Oktober 2007 stoppers, wie komt me gezelschap houden???

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de bevalling van je zus.

Een collega van mij, die zelf verpleegkundige is, is bij de bevalling van haar zus geweest.

Nu heeft ze in haar werk echt wel het nodige meegemaakt, maar die bevalling vond ze toch ook niet wat.

Zo zie je maar, je bent niet de enige.

hahahahaha… natuurlijk willen jullie wel bevallen!!!

Ik wilde in eerste instantie thuis bevallen, maar omdat Colin zelfs toen de weeen al begonnen waren niet wilde indalen, zijn we alsnog naar het ziekenhuis gestuurd! :frowning: Achteraf maar goed ook. Maar omdat ik dus thuis wilde bevallen hebben we het helemaal niet over pijnbestrijding gehad. En toen ik eenmaal in het ziekenhuis was en ze hadden mn vliezen gebroken. Was mn ontsluiting al 6 cm. Na 5 cm kunnen ze geen pijnbestrijding meer geven… Maar zoals ik al zei: ik ben nog steeds heel trots op mezelf dat ik het zo heb gekund!!! :shifty: :dance:

Bij een vriendin van mij werkte de ruggeprik niet goed. En zels ondanks die prik, heeft ze toch alles gevoeld! (is bevestigd door gyn)

@Jippo: Bij onze vk is er speciaal een spreekuur voor stellen die zwanger willen worden. Ik weet niet of het al gebruikelijk is, maar waarom zou je niet even bellen! Misschien stelt het je gerust, en zo niet, heb je toch al een hoop info!!

tja, als ik tevoren een bevalling in het echt had meegemaakt, had ik heb misschien ook niet meer gewild. Maar, meiden, als je eenmaal je kindje in je handen hebt, ben je de pijn misschien niet vergeten, maar het maakt dan echt niet meer uit! Waarom denk je dat ik dit alles nog een keer wil meemaken??? heus niet voor de pijn, hoor!!! :smiley:

liefs

daffie

Ach ja, je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven, dus ook een bevalling.

En je bent niet de eerste en de enige die zoiets mee maakt.

Mijn moeder zegt altijd, er is nog nooit een baby blijven zitten, ze komen er allemaal uit.

Ik zit weleens te fantaseren hoe mijn kindje er uit zal gaan zien.

Hebben jullie dat ook???

Lotte, wij kunnen samen gaan stressen aan je cyclus te zien! Bij mij duurt het als het goed is ook nog 25 dagen! Ik ga er nu vanuit dat ik een cyclus van 28 dagen heb, maar dat is natuurlijk even afwachten. Ik zit wel steeds rond de 28, 30 dagen…

Voor deze cyclus ben ik uitgegaan van 30 dagen.

Omdat het eigenlijk nog maar 1 keer is gebeurd dat ik 2 keer dezelfde cyclus had hou ik altijd de laatste aan.

Over een paar dagen begin ik weer met de “slijmtest”.

Daarna heb ik een beter beeld van wanneer mijn nod ongeveer is.

Ik heb het idee dat ik verkouden ga worden.

De hele ochtend heb ik al wat keelpijn, maar dat wordt nu erger.

Ik geloof dat ik zo maar eens een zuigtablet neem.

Nou, met colin gaat alles weer beter :dance: Hij heeft geen koorts meer :dance: alleen nog van die gigantische snotneuzen :mrgreen:

@ Lotte: hoe is het met de keel??? Tja, het kon niet uitblijven, ik ben ook verkouden aan het worden… :frowning:

Ik ga een nieuw deeltje openen, want ik ben heel de tijd aan het zoeken naar dat lijstje! :wall:

Kunnen jullie je NOD aan mij doorgeven? dan kan ik het lijstje weer updaten!!!

liefs

daffie

nieuwe deel is hier:

hier klikken!