oh oh Cherso

@Rooike wrote:

Tis net begonnen hoor!!!

Je hebt nog nie veel gemist en het is al pauze hahahaha!

Het was idd reclame maar dan heeft het al geen zin meer om verder te kijken vanaf de 2de helft! :lol:

ik heb m nog tegoed, kom net pas thuis :mrgreen:

Ik vind t echt zo’n heerlijk op de bank onder een deken liggend programma.

Moet echt lachen om die streken van die jongeren…

en die Barbie…sjemig wat is dat een lelijk mens zeg :silenced: :hand:

Vincent vind ik een vies manneke…ik heb t gewoon niet zo op die gast.

en sterretje met matsoe matsoe zijn wel lachen…

ben benieuwd hoe ze zich in deze aflevering weer misdragen hebben :lol:

@Natascha1975 wrote:

en die Barbie…sjemig wat is dat een lelijk mens zeg :silenced: :hand:

naja lelijk! Ze is gewoon heel dom! Als zij niet zo met haar uiterlijk bezig was geweest, dan was ze nu niet zo lelijk geweest...

ja zo kun je t idd ook bekijken…ik vind dat ze zich daardoor lelijk gemaakt heeft.

Zou haar graag eens een metamorfose willen zien ondergaan.

IS t op uitzending gemist ofzo…?

Ik vind het vreselijk fout, maar stiekem geniet ik er ook wel van :lol:

@Natascha1975 wrote:

ja zo kun je t idd ook bekijken…ik vind dat ze zich daardoor lelijk gemaakt heeft.

Zou haar graag eens een metamorfose willen zien ondergaan.

Idd! :mrgreen: Ze vind zichzelf denk ik niet mooi zonder plamuurspul terwijl het der juist lelijker gemaakt heeft :lol: Dom dat ze al is :silenced:

Net terug gekeken maar halleluja…

• Sterretje denkt ook alleen maar aan 1 ding en daarmee scoort ie er goed slecht mee… Dat is wel het laatste wat meiden graag willen :lol:

• Barbie is wel het laatste waar jongens op valt op deze manier :lol: :thumbup:

Trouwens, wel mooi zelf verzonnen liedje ‘‘en dan spuit je me vol tot aan de rand van mijn anus’’ bedacht :silenced:

• Joker is echt niet te verstaan als ie gedronken heeft!

• Sniper wou toch geen vaste relatie hebben met die ene meid? :think: En toch is ie onder de plak door haar :lol:

Heb meest om Matsoe gelachen! :lol:

Ik moet er wel heel erg om lachen! Ik vind die Matsoe Matsoe wel een schatje eigenlijk! Hij praat gewoon erg grappig!

Die Sniper vind ik echt helemaal niets…

Ook Joker vind ik verschrikkelijk… Het lijkt wel of hij hardstikke strak staat van de drugs ofzo…

Sterretje zit gewoon bomvol hormonen!

En Barbie… ach meid toch… Ik heb echt plaatsvervangende schaamte… Zou ze echt zo dom zijn??

Die andere meiden vind ik nog wel meevallen… Echt slim zijn ze niet, maar superdom ook weer niet.

Al met al vind ik het heerlijk om te kijken voordat ik ga slapen! Even lekker lachen!

@Irene wrote:

En Barbie… ach meid toch… Ik heb echt plaatsvervangende schaamte… Zou ze echt zo dom zijn??

Slim is ze ook niet. :lol:

@marloes vip wrote:

Ik had dus nog nooit van een WOKNOK gehoord. :silenced:

Ik denk niemand hier…

Plork? dat heb ik ff gemist. Wasdah?

omg…

@Madre wrote:

@marloes vip wrote:
Ik had dus nog nooit van een WOKNOK gehoord. :silenced:

Ik denk niemand hier…

Wij wel, maar wij komen uit den Haag dat zal het wel wezen.

Niet dat je daar nou heel erg trots op moet zijn hoor, als je weet wat ze daar mee bedoelen :? :lol: :lol:

Een ODOL kennen jullie toch wel?? :angel:

Ja die ken ik…

Maar dat is een feit, wist niet dat vrouwen last hadden van een WOKNOK… 8)

Wat was een woknok ook alweer? :oops:

Die plurk en odol kende ik wel.

Lekker onzin tv. Ik vind het wel minder worden, de niewigheid is ervanaf voor mij.

Liefs Suzanne

OMG, woknok kende ik ook niet…lang leve google 8)

@mayo28 wrote:

OMG, woknok kende ik ook niet…lang leve google 8)

hahahaha ja hier ook zo, kende het ook niet hahahaha! :mrgreen:

ROTTERDAM - Robert alias Jokertje, uit de zo succesvolle serie Oh Oh Cherso over het uitgaansleven van de Griekse badplaats Chersonissos, heeft in Coen & Sandershow op 3fm gezegd dat de uitzendingen komende tijd nog heftiger worden.

,Er gaan nog genoeg gekke dingen gebeuren. Het wordt alleen maar extremer", aldus Jokertje.

Een slordige twee miljoen mensen zagen de tweede aflevering van Oh Oh Cherso, waarin de acht Hagenese jongeren zich te buiten gaan in het uitgaansleven van Chersonissos, met veel drank en seks.

Jokertje is zelf ook verrast door het succes. Twee dagen per week werkt hij nog bij een supermarkt ,Dan komen mensen naar je toe voor een praatje of een fotootje. En als we uitgaan krijgen we veel drank aangereikt.’’

Met het enorme succes ( 1,1 miljoen kijkers bij de eerste uitzending, ruim 600 duizend in de herhaling en nog eens 300 duizend via RTL Gemist) lijkt een vervolg onontkoombaar. ,Ik weet niet wat er gebeurt, ik heb mijn handen vol aan mezelf met wat er nu gebeurt. Ik zie wel wat de toekomst brengt", aldus Jokertje. (BVDL)

Ik kan er niks aan doen maar die Sniper komt me zooo bekent voor. Heeft hij niet eens meegedaan met een talentjacht op tv ofzo?

Meer mensen die dit hebben?

Ik moet wel zeggen dat ik dit programma alleen leuk vindt om te kijken samen met mijn man. De eerste aflevering alleen gekeken en toen vond ik het niks.

Ik ging helemaal stuk toen die Sterretje zei: Nah die hebben het te druk met eierstokspringen en moederkoek happen :lol: :lol: :lol: :lol: