Ik heb een vraagje, ik heb een heel leuk Oilily jurkje op het oog voor Sarah Louise haar 1e verjaardag. Maar nu zit ze net tussen maat 68 en 74 in…
Valt Oilily groot of juist klein (vergeleken met bijv. Hema)?
:think:
jurkjes kan je gewoon groot kopen heb je er ook langer plezier van. dus ik zou 74 of zelfs 86 kopen als het driekwart valt.
:-*
Ik kan alleen over jongenskleding spreken. Maar ik vind de babylijn, die loopt tot maat 74, gewoon netjes in de maat vallen.
Maar de lijn die daarboven valt, dus vanaf 74 vind ik weer ruim vallen
Vooral in de breedte
Maar ik heb wel gemerkt dat er vaak wel verschil zit bij de merken tussen jongens en meiden kleren. dus misschien kun je het onder ’ contact ’ bij de shop moeders vragen .Daar zitten heel veel meiden mama’s die vaak oilily kopen. VOoral Victoria
Dank jullie wel! :-*
En dan ga ik het daar nog eens vragen! :mrgreen:
Ik vind Oilily voor meisjes best ruim vallen, maar wel wat kort.
Noa heeft nu maat 80, maar ze heeft een oilily-jurkje in maat 80 die haar nu dus al te kort is, terwijl andere jurkjes in maat 80 nog prima vallen…
Ik zou in jouw geval voor maat 74 kiezen, afhankelijk van je dochters lengte dus.
Overigens, toen Noa een jaar was had ze ook 68/74, net als Sarah Louise dus, ook een kleintje. :inlove:
:shifty: Ik heb inmiddels 2 jurkjes besteld in maat 74!
En hopen dat ze niet al TE ruim vallen want Sarah Louise is maar een smalletje. Ik “heb” ze trouwens via een outlet/2e hands winkel.