:shock: :shock: :shock:
Ik heb net opeens mijn vulling los in mijn mond :shock:
Ik krijg het er helemaal warm van :shifty: , het zweet staat gewoon op mijn voorhoofd!
Even een flinke steek ( zo’n lekkere die je helemaal in je hoofd voelt) en nu niks meer :eh:
En nu…?
Nu moet ik morgen zeker naar de tandarts? En als ik ergens bang voor ben :silenced: Ik beval nog liever, echt waar.
Ooooooh ik hoop dat ik kan slapen en anders wordt het een lange nacht.
ieuw!
Maar wel bellen hoor, anders is het nog erger als de tandarts het veel later nog verder uit moet boren.
Sterkte :hug:
en welteruste voor als je gaat proberen te slapen.
Neem ‘lekker’ 2 paracetamols en probeer nog wat te slapen, morgenvroeg meteen je tandarts even bellen!
Sterkte
En :shifty: ?
was ook wel even benieuwd.
oei hoe is het nu met je ??? :hug:
oh ik voel helemaal met je mee.
ik beval ook liever dan dat ik naar de tandarts ga… en geloof me.
de bevalling van Jens was niet echt uit het boekje…
maar zit hier dus ook met een zere kies… die er nog eens uit moet.
maar stel het steeds uit… :oops:
zullen we samen bellen
hoe gaat het nu??? nog wat geslapen???
Heb ik pas geleden ook gehad, toen moest ik naar de tandarts kreeg ik een noodvulling en na een maand is de nieuwe vulling er in gegaan. Heb nergens last van gehad, en ik ben ook een enorme schijterd wat de tandarts betrefd
Ik had dit vorige week ook :? zaterdag hebben ze opnieuw gevuld kon zonder verdoving :dance:
Ik heb geen pijn :think: :dance: Gelukkig maar.
Ik had gisteren al mijn moed verzameld om even langs de tandarts te gaan ( knap he) Zijn ze dicht, aan het verbouwen :wall:
En nu…wacht ik nog maar even :oops:
Ik ga vanzelf wel als het zeer gaat doen. Erg he, ik schaam me zo. Een volwassen vrouw die bang is voor de tandarts, ik denk elke keer ‘kom op stel je niet zo aan’. Maar ik ben zo bang te erg voor woorden eigenlijk.
Het mooiste is dat ik eigenlijk denk dat ik naar de kaakchirurg moet. Hat was al een kies die de tandarts heeft verpest. Hij zei toen hij aan het boren was, Oh sorry ik boor je kies kapot :evil: . Dus ik denk dat de kies eruit gesneden moet worden :?
Gelukkig is de praktijk door een nieuwe tandarts overgenomen. Die mag nu de puinhopen van de oude tandarts opruimen ( en dat zei ze letterlijk!)
Bedankt voor de belangstelling allemaal :-*
owwww als je dan maar geen ontsteking gaat krijgen van je kies zonder vulling :shifty:
heb ik nl een keer gehad … met als resultaat dat hij er uit moest en ik nu met een gapend gat zit :wall:
Ook bij mij viellen de vullingen eruit toen ik zwanger was en brokkelde er regelmatig stukjes van mijn tanden ook.
MAar de tip die ik je kan geven: ga zo snel mogelijk naar de tandarts enh stel niet uit tot je pijn krijgt meid, want er ligt nu een zenuw bloot!!! (in het gat dat ooit geboord is)
als je daar vuil bij krijgt gaat het ontsteken en ben je verder van huis!
En reeds geboord gat doet amper zeer bij de tandarts (en volgens mij mag je wel verdocing tijdens je zwangerschap hoor)
Mar27, ik heb een waanzinnige angst voor tandartsen, en daardoor heb ik al een tand verknalt.
Nu zit ik bij een super lieve tandarts (in Vught, voor jouw goed te doen, wij gaan er vanuit tilburg heen), echt een schatje, en ze heeft bij mij zelfs een neptand van wittevullingenspul gemaakt, zodat ik geen gapend gat had (van de tand die ik door mijn angst verknald had)
Als je wil weten wie het is enzo dan pb me maar!
Heel veel succes in ieder geval, je tanden zijn en kostbaar goedje, maar de tandarts is niemands vriendje hihi…
wwb… er zit in tilburg ook een heel goede angsttandarts hoor, die heeft mij heel goed geholpen… al is het zo dat mijn gebit gewoon niet meer te redden is/was…
de tandards die ik heb die is ook heel goed voor angstige mensen ,… :thumbup:
Je hoeft je niet opgelaten te voelen, want ik sliep een week slecht als ik weer naar “de beul” moest. Zo noemde ik de tandarts.
Maar het is echt beter om zo snel mogelijk te gaan, anders komen de bacteriën in je kies. Dan moet de tandarts je kies ook nog uitboren, terwijl hij misschien nu alleen maar schoon hoeft te maken en een (nood)vulling erop te plakken.
Tenminste, zo was het bij mij wel.
@mv2kids wrote:
wwb… er zit in tilburg ook een heel goede angsttandarts hoor, die heeft mij heel goed geholpen… al is het zo dat mijn gebit gewoon niet meer te redden is/was…
Ja dat geloof ik graag, alleen is het zo dat ik nu mijn vertrouwen in haar handen heb gelegd. Ze is ook zooo leuk naar mijn kleine man. Ik rijd er graag ff een paar km verder voor. Het is toch maar 1 x per half jaar he.