Hoi hoi!
Weet dat er al tig vragen zijn met dit onderwerp, maar ik zit er echt mee, dus sorry… :oops:
Op woensdag 14 mei heb ik mijn eitje gehad deze maand, dat weet ik echt heel zeker, vanwege ovulatietesten en omdat ik hem gevoeld heb. Had dus eigenlijk (volgens mijn beredenering dan) afgelopen woensdag ongesteld moeten worden (toch? :think: ).
Maar, je raadt het al, niks noppes nada. Dus maar een testje er tegenaan gegooid (heb er genoeg liggen haha :mrgreen: ), maar nee hoor: negatief. Nou ja, als ik héél lang kijk zie ik héél misschien een héél lichtroze lijntje (Matcare testen), maar dat zal mijn verbeelding wel zijn, of een indrooglijntje / voorgedrukt lijntje of zo.
Sinds maandag al last van gigantische krampen in de onderbuik, dus verwachtte mijn duivels echt. Verder last van opgezette en pijnlijke borsten, en een vreselijk opgezette buik, maar weet niet of dat door de menstruatie komt (heb ik anders nooit) of misschien toch…
Nou wéét ik dat de kans erg klein is dat ik zwanger zal zijn, omdat ik al negatief getest heb. Maar snap er helemaal niks meer van…
Mijn banner hieronder gaat uit van 31 dagen, dat is min of meer het gemiddelde van mijn cyclussen, maar zoals hierboven al genoemd staat, ik heb mijn ei gevoeld op 14 mei…
Wat moet ik nou doen??
Weet ook niet precies wat ik aan jullie vraag, maar wilde gewoon ook even mijn ei (haha, leuke woordspeling…) kwijt…
Dankjullie wel voor het ‘luisteren’!!! :-*
Hoi, je kunt hier alles vragen hoor! De periode dat je mogelijk ongesteld gaat worden (of niet natuurlijk) maakt je erg onzeker, daar hebben we allemaal last van!
Maar om op je vragen terug te komen. Het zou kunnen zijn dat je nog niet voldoende hcg hebt aangemaakt, en dat de test om die reden heel licht positief is. Matcare staat daar ook wel bekend om volgens mij. De kans dat je zwanger bent is dus groot, want je weet wat ze zeggen, een streepje is een streepje!
Ik zou als ik jou een test van een ander merk doen, bijv. die van Kruidvat (en dan de versie waar er 1 van in de verpakking zit kost 6.89 ongeveer). Die geeft als je zwanger bent vrij snel een duidelijk resultaat.
Succes!
Zoals Lieke74 hierboven al zei, de kans dat je zwanger bent maar te vroeg hebt getest zou wel eens behoorlijk groot kunnen zijn. Idd nog een testje aanschaffen en een of twee dagen wachten en dan opnieuw doen.
Succes
Ik ben zelf ook altijd zo onzeker. Ik heb het idee dat ik niet precies 14 dagen na mijn ei mijn menstruatie krijg, maar meestal na 16, 17 dagen als je het mij vraagt. (Weet eigenlijk niet of dat mogelijk is…) Maar ik hoop voor je dat je gewoon een positieve test in handen zult hebben!
Ik heb dit ook gehad (negatieve testen) bij mijn oudste dochter.Oké, het is al jaren geleden (ze wordt 22 j in oktober). Maar toch…
Toen ik uiteindelijk de huisarts overtuigd kreeg om toch een bloedtest te doen, was ik al enkele weken ver.
Dus je kà n gerust zwanger zijn hoor !
Bij de volgende kids heb ik géén enkele urinetest gedaan, maar direct bloed laten prikken.
Ik duim voor je !!!
liefs
Gerda