oh oh Cherso

Ik ook! Vind Jokertje echt schattig! Hij heeft wat onschuldigs over zich. Die andere gasten hebben dat totaal niet…

En inderdaad… wie ligt er nu meteen op haar rug? Vond Gerrit ook zeker niet de knapste, zoals wel werd beweerd…

onschuldigs… zwakbegaafds meer… :shifty:

Dr klopt echt iets niet aan die jongen.

Dan klopt er aan al die gasten iets niet - en vind ik die Joker nog het meest te verteren.

Barbie… Onuitstaanbare troela… Ze spreekt met veel dingen tegen :eh:

• houdt niet van vlees maar wat is gyros dan?
  • Beweert dat ze zich laat versieren. Dat is tot nu toe wel het laatste wat gebeurd is.
  • Dat ze benauwd kreeg in die bal op het water maar het enige wat ik kon zien was dat ze moest lachen!

Nog meer? :think:

Er gaan ook veel meer gebeuren de komende tijd dus ben erg benieuwd!

@Mariiyelle wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=tXf2YNmp94Q&feature=player_embedded

:lol:

whahaha…helemaal top dit!!

en ohw wat is die sniper met zijn chickie toch een engnek zeg…en die griet ook…gadverdamme.Wat verbeelden ze zich niet…brrr

Ik vind het een geweldig programma!! Lig helemaal in een deuk ervan!!

@Gab wrote:

Ik stond echt met verbazing te kijken!

Als dat mijn kind was ! :shock:

Ik zou me rot schamen!

Krèk wa’k docht, Gab… Krèk wa’k docht… En ik verston d’r ôk noggus nix van :think:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Net zo erg als dat cluppie uit Maaskantje (kan effe niet op de naam komen :wall: )

hahaha ik vond t weer leuk…Roos moet niet zo stom kletsen want die lag ook al meteen op d’r rug :wall:

ik vond die Gerrit trouwens ook een lelijke griet :silenced:

en hoe dom ik barbie ook vind, ik kan haar op de een of andere manier wel steeds meer waarderen.

In Den Haag hebben ze ook massaal gekeken he :mrgreen: :mrgreen:

@crien wrote:

Net zo erg als dat cluppie uit Maaskantje (kan effe niet op de naam komen :wall: )

New kids hahahahaha!

Sterretje heeft een vriendin

AMSTERDAM - De scharrel die Sterretje gisteren in de uitzending Oh oh Cherso mee naar huis nam, is nu daadwerkelijk zijn vriendin.

Sterretje, die eigenlijk Tony heet, vond het haar blijkbaar te leuk voor maar één nacht. “Ik zie hem nog gewoon. We hebben iets”, vertelde Gerielle bij Radio 538. “De relatie staat wel op een laag pitje. Tony heeft het druk vanwege alle media-aandacht.”

Onlangs werd bekend dat Oh Oh Cherso mogelijk een wintereditie krijgt. “Ik weet dat Tony graag wil. Ik zou er geen probleem mee hebben als hij zou gaan.”

Ik vond Gerrit ook niet echt charming…

Vind Sniper en Roos ook heel erg irritant… :thumbdown:

Vind Jokertje ook wel schattig hoor.

En Matsoe Matsoe vind ik helemáál geweldig, wat een droogkloot.

‘Mijn openingszin?

Ik zeg gewoon hoi. En als ze niet reageert dan zeg ik dat je van groeten niet zwanger word.

En als ze dan nog niet reageert dan ga ik naar haar zus.’

:lol:

Toen ze daar buiten ook wakker werden en dat meisje drinken aanbood.

‘Lust je ook sinas?’

Als je net wakker bent, haha.

Vind Barbie ook wel leuk hoor. Ze maakt schoon, kookt eten, doet wel haar best.

Ze is soms wel te grof mijn inziens.

Met dat strijkijkzer gisteren ook… :mrgreen:

Matsoe Matsoe is absoluut mijn favoriet! Hij is zó droog, en eigenlijk helemaal niet zo macho, hij is gewoon zichzelf, en hij is zo grappig! :smiley:

Ik vind die Sniper echt super irritant. Hij vind zichzelf echt geweldig! Ik heb tien keer liever Matsoe Matsoe die zegt dat hij 10 kleuren stront sc*t met dat bungee jumpen vorige week, dan Sniper die zegt dat het “wat hem betreft nog wel wat hoger had gemogen”. En die Little Princess doet haar naam eer aan. Over het paard getild wicht met “haar badkamer”.

En Barbie is zó grappig. Ze kijkt ook zó dom uit haar ogen! Wodka in het strijkijzer, hahahahahaha…

Barbie is het stereotype dom blondje. Maar volgens mij ook wel, zoals Jokertje zegt; een lief grietje.

Dat zie je ook wel aan alles wat ze doet. (strijken, koken e.d.)

@Eppo wrote:

Barbie is het stereotype dom blondje. Maar volgens mij ook wel, zoals Jokertje zegt; een lief grietje.

Dat zie je ook wel aan alles wat ze doet. (strijken, koken e.d.)

Ja want de rest zie je het niet doen.

@crien wrote:

@Gab wrote:

Ik zou me rot schamen!

Krèk wa’k docht, Gab… Krèk wa’k docht… En ik verston d’r ôk noggus nix van :think:

verston de gij d’r nix van? :mrgreen:

@mayo28 wrote:

@crien wrote:
@Gab wrote:

Ik zou me rot schamen!

verston de gij d’r nix van? :mrgreen:

Neuj en da wa’k verston da war mar verrèkkes wainig! 8)

Marre… die barbie… wa’n durske… :smiley: :inlove:

(ik heb laatst echt een poging gedaan om een flink stuk te kijken en dat was nou nèt dat verhaal van dat strijkijzer! :lol: ) Maar ze is wèl degene die d’r handjes laat wapperen! :clap:

Las net dat Gerrit op dit moment ook sterretje zijn vriendin is, hij vond haar te leuk voor 1 nachtje. :sick:

en dat die Joker iets heeft met een vrouwtje die in den Haag op de PVV lijst staat of in de gemeenteraad zit ofzo :shifty:

heerlijk ben fan van matsoe matsoe!!

die opmerkingen, wij rollen echt van de bank.

barbie is volgens mij ook echt een lieve meid, die is altijd bezig.

vind sniper en roos zeer irri!!

Wij zijn ook fan van Matsoe Matsoe!!! :mrgreen: