Even snel een berichtje om dit topic weer wat omhoog te krijgen.
Ik ben nog heerlijk aan het genieten van mijn vakantie.
Volgende week moet er namelijk echt weer gewerkt worden.
Eigenlijk heb ik er nog helemaal geen zin in, maar daar moet ik nu nog maar niet teveel aan denken.
EErst nog een paar dagen relaxen.
Wat me nu toch weer overkomt.
Ik heb sinds gisteren al rekbaar slijm.
En mijn banner staat nog niet eeens in het groene deel.
Dus, waarschijnlijk een kortere cyclus :dance:
Hoi Lotte,
Ik ben er ook weer, en ik dacht laat ik je maar een opzoeken :mrgreen:
iK zag je nog steeds heerlijk tegen jezelf aan het kletsen was :lol: :lol:
Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, en je hebt lekker nog een paar dagen vrij.
Je moet zeker net als ik maandag weer beginnen?
Het schiet al lekker op met jou hé, nog maar 2 ongies :dance: :dance:
er zullen vast snel mensen bijkomen op dit topic
Ik moet inderdaad maandag weer aan het werk.
Hebben julle ook een fijne vakantie gehad?
En wat het kletsen tegen mezelf betreft.
Bij de augustusstoppers was ik ook eerst de enige, en nu is het al een hele club.
Dus ik heb goede hoop dat er zich binnenkort hier ook meer meiden aanmelden.
Mijn vakantie is heerlijk geweest, lekker rustig aangedaan en toch veel gezien :mrgreen:
Jammer dat het er weer opzit, al is thuis zijn in je eigen huis ook wel weer lekker.
Schrijf je nog steeds mee bij augustus stoppers dan?
en je zal hier heus niet de enige blijven hoor, maar de meeste besluiten vaak gelijk te stoppen of de volgende maand :mrgreen:
Joepie, ik zit al op pagina 4!!!
En dat bijna alleen.
Meiden jullie zijn welkom hoor.
Even dit topic weer naar boven halen.
Hoi Lotte,
Ik zal waarschijnlijk een december stopper worden, maar vind het geweldig dat jij in je eentje een topic warm houdt! Kom je lekker gezelschap houden, zodat we ons met z’n tweeen kunnen verheugen op de tijd wanneer we er eindelijk voor mogen gaan.
Ben 31 jaar, getrouwd en i.v.m. studie en werk moeten we nog even wachten. Ik ben wel al sinds april gestopt met de pil.
Groetjes!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben niet meer alleen.
Gezellig Honing dat je mee komt kletsen, en wat klinkt je verhaal bekend.
Zoals je wel gelezen zal hebben is een studie ook de reden dat wij onze kinderwens nog even uitgesteld hebben.
We zijn dus een beetje “lotgenoten”.
Hoi meiden!
Ik wordt een september 2007 stopper, maar ik zie nog geen topic daarover.
Ik zat lang te dubben of ik het hier wel neer wilde zetten, maar ik doe het toch maar :mrgreen:
Bij de febr/maart stoppers 2006 weten ze nog niks, dus ik hoop dat ik het nog even geheim kan houden :mrgreen: zo niet dan is het ook goed!
Zoals jullie zien hebben wij een zoontje van ruim 7 maanden.
Na enige tijd nadenken of we echt wel zo snel voor een tweede kindje wilde gaan, hebben we besloten dat ik volgende week met de pil stop.
Er zijn zat redenen te bedenken om het niet te doen ( is het wel eerlijk voor Jorrit, enz ) maar ook zat om het wel te doen.
We willen gevoelsmatig graag 2 kindjes kort op elkaar, maar wij zijn ook altijd verstandelijk bezig :mrgreen:
Maar nu gaan we toch voor ons gevoel, omdat je nooit kan weten hoe lang het duurt voor je zwanger bent, en er bij elkaar leeftijdsverschil wel voors en tegens zitten.
Ik ben 30 jaar en mijn mannetje 37.
Op dit moment ben ik thuisblijfmoeder, omdat ik toch al geen werk meer had ( ben geopereerd aan een hernia en in de revalidatie periode verliep mijn contract ), was de stap naar het opzeggen van de ww niet zo groot meer. We hebben er geen moment spijt van.
In de toekomst zal ik wel weer gaan werken ( mocht ik wat vinden ), maar eerst een paar jaar bij de kleine ( en misschien wel kleintjes ) blijven.
Van Jorrit was ik heel snel zwanger.
Na 15 jaar de pil geslikt te hebben was ik de tweede ronde al zwanger.
Alles is toen ook supergoed gegaan ( op mijn toch al zwakke rug na ).
Precies op de uitgerekende datum is hij in een sneltreinvaart geboren.
Het ziekenhuis haalde ik niet meer :mrgreen:
Stiekem hoop ik dat het nu weer zo snel en goed mag gaan, maar we wachten af.
De reden dat ik volgende week stop en niet nu is dat we een weekje naar cp gaan, en ik graag wil zwemmen met mijn mannetjes :inlove:
Tijdens de menstruatie gaat dit niet lukken.
Nou ik hoop dat het hier net zo gezellig gaat worden als bij de feb/maart stoppers van 2006
Groetjes Chico.
Hoi Chico,
Waarschijnlijk zijn er al wel septemberstoppers, maar durft er niemand een topic te openen.
Maar 1 moet toch de eerste zijn :mrgreen:
Maar je bent hier ook welkom hoor!!!
Liefs Lotte
Fijn hoor :mrgreen:
Misschien kunnen we ze samen voegen?
Groetjes Chico.
Ik heb een tijdje bij de eerste kwartaal 2007 stoppers geschreven.
Een erg gezellige club meiden, maar omdat er een paar maanden samengevoegd waren wel een hele grote club.
Hierdoor is het niet altijd overzichtelijk.
Toch maar een september topic?
Kom ik je gezelschap houden tot je meer vriendinnetjes hebt ok?
Nou eigenlijk wil ik geen topic starten hoor :mrgreen:
Weet je wat, ik hou jou gezelschap en jij mij tot we meerdere mensen in september en oktober hebben gevonden :mrgreen:
En dan vinden we het zo gezellig dat we gewoon blijven schrijven hier en in een nieuw topic :mrgreen:
Groetjes Chico.
Heb je al gezien dat er een september topic is??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eh nee :eh:
Goed zoeken.
Gevonden hoor :mrgreen:
Leuk!
Groetjes Chico.
Nee, dit is lekker, schrijven we net langs elkaar heen :mrgreen: