Nou mijn dingetje…
Ummm mijn vriend is erg vruchtbaar en ik heb vorige week donderdag de 22e mijn eispring gevoelt, nu is mijn vriend dus in me klaar gekomen (ja we hebben het onveiliggedaan) dit is een paar dagen na de eier sprong gebeurt, 2x zelfs, nu heb ik een hele verwarde cyclys (of hoe je dat woord ook mag schijven) ik ben het of soms echt om de maand of op de 3 weken, oke nu moet ik wel wachten tot deze week 2a 3 dagen of ik ook ongesteld word, nu z`n site test gedaan er staat dat ik 34% negatief maar ja ik weet maar god niet wat dat inhoud, en aangezien hij erg vruchtbaar is (is door een arts verteld) vraag ik me nu af hoe groot de kans is dat ik meschien zwanger ben
Denk dat dit wordt verplaatst… staat niet goed in de huiskamer.
Maar anders doe je toch een test als je het zeker wilt weten? (Als je overtijd bent i.e.g.)
als je onbeschermde sex hebt gehad, een paar dagen NA je eisprong is de kans klein dat je zwanger bent. Een eitje leeft immers maar maximaal 24 uur. En dat je vriend ontzettend vruchtbaar is, hoeft nog niet te betekenen dat jullie samen vlug zwanger zullen raken, daar heb je twee mensen voor nodig zeg maar, en dan nog is het echt een toevalstreffer.
Dit om je wellicht een beetje minder nerveus te maken… want ook door stress kan je menstruatie uitblijven.
En verder, over een dag of 4-5 een testje doen???
Sorry weet niet waar ik dit moest plaatsen
we hebben 4 dagen er na onveilige sex gehad
dan verwacht ik echt niet dat je zwanger zou kunnen zijn…
maar de kans is er wel… hoe klein ook… dus als je nou niet ongesteld wordt, doe gewoon ff een test, dan weet je het zeker
het is inderdaat waar dat je eitje maar maximaal 24 ‘‘leeft’’ dus als je zeker weet dat het toen je iesprong is geweest zou je ip niet zwanger kunnen zijn
Beetje laat ongesteld geweest maar goed, maar ja nu iets anders, de afgelope dagen ben ik snel moe, en eet ik de laaste paar dagen ook minder, ben misselijk vooral toen ik met mn vriend in de supermarkt stond eten te kopen, werd hond
s beroert, en heb ook wijnig gegeten, ik slaap goed maar kom moe uit bed, en ben aan het einde van de dag gewoon moe, ook zie ik mn aders op m
n borste (blauwe aders) niet veel maar zie wel een paar, ook deden laast mn borste pijn ze waren gevoelig, ook is m
n buik wat opgeblazen maar ja ben bijna 2 weken gelede ongesteld geweest nu vind m`n vriend dat ik toch voor de zekerheid een test moet doen maar zelf weet ik het niet
tja zwanger zijn lijkt mij uitgesloten,
wel denk ik dat je je iets meer moet verzetten tegen de sym,ptomen enzo, niet er naar zoeken ( ms doe je dat ook niet) maar ik bedoel straks ontwikkel je een sootr van zwangerschapsgevoel en stelt het je zelf teleur wanneer het blijkt dat het dat toch echt niet is …
wil je zwanger worden???
en ik vraag me eigenlijk af welke test je hebt gedaan omdat je zegt dat je 34% zwanger kan zijn :think:
maar ik denk ook dat je niet zwanger bent aangezien je 4 dagen na je eisprong sex hebt gehad
jij zelf bent vanaf 2 dagen voor je eisprong vruchtbaar, en hoe vruchtbaar je man/ vriend ook is dan ben je er te laat mee na 4 dagen…
Nee ik wil niet zwanger worden
Je wil niet zwanger worden, vrijt wél onveilig en hebt een banner tot aan je menstruatie…
Begrijp ik nu goed dat je een test op een site hebt gedaan? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
Zoals je kunt lezen ben ik het spoor even bijster FluffyMaartje
Owkee,
heb je dan een banner om na te gaan wanneer je rond de vruchtbare periode zit om dan niet te klussen zo als men ook een kalendermethode kan gebruiken ?
gewoon vraagje hoor uit nieuwsgierigheid
Ik heb alleen een banner zodat ik eens in de gate kan houden of mijn minstruatie nou normaal loopt nu of nog steets z`n rotzooi is
@FluffyMaartje wrote:
nu heb ik een hele verwarde cyclys
dat kan dus niet bianca, als je een verwarde cyclus hebt weet je niet wanneer je ongie wordt
maar fluffy ik denk dat je vanaf nu toch echt wel aan anticonceptie moet gaan denken, in elk geval zeker een condoom, niet zo heel slim om zonder te vrijen als je weet dat je man/vrien heeeeel vruchtbaar is
oohhh en wss heb ik het al door …je hebt op babybrabbel een online test gedaan, of niet???
kimmetje ik snap je reactie niet, :oops:
FluffyMaartje schreef:
nu heb ik een hele verwarde cyclys
dat kan dus niet bianca, als je een verwarde cyclus hebt weet je niet wanneer je ongie wordt
zou je willen uitleggen ? ik schreef die zin toch niet ?
@kimmetje23 wrote:
oohhh en wss heb ik het al door …je hebt op babybrabbel een online test gedaan, of niet???
ja denk ik ook ,
ik zou dan ook aan anticonceptie denken meis, dat wordt echt tijd, of al nu heel goed na gaan denken , stel dat ik zwange raak…
ik bedoel het goed hoor meis, maar bedenjkk wel zwanger zijn overkomt je zo, zéker met een verwarde cycles,
succes
ow kimmetje ik snap nu je opmerking :mrgreen:
hihihi ik de vago :mrgreen:
ik wilde laten zien dat zij schreef dat ze een verwarde cyclus had, en wilde tegen jou zeggen dat dat dus niet kan dat die banner aangeeft wanneer ze ongie zou moeten worden
dat was weer een antwoord op jou vraag,
hihihi snap je het nog??? :oops: :oops:
toen ik de vroige reactie gaf ging er een lihtje branden en snapte ik je sorry beetje traag ven begrip tis laat hé?
maar thnx, :-*
ws neemt ze de langste cycleslengte en heeft aan de hand van die informatie een banner aangemaakt.