Oh wat ontzettend leuk zeg, woezel en pip on air!!

Leuk er komt vanaf oktober een tekenfilm van woezel en pip op kro’s kindertijd.

Geweldig :dance: :inlove:

hopelijk gaan ze ook de liedjes erin verwerken, kan niet wachten om het te zien.

Woezel en Pip op de buis

De door Guusje Nederhorst gecreëerde hondjes Woezel en Pip maken hun nationale- en internationale tv debuut met een eigen animatieserie bij zowel KRO Kindertijd als bij een Belgische zender.

De animatieserie is gebaseerd op de zeer populaire kinderboekjes van de twee allerliefste hondjes van de wereld en uitgewerkt door een Nederlands animatieteam o.l.v. Dinand Woesthoff en Jan Willem Bult.

Dinand Woesthoff, getrouwd met Guusje en creatief de drijvende kracht achter Woezel en Pip, over de ontwikkeling van deze animatieserie: “We hebben lang moeten wachten tot de leukste hondjes naar de televisie kwamen. Een droom van Guus en van het hele team achter Woezel en Pip. Oktober is het dus zo ver. In Nederland en België! We willen de avonturen van Woezel en Pip ook op televisie dicht bij het hart houden. Authentiek, warm, veilig en vooral met heel veel plezier. De hondjes zullen de kindjes meenemen op de leukste avonturen in de Tovertuin en ver daar buiten. Het is fantastisch om te zien hoe een droom Nederland langzaam aan het betoveren is. Met boekjes, theater, voorleesdagen, speelgoed en nu dus ook als televisieserie voor de kleintjes. Het unieke aan deze serie is dat de authentieke uitstraling van de hondjes volledig tot uiting komt maar wel anno 2010, met een frisheid en vernieuwing die ik nog niet in een 2d animatie gezien heb. Daarnaast is het de afgelopen 10 jaar niet meer voorgekomen dat een animatiereeks door een volledig Nederlands team en in Nederland ontwikkeld wordt. We vonden dit een belangrijk uitgangspunt bij het tot leven brengen van Woezel en Pip als puur Nederlands merk�, aldus Woesthoff.

De stemmen van Woezel en Pip zijn ingesproken door Xavier (11 jaar) en Elaine (8 jaar). Tante Perenboom wordt vertolkt door Willeke Alberti, Zonnetje door Bettina Holwerda en Babette van Veen neemt de inmiddels voor haar bekende rol als Vertelster op zich.

Woezel en Pip steunen de Guusje Nederhorst Foundation die zich volledig richt op de vergeten kinderen van Nederland. Kinderen met een kansarme start, door wat voor reden dan ook. Kinderen die wonen in elke stad.

Ieder kind heeft recht op een leuke kindertijd. Onbekommerd lachen en pret hebben, vrij van zorgen en verdriet. ‘Voor ieder kind een lach’, Dat was die andere droom van Guusje. Voor meer info:www.guusjenederhorstfoundation.nl

O dat vindt Jayden vast geweldig :inlove: Pip is zijn favoriete knuf :inlove:

Woezel en Pip is echt opgekomen toen mijn kinderen net die fase aan het ontgroeien waren. Ik kan jullie dan ook niet vertellen wie Woezel en wie Pip is. Best jammer want ze zien er zooooo cute uit!

oh wat gaaf :dance: mn dochter heeft veel van woezekl en pip :mrgreen:

Leukkkk :dance:

@Fleur wrote:

Woezel en Pip is echt opgekomen toen mijn kinderen net die fase aan het ontgroeien waren. Ik kan jullie dan ook niet vertellen wie Woezel en wie Pip is. Best jammer want ze zien er zooooo cute uit!

Ja hier hetzelfde, al vind ik het ook altijd een beetje soft en truttig uitzien. :angel:

Het is ook gewoon heel soft en tuttig :mrgreen: Maar Jayden vindt het geweldig :inlove: Kaylee vindt er niks aan :wink:

Oooh wat leuk!

super m vind ze erg leuk

Heerlijk, zo’n lekker kneuterig kleurig lief programma, zoals er vroegah veel waren en nu bijna geen meer! Ben benieuwd!

oh leuk leuk leuk! :mrgreen:

wanneer komt het er op eigenlijk ??

wat ontzettend leuk zeg!

ik vind ook idd dat er weinig tekenfilmpjes niet meer zo zijn als vroeger

maar via upc hebben we een kanaal waar je nu al die oude series weer op kan zien

echt heel leuk, zoals: er was eens , dommel, vrouwtje telepel, boes, etc etc

weet ff alleen niet meer hoe het kanaal heet

@poeizie wrote:

wat ontzettend leuk zeg!

maar via upc hebben we een kanaal waar je nu al die oude series weer op kan zien

Oh ja… dat zijn de series die ik bedoel… my little pony, troetelbeertjes, david de kabouter enz… waren nog niet van die drukke series!

zo vind ik prinses lillifee ook erg schattig!!

@poeizie wrote:

wat ontzettend leuk zeg!

oooooooh dat wil ik ook ,helaas hebben wij ziggo

heb even opgezocht en kanaal heet pebbel tv

als je punt nl erachter doet dan kom je op de site…

pebbel tv kan ik niet vinden bij kpn

oh dat gaat onze jongste leuk vinden denk ik!

Die vindt sinds een paar weken 1 of 2 korte filmpjes kijken erg leuk.

Had vanmiddag even Bumba dvd’tje erin gestopt en hij stond heel enthousiast mee te klappen met die kindjes en te dansen en te doen :inlove:

en die oude series: lang leve youtube, heb laatst eens met de oudste verschillende zitten kijken :thumbup:

Weet trouwens niet waar het was, maar ik heb laatst ook ergens de snorkels voorbij zien komen op tv.

pebbles tv als je je aanmeld op de site (hoe meer hoe beter) komt het misschien bij je digitale tv toegeveogt

Super, zal mijn dochter heel blij mee zijn, ze is een hele grote Woezel en Pip fan!