Oke, ik moet het even kwijt

Mijn kleine meid van 6 maanden en 6 dagen kan ineens een heleboel.

Afgelopen zaterdag ging Lana ineens kruipen. Vanochtend had ze een randje van een tandje en vanavond trok ze zichzelf uit zit stand op tot staan in de box.

En dit allemaal binnen een halve week :?

Waarom gaat het zo snel?

ja kleine meisjes worden groot!!! helaas gaat dat soms wel heel snel ineens

maar waauw wat een kanjer dat ze dat nu ineens allemaal kan hoor :thumbup:

Opschrijven hoor, want vanaf nu vliegen de mijlpalen je om je oren!

Hartstikke goed van Lana en hartstikke leuk om mee te maken!

Ja ik schrijf het zeker op!! heb het al gelijk in mijn agenda gezet, juist omdat ze ineens zoveel kan.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Vind het heel leuk dat ze zoveel kan, maar aan de andere kant, ik heb de afgelopen half jaar veel meegemaakt en heb daardoor heel erg het gevoel dat ik al heel veel heb gemist van haar en omdat ze nu ineens zoveel kan heb ik helemaal het gevoel van schuld tegenover haar.

Ik weet niet wat je het afgelopen halfjaar allemaal hebt meegemaakt, maar ik hoop dat je toch de momenten neem of lekker van je slimme meid te genieten! De tijd vliegt voorbij, vooral vanaf deze leeftijd!

Ja slim is ze zeker :mrgreen:

Mevrouw heeft al door dat als ze huilt in bed dat papa naast haar blijft staan tot ze in slaap valt. Dus heb ik de laatste tijd het bedritueel gedaan. Neerleggen, kusje geven, muziekje aan en weglopen. Huilen natuurlijk, na 5 min gaan kijken, weer goed neergelegd, want ze kruipt dat hele bed rond zelfs met slaapzak :? en dit stug volhouden. Sinds 2 dagen slaapt ze eindelijk goed en hoeven we niet meer 15 min tot 30 min, naast haar bedje te staan.

Erg slimme meid, een kleine donder is het :lol: