Oh wat ben ik stom!!!

Ik kom net terug van mijn werk en moest plassen. Dus ik snel, snel naar de wc, doe mijn broek omlaag en hoor plons :eh:

Mijn mobieltje in de wc :doh: , hij heeft er denk ik een seconde of vijf ingelegen.

Oh oh wat ben ik stom, was helemaal vergeten dat de telefoon in mijn achterzak zat :doh: :doh:

Ik heb hem maar meteen uitgezet en de batterij eruit gehaald. Hij ligt nu te drogen op de verwarming.

Zou ik hem nog meer uit elkaar moeten halen? Frontje eraf of zo (heb geen idee of dat kan)

:pray: Ik hoop zo dat hij het straks weer doet :pray:

Oooh s-hit zeg ! Je hebt verder goed gehandeld hoor, je zou eventueel je gsm nog kunnen drogen met een fohn. Mijn mobieltje heeft een val in een emmer sop ook overleefd. Het duurde wel dagen voordag ie droog was maar hij doet het nog!

Hoop die van jou ook :pray:

Hee Karin, hoe lang heb jij hem laten drogen?

Ik wordt nu al zenuwachtig zonder telefoon :mrgreen: erg he?

Gelukkig dat die van jou het weer deed!

Ik denk een dag of twee. Op een gegeven moment kreeg ik 'm toch weer aan. Wel met een grote watervlek onder het display en hij haperde wat maar hoe meer de gsm drogen kon, des te beter deed ie het :thumbup:

Ik duim voor je !

hier ook een mobiel die het overleefd heeft

maar een half jaar later ging ie alsnog stuk en konden ze zien dat ie waterschade had

en dat van een half jaar terug :shock:

bij mijn man idem

Neem geen risico en wacht zolang mogeljk met inschakelen. Hoe langer je wacht des te kleiner de kans op problemen. Ik zou minimaal 3 dagen doen en niet geforceerd drogen.

Ze kunnen hoe dan ook zien dat hij nat geweest is er zit bij de meeste GSM binnen in een speciale sticker de water “registreerd”.

ik heb de mobiel van me vriend 2 x een gehele was laten meedraaien in de wasmachine :oops: en die doet het nog steeds :o

hopelijk doet die van jouw het ook weer