Ojee help wat nu?

Nou vannavond ging ik Verôn na bed brengen zegt meneertje mama ik wil geen luier om :think: Dus ik zeg maar je luier is altyd vol met plasjes nog en kan je dat dan? Jaaaaa dan ga ik zelf naar de wc :eh:

Hmm ok je wil ze ook niet het vertrouwen weg nemen dus hub speciale broekje aangetrokken en gezegt dat ik hem straks even nog op de wc zet.

Is dit genoeg of moet ik hem vannacht ook nog wekken of wat dan ook? Overdag is hij nu al 3/4 jaar droog maar met snacht ben ik eigenlijk helemaal nog niet bezig geweest :think:

Dus tips zijn welkom :mrgreen:

Ik zou m even wakker maken voor je zelf naar bed gaat.

Zo heb ik het tenminste wel gedaan.

Rond twaalf uur even op de wc zetten.

@stillewater wrote:

12 hahah dan lig ik al plat maar zal manlief vragen even wakker te blijven :mrgreen:

Nu las ik ook ergens dat je beter niet kan wakker maken omdat je ze dan eigenlijk nog half in hun slaap laat plassen…Iemand daar ooit iets van gehoord?

@dyfaine wrote:

@stillewater wrote:

12 hahah dan lig ik al plat maar zal manlief vragen even wakker te blijven :mrgreen:

Nu las ik ook ergens dat je beter niet kan wakker maken omdat je ze dan eigenlijk nog half in hun slaap laat plassen…Iemand daar ooit iets van gehoord?

ja de kans dat ze droog wakker worden is natuurlijk een stuk groter als je ze nog even laat plassen voor de nacht… maaaaar dan zijn ze niet zelf (nacht)zindelijk.

Want ze merken het niet zelf, plassen idd half slapend.

hihi nou succes! Wanneer wij Mila wakker maakten om te plassen waren we eerst 10 min bezig om haar uit de comateuse toestand te halen, trok ze zo dr pyamabroek weer omhoog en dook rechtstreeks weer in bed om verder te slapen… :mrgreen:

En dan was ze de ene keer droog 's ochtends en de andere keer niet…

@Puma wrote:

hihi nou succes! Wanneer wij Mila wakker maakten om te plassen waren we eerst 10 min bezig om haar uit de comateuse toestand te halen, trok ze zo dr pyamabroek weer omhoog en dook rechtstreeks weer in bed om verder te slapen… :mrgreen:

En dan was ze de ene keer droog 's ochtends en de andere keer niet…

Ik denk dat ik het niet ga doen…aangezien hij snacht ook vaak last heeft van nachtangst en dus al onrustig slaapt wil ik hem dat eigenlijk ook niet aandoen.

Ik zie het anders wel haha

ja, dan zou ik het ook niet doen.

Ik deed het de eerste paar dagen nog wel. Hij sliep dan wel half, maar plaste altijd wel, dus ik was blij dat dat in ieder geval niet in zn bed kwam.

Hij gaf ook zelf aan dat ie geen luier meer om wilde, dus hij was er ook aan toe.

Ik zou als hij normaal nog een flink natte luier heeft hem wel wakker maken, maar het is dan idd wel belangrijk hem goed wakker te maken.

Ik kreeg ooit ook de tip om niet te wachten tot je zelf naar bed gaat, maar zo’n anderhalf uur na de laatste plas voor het slapen gaan. Dat schijnt een stofje op te wekken ofzo waardoor ze anderhalf u later een grote plas doen. Hier werkt het iig super :smiley: Mijn oudste heeft dat echt nog nodig, anders is hij drijfnat ‘s nachts/’ smorgens.

Nou idd dus flink nat vanmorgen…

Mama ik heb niet in me luier geplast riep hij vanmorgen. Dus mama springt uit bed en zegt goed zo jongen. Gaan we nu wel even snel plassen. Hahaha zit hij te hannesen met die pyama broek… dus ik zeg wat doe je mama plakt haha helemaal nat dus.

Mama ik kan niet zonder luier nog net als Jens ( vriendje kdv) Maar dat geeft niet toch? Nee hoor schat is jammer volgende keer beter :wink: