Wie is er wel eens op Oerol geweest. Is het leuk met de kinderen (2 en 8 jaar). Moet ik van te voren kaartjes kopen, of kan dat ter plekke? Waar moet ik rekening mee houden?
Heel vaak de intentie gehad te gaan maar nog nooit van gekomen.
Ik dacht dat je altijd vooraf al kaartjes kon kopen, dat het dan goedkoper was en dat je dan zo’n bandje krijgt.
Voor kinderen is het geloof ik een gereduceerde prijs.
Probleem echter wat wij altijd hadden waardoor we er niet naar toe gaan is verblijfplaats.
Hotels, pension e.d. is ruim vooraf altijd al volgeboekt en wij zijn geen kampeerders.
Maar ook op de campings is tijdig reserveren altijd wel noodzakelijk geloof ik.
Voor de rest dus nog geen mening, lijkt mij wel gaaf.
Net al een beetje gelezen. Je moet inderdaad een polsbandje kopen om toegang te krijgen. voor de voorstellingen zijn dan nog aanvullende kaartjes te koop. Maar met de kids was ik niet van plan heel veel voorstellingen te doen. Misschien 1 kindervoorstelling en een muziekvoorstelling of zo. En verder gewoon het Oerol gevoel mee maken en lekker van het strand genieten.
Wij zijn wel kampeerders. Maar met de auto de boot is, is echt ontzettend duur. We zouden dus met de auto ergens in Harlingen moeten parkeren (dat zal vast ook wel duur zijn) of met de trein gaan. Maarja, dan moeten we onze kampeer spullen weer mee zien te krijgen. Op het eiland zijn fietsen met aanhangers te huur, maar alles in de trein mee zeulen + 2 kids… ik weet het niet :think: