ok, help?

Daan ligt vanavond voor het eerst in zijn peuterbedje, en het is op zijn zachtst gezegd drama… meneer huilt alleen maar, en wil niet slapen. Bedje is niet mooi… wil uit en mama mee…



what to do… bij lucas ging dit heel erg soepeltjes… :shifty:

Ledikantje nog even terugzetten?

Ledikantje nog even terug zetten en dan wel iedere avond op het grote bed verhaaltje ed doen.

sja… daar gaan we dan een probleem krijgen… ledikantje is er niet meer. :shifty: :oops: Omdat het bij lucas zooo gemakkelijk ging, ging ik er min of meer vanuit dat het bij daan ook zo handig zou gaan… Dus babykamer is vanmorgen opgehaald… dus nada ledikantje meer…



Op vakantie was het ook de eerste nacht drama, daarna sliep hij uitstekend daar… zou het gewoon ff een avondje doorzetten zijn??? :pray:



edit, op vakantie heeft hij ook in een ‘groot’ bed geslapen

Hier 2 tot 3 nachten een drama geweest, ledikantje was evt wel achter de hand, maar we hebben door gezet en na die paar dagen geen enkel probleem meer.



Succes!

dan denk ik idd even doorzetten. Succes in elk geval!



(Hier ging het bij anna ook erg soepel, maar na jouw verhaal ben ik extra voorbereid voor jasper! :wink: )

Weekendbedje? :think:

@Moon84 wrote:

Weekendbedje? :think:


you read my mind :mrgreen:

campingbed even tijdelijk?

hier na een lang gevecht TOCH terug in ledikant…

zij was er nog niet aan toe…

ga ook peuterbed niet opzetten voorlopig…

nu MOET ze erin blijven tot zekerrrrrrrrrrr 4 jr… :mrgreen:



succes hoor… :hug:

doorzetten…



als het in de vakantie ook na een nacht goed ging…zou ik gewoon doorzetten…

Hai, Hoe gaat het nu??

hee, jou heb ik nog gesproken in de tussentijd… Hij is nog een keer echt huilend wakker geworden, na een 45 minuutjes slapen. Ik ben er toen heengegaan en hem even geaaid over zijn bolleke… na 5 minuutjes weer weggegaan, en is hij na een minuutje simmen gaan slapen. Zo af en toe kreunt ie nu nog wel of slaakt even een huiltje, maar dat deed hij in zijn ledikant ook regelmatig. Het lijkt er op dat hij het toch geaccepteerd heeft…



hopelijk een rustige nacht :thumbup:

En?? Hoeist??



(btw…volgens mij is dit topic in 't verkeerde gedeelte terecht gekomen…jij had toch duidelijk een peutervraag…)

jah volgens mij staat ie ook een beetje mis… vergeet um telkens…



vandaag heeft daan een heus cars-dekbed overtrek gekregen(mijn moeder heeft hem vermaakt, want die krengen zijn dus niet in peuterformaat te koop :wall: ) en wat foam cars figuren aan zijn muur…



Hij wilde eigenlijk zonder mokken in bed… (atoooo op het bed he :P) en is zonder huilen of rommelen gaan slapen. Vanmiddag wilde hij in eerste instantie niet, even drama, maar na 5 minuten was hij in dromenland…



Dus ik ben tevreden met mijn keus om door te zetten… :thumbup:

:clap: :clap: :clap:

Lekker dat het dus heel soepel verlopen is!

:thumbup:



hier helpt Cars ook met alles :mrgreen: