okey en nu??? (keukenblad verbrand) update pag 2

:oops: :oops: :oops: :oops:



ik sta buiten omdat mijn buurman en wij samen onze regenpijp aan het vervangen waren, mijn man kwam er ook aan dus wat doe ik… ik zet de grill vast klaar en aan om zo de vis alvast te garen en ga weer naar buiten



mijn man komt thuis en wijst met een hoop bombarie dat ik naar binnen moet komen…het hele huis stonk en er was al een aardige rook ontwikkeling, ik dacht dat ik ergens paier of zo had liggen, maar bij nader inzien blijkt dus dat ik geen water onder in de bak heb gedaan… :doh: en nu is het aanrecht zo heet geworden dat het is gaan smeulen…er zit nu een hele dikke blaar op mijn aanrecht (kookeiland met kookplaat erop) en ook ziojn er stukjes afgeknapt



is dit te verhalen op de verzekering, en heeft iemand “ervaring” met dit soort ongelukjes

ligt aan je verzekering , ik heb eens al mijn flessen en spenen aan laten branden en dat werd toen gewoon vergoed :thumbup: smeulschade heette dat toen ofzoiets :think: )

dus mijn advies gewoon bellen!

Oei dat is balen…

Maar ik gewoon even de verzekering bellen ??



Hoop dat je het vergoed kan krijgen :hug:

verzrekering bellen!!

Gewoon de verzekering bellen.

Manlief heeft eens een hete pan uit de oven op het zeil in de keuken gezet. Heel gat erin gebrand, kregen we helemaal vergoed. :thumbup:



Succes

nou ik zal dan idd morgen maar even de verzekering bellen!

ben bang dat wijzelf het niet kunnen vergoeden, het gaat namelijk om een best groot stuk want het hele blad moet vervangen worden…



zal wel eens wat foto’s bijvoegen!



je ziet het alleen niet zo heel duidelijk, maar wel een beetje!

Ja dat krijg je vergoed hoor…



Ik heb vorig jaar de vlam in de pan gehad, was namelijk vergeten dat ik boter in de pan had gedaan, en ben toen wat anders gaan doen.



Anyway, de RVS achterwand had een schroeiplek. Nu nog want we hebben het niet laten maken (risico dat er ook nog opnieuw gestuct moest worden)



Wel hebben we 250 euro van de verzekering gehad!

oh ik hoop het zo!!! :pray: :pray:

Ik had het met mijn vloerbedekking… strijkbout viel van strijkplank… mooie afdruk op vloerbedekking… maar kreeg het mooi vergoed…



Kijk je polis maar eens na… in je brandverzekering is ook vergoed schroei en smelt-schade… dus morgen bellen, expertje laten komen en klaar is klara… of je het dan nog wil laten maken is natuurlijk een tweede(mijn huidige verzekering heeft de voorkeur om het te laten doen voor je… maar ja da tis natuurlijk aan jou zelf)

Ligt er aan wat voor een verzekering je hebt. Heb je alleen de basis dekking, die vergord bij brand blixsem en ontplffing. De volgrnde verzekering is de ugv dekking (uitgebreide gevaren dekking) Die vergoed wel schroeischade. Daarna heb je de alrisjdekking en die dekt alle plotseling van buitenkomende onheilen, waaronder ook zengen en smelten. Ik hoop zo dat je de laatste verzekering hebt. Morgen meteen bellen met je tussen persoon!



(het valt waarschijnlijk onder de opstalverzekering)



Succes!

Een goede verzekering zou het vergoeden echt wel…

O Kim balen zeg! Heb je al gebeld???

Dat is balen…



Heb niet alles reacties gelezen, dus weet niet of het al gezegd is, maar het ligt aan welke soort dekking je hebt qua verzekering. (opstal)



Ik zou gewoon even bellen en dan weet je snel genoeg.





Even off-topic, ik weet dat je een tijdje geleden een topic had over stoppen met roken…maarre is het nog gelukt? (want zie wel een asbak met peuken staan :wink: )

nou ik hen gebeld met de verzekering en ze hebben er een melding van gemaakt, nu moet ik de keukenboer bellen, maar die bestaat volgens mij niet meer…heb de hele dag al gebeld maar constand ingesprek!

nou overleg ik vanavond even met manlief en kijken welke keuekenboer we nu het beste kunnenbellen!



dan moest ik de verzekering weer bellen voor het schadebedrag, en dan zouden hun kijken of ik groen licht krijg



mir71…ik ben er 4 weken mee gestopt geweest…kon het niet meer volhouden erg he :oops: en ja ja dat jij dat nou weer net moet zien hahahaha

Errug he, dat ik dat nou net moest zien… :wink:



Al een keukenboer gebeld die langs komt?

Ik had een schaaltje op mijn keramische kookplaat laten vallen heel de kookplaat in diggelen kreeg ik ook zonder moeite vergoed.

we zijn zaterdag bij een keuken boer geweest, en hij gaf ons een ideaal voorstel



we krijgen nu een granieten plaatje op de plek van de schade, zodat nite het hele blad vevangen moet worden en zo dus ook de prijs aanziendelijk lager uitkomt! :thumbup: en de verzekering er dus waarschijnlijk wel mee accoord gaat, moet morgen nopg even bellen voor een gespecificeerde prijsopgave en dan moet het rond komen :stuck_out_tongue:

Oooooh, dat is ook een goed idee :thumbup:



Laat je het resultaat nog eens zien als het klaar is.

jhaa dat zal ik doen :stuck_out_tongue:

@kimmetje23 wrote:

jhaa dat zal ik doen :stuck_out_tongue:




Met een lege asbak :mrgreen: