ok... nu is het genoeg...

:hug: :hug: :hug: je hebt je best gedaan meid!! en hij heeft toch nog een tijd borstvoeding gehad!! :clap: :clap:

Moppie…

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

voor jou hoor hey!

Vergeet alsjeblieft niet wat je je best hebt gedaan!

Je hebt zoooooooooooooo doorgezet de eerste weken en daardoor heeft hij mooi dik 3 maanden bv gekregen :dance:



:hug:



X Sas

Toppie hoor meid!



Echt knap wat je gedaan hebt!



Vanuit hier een dikke :-* en virtuele :hug:



Liefs,

Essie

het is toch goed zo meis… laat het gaan en sluit lekker positief af…

je hebt hem het beste van jezelf gegeven, veel moeite gedaan om het goed te laten lopen en je hebt het zolang gered, trots moet je zijn :thumbup: top toch!



:hug:

Dikke pluim voor jou :clap: Je hebt hem het allerbeste gegeven, en dat pakt niemand jullie meer af. :clap: :clap:

Wat jammer zeg…



Als je het niet meer prettig/leuk/fijn vind dan zou ik mij zeker aan je beslissing houden…



echter vraag ik mij toch ten zeerste af waarom er door het cb altijd zo met gewicht wordt gegooid…Wat maakt het uit dat hij 160 gram is aangekomen…

Dat is toch 160 gram!!!



Beter dan niets toch…



Tja, ik kan natuurlijk niet in je moedergevoel kijken en als jij denkt dat hij te weinig krijgt dan is dat voor jou natuurlijk ook…



Micah heeft 5 maanden lang elke 1,5-2 uur gedronken…Vermoeiend, maar hij had het nodig…



Maar goed, lieverd…Hij heeft inderdaad al die tijd het beste gehad… :thumbup: :clap:

Dat is het hem nou juist marlous… het cb hier vond het juist helemaal niet alarmerend!!!Hij groeit toch, meldden ze me, maar het zat mij zelf niet lekker… Ik had er geen rust mee…

Het bewijs is in elk geval geleverd dat het niet Daan zijn eigen lijn was, maar wel degelijk iets met de voeding. Vandaag wezen wegen en hij was in twee weken tijd maarliefst 550 gram aangekomen!!! Had dus duidelijk wat in te halen. Ze konden het op het cb ook alleen maar beamen dat het dan toch waarschijnlijk de goede keus is geweest. Heb er nu meer dan ooit vrede mee, en steek mezelf nog maar eens een veer in mijn kont… toch wel mooi 3.5 maand gegroeid op mama’s melk :clap: :clap: :clap:

dat dacht ik ook meid :wink: :clap: