oh.. 18 tot 22 februari... 2009

de … negenmaandenbeurs…



Ik heb er nu al zin in :)… haha



LEUK :slight_smile:



(overigens nog noooooit geweest… maar nu mag ik met mijn zwangere buik daar met recht rondwandelen… :slight_smile: )

Ja leuk, ik ga ook wel weer even denk ik…



30 oktober tot 02 november is de Jonge gezinnen beurs.

Maar dat zal mij niet lukken helaas, want ik ben op 30 okt. uitgerekend.

Ik heb het meteen in mijn agenda gezet! Lijkt me super om heen te gaan met bolle buik!

hoop dat ik er ook naar toe kan gaan met een dikke buik :mrgreen:

Roosje ik duim heel hard met je mee!

Jaaa ik ga ook samen met Regje die is ook hier op t forum :slight_smile:

oh leuk 9 maanden beurs



jonge gezinnen lukt mij niet dan zit ik te genieten van de Arubaanse zon :inlove:

Ja ja wij zijn er ook te vinden :dance: met onze dochter en een zwanger vrouw :mrgreen: Dit jaar ook geweest was zo leuk. Hopelijk zien we nog wat bekenden gezichten :think: :wink:

Hmmm…misschien toch maar eens gaan kijken!



wwb, samen gaan? :mrgreen:

JAAAAAAAA wij gaan ook weer!!! :dance: :dance: :dance:

Als de baby er dan ten minste nog niet is :wink:

Let wel op meiden, de parkeerkosten zijn schandalig hoog!

@Isabel Sofie wrote:

Let wel op meiden, de parkeerkosten zijn schandalig hoog!
En het is er mega druk en met een hele dikke buik is dat niet prettig om door die beurs te slenteren.

Wij zijn in 2007 ook geweest. Idd erg druk maar ook wel leuk om mee te maken. Mm zal eens gaan denken of we zullen gaan.



Groetjes

@Debke wrote:

Hmmm…misschien toch maar eens gaan kijken!



wwb, samen gaan? :mrgreen:




leuk, als mijn man niet wil, want die had ook al zoiets van leuk… (maar anders hou ik me graag aanbevolen hihi)

wat! wil die van jou mee? Die van mij is allergisch voor dat soort “toestanden” zoals hij het noemt…

@Debke wrote:

wat! wil die van jou mee? Die van mij is allergisch voor dat soort “toestanden” zoals hij het noemt…




Mijne gaat ook gewoon mee hoor!!

Afgelopen jaar ook, toen vond ie het ook wel leuk!





Ik las iets over parkeerkosten: neem lekker de trein: stapt bijna voor de deur uit!! :wink:

Nou Deb, die van mij is qua winkelen meer het wijf in huis dan ik hoor. Winkel in winkel uit sleurt hij mij als hij iets nodig heeft. Ik ben niet zo moeilijk als hij hahaha…

Maar goed, ik zal het er met hem over hebben…

ja kijk ook al erg uit naar de 9 mnd beurs :mrgreen: Heb er zo vaak overheen gewandeld en alleen maar mogen kijken, nu ga ik het er ook echt van nemen :mrgreen:

Vriend lief wil zelfs mee, een vriendin van mij is tegelijkertijd uitgerekend en haar vriend gaat ook mee dus gaat meeeeeeeeeeega gezellig worden :slight_smile:

@Debke wrote:

wat! wil die van jou mee? Die van mij is allergisch voor dat soort “toestanden” zoals hij het noemt…






Die van mij wil altijd graag mee met dit soort dingen. Dus das leuk!!!



Groetjes

Bofkonten! Die van mij houdt ook echt wel van shoppen, maar aangezien dit de vierde beeb voor ons wordt, heeft hij het babyshoppen wel gehad ondertussen…en ik? Ik kan daar maar geen genoeg van krijgen… :oops: