(Zal wel een relatietopic gehalte krijgen maar das niet de bedoeling want we konden er achteraf nog wel om lachen.)
Hele dag druk geweest met Saf en Lev, manlief lag lekker te slapen (daar had hij ivm werk overigens heel erg recht op), ik probeerde ondertussen Harry Potter te lezen, prinsessencakejes te bakken, Kusjesdag te dansen, te voeden, Sinterklaaskleurplaten te maken etc. etc. etc.
Dat kan allemaal niet tegelijk overigens dus ik was blij dat manlief wakker was.
Lev op schoot gezet, en ik de keuken in om te koken.
Lev 10 minuten huilen bij papa.
Papa vond dat niks en liep naar boven, Lev in de box, ik in de keuken, resultaat: ik boos.
Heb m opgehaald van boven, staat hij naast me in de keuken, zegt hij:
Ik eet wel een boterham :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
En toen heb ik de hele pan macaroni met saus in de gootsteen gekieperd :oops: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :naughty:
@lydia wrote:
En toen heb ik de hele pan macaroni met saus in de gootsteen gekieperd :oops: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: héél herkenbaar, alleen dat laatste (van de quote)… dat durf ik dan weer niet :oops: ( :think: of zou ik het zonde vinden?

uhm,…heeel stiekum zit ik hier te lachen
komt me heelemaal niet bekend voor hoor :liar:
wel jammer van die macaroni :lol:
:mrgreen:
Heb je wel je eigen portie eerst veilig gesteld?
Nee :evil:
En ik durf dat ook nooit.
Het stomme is dat ik er dus héél goed over na heb gedacht he. Ik pakte de pan, zonder wat te zeggen en wham recht in de gootsteen. Hij was eerst wel een beetje boos trouwens.
Maar dit keer dus wel 8)
:shock: :mrgreen: :mrgreen:
helemaal niet herkenbaar :liar: 8)
de boodschap was zeker wel overgekomen? :mrgreen:
en nu eet je tosti’s?
En nu? Pizza?
:hug:
Ze is nu vast een pizza bestellen Smakelijk!
Heel herkenbaar. Ook wel eens gedaan hier. En toen schrok ik zo van mezelf dat we er allebei om moesten lachen :lol:
ik heb opnieuw macaroni gemaakt en manlief maakte er een kaassausje bij.
Smaakte best en we hadden nog een lekker toetje staan.
Ik zei al dat hij ook wel een boterham mocht
hahaha
ik denk hij aan de macaroni
en jij lekker dwars brood pakken
dat valt me nou weer tegen lydia
Haha ik vind hem geweldig. Goed gedaan hoor. :thumbup:
O, Lydia
Dat is echt zo’n actie waarvan ik altijd hoop dat ik het nog eens durf
Ik kan het me zoooo goed voorstellen dat je zo reageert :-* Gelukkig is het weer goed!
hahaahahaha
inderdaad heel herkenbaar ik vind je nog mild ik heb hem ook weleens buiten laten staan en de deuren op slot gedaan had hij maar niet moeten weg lopen :oops: sávonds nog wel binnen gelaten hoor
anders ook zo sneu dat hij in het konijnenhok moet slapen
wel fijn dat alles weer goed is
Echt wel knap!!!
Durf dat ook nooit, vind het dan weer zonde van 't geld en het werk wat ik eraan had gehad, maar soms :twisted:
zo dus zo een actie van mij kunnen zijn :mrgreen:
Ik zou alleen niet opnieuw gaan koken hahaha
hihihihhi ik heb dat ook eens gedaan NADAT ik zelf had gegeten :mrgreen: En meneer heeeeeeeeel veeeeeeeeel commentaar had op mij, op het eten bladiebla. Toen heb ik gezegd, nou, dan kook je zelf toch? Zijn bord gepakt en het eten zo in de groene container gemikt :mrgreen: Hielp wel overigens hihihihihi
@Ninanien wrote:
hihihihhi ik heb dat ook eens gedaan NADAT ik zelf had gegeten :mrgreen: En meneer heeeeeeeeel veeeeeeeeel commentaar had op mij, op het eten bladiebla. Toen heb ik gezegd, nou, dan kook je zelf toch? Zijn bord gepakt en het eten zo in de groene container gemikt :mrgreen: Hielp wel overigens hihihihihi
hahahaha ja dat hem ik ook eens gedaan
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: