Ojee, dochter baldadig > maxicosi stuk.

:evil: Ik heb de hoes van de maxicosi van Christan uitgewassen en ik zou deze weer vakkundig terugplaatsen om de maxicosi.

Dus ik zet de cosi in de kamer, ga even snel naar de wc en bij terugkomst heeft Eva het piepschuim eruit gevist en in 3 stukken gebroken :o :o :evil:

Het piepschuim is heel essentieel, dit zit in de schelp onder het hoofdje.

Ik heb het nu in elkaar geplakt met bruine tape en op zich voldoet het zo wel, maar toch vind het niet echt een veilig en fijn idee.

Weet iemand of je dat los kunt kopen ? Ik waag straks maar een mail aan Maxicosi denk ik. Maar man, wat baal ik zeg. ben ook echt even boos geworden op Eva, heb haar in de hoek gezet :frowning:

Het is mijn eigen schuld, ik had eerst naar de wc moeten gaan en daarna pas de mc in de kamer zetten :wall:

Christan zit nog maar een klein poosje in deze stoel maar de stoel is verder nog helemaal gaaf en mijn schoonzus wilde de stoel graag lenen aangezien die van haar niet meer mag tegenwoordig. (De oorschelpen zijn tegenwoordig veel hoger)

:o ik zou even contact op nemen met maxi cosi zelf, maar ik ben bang dat het een neiuwe zal worden…

O o… Je verwacht dit toch ook niet…

Hopelijk kun je een gratis stuk piepschuim weer krijgen via MC… Anders verzin je iets… Het brak zomaar… :liar: 8)

Hoop dat het je lukt bij maxicosie

Ik weet wel dat je vaak op markten schuim kan kopen, maar of het stoeltje dan nog veilig is :think:

oooo wat erg zeg… ik zou inderdaad gewoon mc mailen of bellen… en even navragen… allicht zullen ze de losse onderdelen ook verkopen… maar of het goedkoop zal zijn???

die grijpgrage handjes ook… :wall:

ja hoor die kan je los bestellen bij een babyzaak wij hebben dat probleem ook gehad.

Als dat schuim gebroken is dan is hij onveilig verklaard. Dus inderdaad nieuw kopen. Balen zeg! Hopelijk valt de prijs mee.

ben benieuwt wat maxi-cosie te zeggen heeft misschien krijg je ze wel zo toegezonden ?

Maxicosi heeft geen openbaar telefoonnummer. Op hun site staat dat het via de leverancier geregeled moet worden. Ik zal morgen eens bellen met Planet. Es kijken wat dat grapje kost :frowning:

bij mij ging hij kaopt toen ik de hoes er van afhaalde om te wassen en ik heb hem vergoed gekregen. Koste me dus helemaal niets.

Weet niet hoe oud die van jou is?? en of je nog garantie heb.