Ik kan MP de pagina wel openen…
Maar als ik ergens op klik, laadt ie niet… (hij laadt wel maar doet er 3 uur over, opent dus gewoon niet)
Niet als ik op de foto klik of op de tekst…
Erger me kapot daaraan…
Doet ie al maanden zo, deze rotbak… :thumbdown:
Wie helpt me, want ik gooi em echt van het balkon hoor… :silenced:
Groet Fai…
Misschien even openen in een andere browser?
Ik heb het probleem ook al eens gehad en toen hielp het trouwens goed om de cookies te wissen…maar ja maanden zeg je??? :think:
:lol: :lol:
ik zou hem van t balkon gooien :silenced: :mrgreen:
Heb ik net nog eens geprobeerd Mamy… zelfde probleem…
Ik ga die koekjes eens wissen…
Even zoeken waar ik dat kan doen… :oops: :think: :mrgreen:
@ladybutterfly wrote:
:lol: :lol:
ik zou hem van t balkon gooien :silenced: :mrgreen:
Ow je wilt niet weten wat deze rotbak al heeft meegemaakt… dat ding wilt gewoon niet kapot gaan… :mrgreen:
Nee, maarre, pff… ik krijg er echt ECHT jeuk van… :silenced:
Ok help me ff… cookies… waar?
rechtsboven in browser ; extra
kies internetopties
dan bij browsegschiedenis verwijderen
bij internet explorer moet je bij extra op internetopties klikken.
Dan zie je daar ergens iets van geschiedenis, cookies etc wissen.
je was me voor
Faizaa, ik heb dat ook met MP
Ik kan m gewoon openen, maar als ik een zoekopdracht geef, dan krijg ik in het scherm van MP een foutmelding ‘deze pagina kan niet weergegeven worden’
Zelf zoeken en door de onderwerpen heen lopen, geen probleem…
Meer mensen of ligt het ook aan mijn pc? (zowel op mijn werk, als thuis heb ik het) :think:
@Nicje wrote:
Faizaa, ik heb dat ook met MP
Ik kan m gewoon openen, maar als ik een zoekopdracht geef, dan krijg ik in het scherm van MP een foutmelding ‘deze pagina kan niet weergegeven worden’
Zelf zoeken en door de onderwerpen heen lopen, geen probleem…
Meer mensen of ligt het ook aan mijn pc? (zowel op mijn werk, als thuis heb ik het) :think:
Yep… heb cookies verwijderd maar blijf probleem houden…
:thumbdown:
Monument, ik zal even mijn vriendinnetje bij MP vragen of zij weet wat er aan de hand is :mrgreen:
Vriendinnetje weet niets van problemen… ik kan jullie dus helaas ook niet helpen
Ga in ieder geval via help & contact melding maken van je probleem, want als niemand dat doet, wordt er ook niets aan gedaan.
ICL… ben je toch een lieffie… :inlove:
Maarre… ik baal er van hoor… MP is soms best leuk om te ‘struinen’
Helaas met deze trage zooi, nee… is geen lol aan te beleven…
Ik heb het probleem van MP nog steeds. Eerlijk gezegd ook nooit gemeld aan MP…
Ik ga het toch maar eens doen, wie weet, want zo is het niet leuk.
Iedere keer als ik mijn zoekopdracht ingeef en mijn postcode invul, dan krijg ik een schermpje in het MPscherm… (zie foto)
Edit Ruud foto zichtbaar gemaakt
Danks Ruud
Waar voer jij je postcode in??? Als ik nl. mijn postcode invoer, dan krijg ik gewoon advertenties uit mijn wijk te zien… :think:
MP heeft dat trouwens aangepast…Als je naar onderen scrolt op de hoofdpagina… dan heb je rechts onderin de mogelijkheid om te zoeken in je wijk/postcode…en bij mij werkt dat dus gewoon.
Mmm Nu doet ie het wel, zal het vanavond eens proberen op mijn laptop, misschien dat het toch daaraan ligt. (zit nu op mijn werk pc)
Juist ja, ligt aan mijn laptop dus…
Oh wat is dat vervelend. Ik weet echt niet wat ik eraan kan doen
Ook als ik op een pagina verder klik, krijg ik dit scherm al…
Iemand enig idee wat ik nog kan doen om wel gewoon op MP te kunnen surfen :roll: