oke...en nu?

oke, ik heb even jullie tips en raad nodig!

Mn dochter is nu ruim 7 weken, al die tijd prima bv kunnen geven, zelfs vaak dat het zoveel was dat het eruit stroomde.

Maar vandaag heb ik in ene NIETS meer in mn rechterborst…snap er werkelijk waar geen snars van! Hoe krijg ik dit weer terug???

Heb nu al een paar keer aangelegd, maar ze houd honger en iedere keer links aan leggen is nu ook niet een hele fijne optie, want die tepel is wat gevoelig.

Zit er aan te denken om gekolfde melk uit de vriezer te halen, maar ja, daar komt de productie ook niet meer van op gang.

Duss…wie o wie heeft voor mij DE gouden tip??

Alvast bedankt!

Groetjes Jiska

helaas is de gouden tip toch vaak aanleggen en zelf genoeg drinken. misschien heb je een regeldag of schiet de melk juist niet toe omdat het gevoelig is…

sja, vrees ook dat dat de enige oplossing is :? heb d’r net in bed gelegd…eerst weer even aangelegd en laten zuigen, daarna nog rest van de fles gegeven (die ik toch maar ontdooid had, kind met honger is ook zo sneu). Vanacht maar ook weer eerst rechts laten drinken en daarna links :think:

Drinken doe ik wel genoeg :mrgreen: Heb nooit te weinig gedronken en nu helemaal!

Nou ja…hopelijk is het morgen weer beter, want zo slinkt mn met moeite opgebouwde voorraadje wel weer erg hard :?

Groetjes Jiska

Elmo is het alleen nu, dus in de avond dat er minder uit komt???

Ik heb het namelijk ook, ik kolfde net maar 30cc ofzo uit iedere borst terwijl ik in de ochtend en gedurende de dag genoeg heb.

Het is bij mij altijd in de vroege avond dat ik niet “genoeg” heb (naar mijn zin dan) maar ik kolf gelukkig van de eerdere sessies meer als voldoende en ik geef Mees meestal bv uit de fles.

het is in ene sinds vanmiddag…snap er daarom ook helemaal niets van, eerder vandaag geen problemen gehad en voor vandaag ook nooit. Heb geen voeding overgeslagen niets! Vandaar dat ik dus zo verbaasd ben.

Kolven uit die borst lukt bijna niet, duurt heel lang voor ik het op gang heb en krijg er ook weinig uit dan (max 60 cc ofzo), links geen probleem.

Maar goed…hoop toch dat ik het weer op gang krijg, ben er nog LANG niet klaar mee! :mrgreen: