En anders misschien van die zeiltjes die je na de bevalling op je matras legt meenemen? Zijn alleen niet zo heel groot, maar misschien voor op het zeiltje? Mocht hij dan wel netjes liggen, dan hoef je alleen dat ding weg te gooien.
Vind een onderbroek onder de luier aan ook nog wel een idee.
En daar wassen als het nodig is (ik zou niet meer dan 4 setjes lakens meenemen, geloof ik).
Ik heb helaas alleen Pampersbroekjes liggen ('k vind het maar ondingen…geef mij maar gewone luiers), anders had ik je er ook twee opgestuurd…
zie nu dat Affie het ook al zei van die matjes
Die matjes blijven nooit liggen he met onze woelwater.
Had me al wel voorgenomen om ze dan onder een hoeslaken te leggen, dan heb ik hopelijk steeds alleen het hoeslaken nat en niet ook de waterdichte molton. En dan ergens maar even goedkope hoeslakens kopen, dacht idd ook aan een stuk of 4 dan hoef ik het evt. maar 1x te laten wassen als zijn deken droog blijft.
Onderbroek onder luier zou een idee zijn, alleen heeft hij de uitslag niet waar meestal de luieruitslag zit, maar hoger en lager…
Dus van schaambeen tot navel, achterkant ook op die hoogte en op zijn bovenbenen.
ik gebruik de luierbroekjes van de lidl, vind ze wel prettig in gebruik. Ik weet alleen niet of ze veel kunnen absorberen, want mijn zoontje is meestal nog droog, poept wel een enkele keer smorgens in de luier, maar roep dan meteen.
mocht je ze uit willen proberen, dan geef maar een pb, dan stuur ik ze op.