okay ik kan er niet meer omheen

zit ik vanmiddag gewoon te janken boven een lief briefje van de toekomstige juf van mijn kleine mannetje dat hij 13 september kennis met haar mag komen maken :cry: hij wordt zo snel groot en nu al naar school ik wil me liever nog even opsluiten samen met hem :cry:



of stel ik me nu heel erg aan :oops:

Nee je stelt je niet aanā€¦ ik moet er ook nog niet aan denken dat ik volgend jaar al in jou schoenen sta!!! :shock:

@kim82 wrote:

zit ik vanmiddag gewoon te janken boven een lief briefje van de toekomstige juf van mijn kleine mannetje dat hij 13 september kennis met haar mag komen maken :cry: hij wordt zo snel groot en nu al naar school ik wil me liever nog even opsluiten samen met hem :cry:



of stel ik me nu heel erg aan :oops:




Nee vind ik niet, iedereen ervaard het anders, ik vind dat allemaal wel leuk, zolang mijn meisje niet huilt vind ik het ook prima, ik zelf heb er geen moeite mee gehad :wink:

Me opsluiten met Lasse wilde ik destijds niet, ik was er meer dan klaar voor om het ventje naar school te brengen na een pittig half jaar met een wannabe kleuter, maar emotioneel vond ik het wel.



Maar ik vind alle mijlpalen wel iets emotioneels hebben.

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zit te snotteren bij dit soort mijlpalen.

Gisteren nog, zag ik de foto van mijn zoontje (inmiddels 5) trots met zijn rugtasje om, klaar voor zijn eerste schooldag. Spontaan sprongen weer de tranen in mijn ogen.

En school is zƃĀ³ leuk! Maar het liefst zou je de tijd af en toe vertragen.



Sterkte ermee en bedenk maar dat je niet de enige bent :hug:

Benthe is nu 4 weken naar school en zij vindt het helemaal geweldig, maar ik kan nog steeds wel janken als ik alleen thuis kom.

Kan maar niet wennen mijn moppie niet meer om me heen te hebbenā€¦



Dus nee, je staat niet alleen :hug:

Ik moet er binnen kort aan geloven en vind je ook helemaal niet aanstellenā€¦Denk er net zo overā€¦ :wink:

Oh nee, totaal geen moeite mee gehadā€¦ niet altijd even makkelijk gehad met mijn draakje(s)ā€¦ zij was er duidelijk aan toe, en mama ookā€¦ en tuurlijk word ok ook emo als ik dan door het raam kijk en ze zie zittenā€¦ maar nee, dat ā€˜bij me houdenā€™ gevoelā€¦ dat ken ik totaal nietā€¦ :angel:

@faizaa wrote:

Oh nee, totaal geen moeite mee gehadā€¦ niet altijd even makkelijk gehad met mijn draakje(s)ā€¦ zij was er duidelijk aan toe, en mama ookā€¦ en tuurlijk word ok ook emo als ik dan door het raam kijk en ze zie zittenā€¦ maar nee, dat ā€˜bij me houdenā€™ gevoelā€¦ dat ken ik totaal nietā€¦ :angel:




ik ook nietā€¦

Zit nu ook te wachten op de dag dat Sal naar de psz mag :oops:

niet omdat ik haar niet leuk vind, ze is heel erg leuk, maar ik heb dat vasthouden-gevoel ook niet.



Faizaa, heerlijk, die bolle nu op school?



Maar Kim, hoe was het vandaag??

Leedsā€¦ ge-wel-digā€¦ kind kan zn ei kwijtā€¦ is lekker aan het afspreken met vriendjesā€¦ (vanmiddag ben ik hem dus ook ā€˜kwijtā€™)

Ik heb het huis schoonā€¦ dus echt, ik ga even bankhangenā€¦ (was een latertje vannacht) Je gaat je nog vervelen Leedsā€¦ somedayā€¦ :mrgreen:

Hier ook geen moeite mee gehad. Meisje was er aan toe en dat blijkt ook wel want ze heeft het ontzettend naar haar zin. Ze heeft al een groep vriendjes en vriendinnetjes om zich heen verzameld en is nu ā€˜uitā€™ spelen. Zoon zo naar bed, huis netjes en ik lekker zo met een boekje op de bank, dat is ook wel eens fijn. Destijds met de psz had ik er trouwens wel moeite mee hoor.

Nou, hier nu een ziek meisje thuis.

Vind het vreselijk dat ze ziek is, maar oh wat ben ik blij dat ik ze om me heen heb :oops: :oops: :oops: :oops:

Ook totaal geen moeite mee gehad. Maar dat had ik ook niet met het KDV. Ben daar heel makkelijk in: ā€œDoei, tot straks!ā€ Kus en weg. Manlief niet, die staat er met een dikke strot, haha. Soms voel ik me wel eens een ontaarde moeder hoor. Ik kan goed een lang weekend weg en dan heb ik niet echt het missen-gevoel. Ik vind het heerlijk om ze weer te zien, maar vind de tijd voor mezelf ook zƃĀ³ĆƒĀ³ĆƒĀ³ fijn.



Hoe gaat het nu dan, Kim? Hij zit er nu 2 maanden, toch?

heb er ook geen moeite mee, ben blij dat ze naar school kan eindelijk, ze is zoo klaar met het kdvā€¦



We kijken er samen na uit! :lol:



overigensā€¦ fijn dat jullie school zo mooi op tijd is met het aangeven van de datum voor kennismaking!!