niet heel erg opgewonden dat het bijna zover is?? Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik dat wel heel erg zijn denk ik. :dance:
Ik heb het gevoel dat ik nog heel veel dingen wil doen voordat ik zwanger ben en een kindje heb.
Overal geniet ik nu extra van omdat het misschien de laatste keer is dat ik het op deze manier meemaak.
Een voorbeeld hiervan is bv kermis en carnaval vieren.
Als je een kindje hebt ervaar je die dingen denk ik toch heel anders.
Verder vind ik het ook nog steeds een raar idee dat ik over 2-3 maand zomaar zwanger kan zijn.
Ja! Hoop het voor je!
Zouden er niet meer meiden zijn die nu al weten dat ze vanaf volgende maand voor een beebje gaan :think: