oK, een enorme MUTS!!

Maar hoe laat is het nou?



Ik heb zelf alles ingesteld zodat het nu hier 6.30 is.



Klopt toch?

:think: ik weet niet hoe laat :wink: je dit geplaatst heb maar hier is het nu 08:40 uur… :mrgreen:

Ben je niet de verkeerde kant opgegaan? Kijk eens naar de tijd van je post?

@issie wrote:

:think: ik weet niet hoe laat :wink: je dit geplaatst heb maar hier is het nu 08:40 uur… :mrgreen:




Neeeee, dat klopt toch niet…

Het is nu toch een uur vroeger…

Lieve Madre… kijk even op de koktijd!! of op teletekst… VOORjaar is VOORuit… Het is nu dus een uurtje later…



:-*

Haha Madre, je klok moest een uurtje vooruit en jij hebt hem achteruit gezet. Dus nu moet je je klok even 2 uur vooruit zetten, dan staat hij weer goed.

:roll:



Het is toch erg…

Ik heb dit nog nooit verkeerd gedaan he…En nu zijn alle klokken hier om 6.42



En ik vond het al zo vreemd dat de pc ook op 8 uur nog wat stond. Die doet dat namelijk altijd automatisch en dat heb ik gewoon veranderd he…



Goed begin van de dag 8)

Ja…en die dag is ineens heel snel voorbij… De tijd vliegt bij jou! hahahhaa

@miekske wrote:

Lieve Madre… kijk even op de koktijd!! of op teletekst… VOORjaar is VOORuit… Het is nu dus een uurtje later…



:-*




Die koktijd had ik dus ook al verandert omdat ik dacht dat dat niet klopte :oops:

:mrgreen:



(hoe kun je koktijd veranderen??)

In je profielen :wink:

@Madre wrote:

In je profielen :wink:




:thumbup: Dank… dat wist ik dus niet…

Hahahaha



Ik was hier ook al in de war hoor omdat vriend vannacht enkele klokken al veranderd had in de huiskamer, maar in de keuken weer niet. Dus ik snapte het ook niet meer.



Probeer altijd te onthouden ‘het weer gaat vooruit met de zomertijd dus de klok ook’

:hug:



1 troost het kan ook automatisch fout gaan…



Ik moest om 8 uur op dus de telefoon die ik als wekker gebruikt om 1.30 toen ik naar bed ging vooruit gezet.



Blijkt die superNokia zichzelf aan te passen dus ging ik 2 uur vooruit. Gelukkig werkt mijn ingebouwde wekker wel goed en was ik toch op tijd op. :mrgreen:

@Madre wrote:

:roll:



Het is toch erg…

Ik heb dit nog nooit verkeerd gedaan he…En nu zijn alle klokken hier om 6.42



En ik vond het al zo vreemd dat de pc ook op 8 uur nog wat stond. Die doet dat namelijk altijd automatisch en dat heb ik gewoon veranderd he…



Goed begin van de dag 8)




DOOZ!!!

:lol: :lol:

Ik ben toch blij dat ik niet de enige slaperige sufferd ben hoor!

Hier ook de verwarring omdat sommige klokken wel vooruit waren gezet en sommige niet. Uiteindelijk bedacht dat de computer het juiste antwoord altijd wel weet :mrgreen: En is het dus tóch later dan ik dacht… Dus nu ga ik verder met mijn rondje tijd aanpassen :oops:

Hier ook verwarring hoor :roll:

Enige positieve bedenk ik net…dat de kans bestaat dat Sam vanaf nu dan ‘doorslaapt’. Want half 5 is natuurlijk morgen half 6… :think: 8)

hihihihihhi hoe bedoel je eigenwijs :lol:



Ruud hihi nokia roeleert! Die van mij ook automatisch om.



Mijn ovenwekker had ik nog niet teruggezet dus die staat nu weer goed. TV en Video gaan vanzelf, pc en nokia’s ook en de klok staat stil want moet een nieuwe batterij in. Ik ben klaar :mrgreen:

Hahaha lekker muts van me… :mrgreen:



Bij ons staan de klokken in de auto eindelijk weer goed hahaha.