OEPS!!

Viel gisteren uit mijn broekzak…



:shifty: :wall: :sad: :eh: :thumbdown:



Hoe krijg je dat nou voor elkaar??? :think:

Die van ons is al zooooooo vaak gevallen en niet 1 krasje erop.

idd OEPS!!!

Heb je hem verzekerd??

Hij had al een klein barstje aan de achterkant. Gisteren viel ie op de harde tegelvloer. Dit is dus het resultaat. Het kan dus echt :roll: :wink:

Gelukkig loopt mijn abonnement volgende maand af en mocht ik toch al kijken naar iets nieuws. Maar balen is het wel.

Laat het net aan mijn man zien en volgens hem kun je losse schermpjes kopen…

Dan zou hij weer als nieuw moeten zijn…

@wisje wrote:

Laat het net aan mijn man zien en volgens hem kun je losse schermpjes kopen…

Dan zou hij weer als nieuw moeten zijn…




Dat klopt, alleen is de achterkant ook flink beschadigd :wall:

Gelukkig heb ik er toch 2 jaar mee kunnen doen. Nu eens kijken naar iets nieuws. Maar balen is het wel. Dat ding beVIEL mij nog prima.

Mijn man is het ook gebeurd 2 maanden geleden.

En hij was ervoor verzekerd, terug gegaan, hun hem nagekeken.

En hij was dus niet meer te maken alle pinnetjes binnenin waren ook afgebroken,

en dus mocht hij een nieuwe foon uitzoeken. (want de foon die hij had was niet meer te krijgen)

Hij heeft zich de HTC dezire Z uitgekozen, echt een super ding :thumbup:

Ik ben van plan de HTC incredible S te nemen :slight_smile:



Ik vond de iphone 4 nog erg duur namelijk.



Had liever nog even gewacht tot die wat voordeliger was bij een abonnement en tot die tijd mijn iphone 3 gehouden maar ja… nu moet ik wel wat anders aanschaffen.

Dat is zeker oeps!



Ik heb de HTC Desire, android is echt heerlijk en het is een hele fijne telefoon! Ik ken de incredible nog niet, maar HTC & Android is toppie, dus ga ervoor zou ik zeggen :slight_smile:

Hub heeft de dezire Z gekozen omdat deze een qwerty toetsenbord heeft.

Dat is echt heel erg makkelijk.

zo dan, beetje jammer zeg!! gelukkig liep je abb bijna af!

je weet dat die dingen zijn om mee te bellen enzo he :angel:



Voor het betere gooi en smijtwerk adviseer ik stuiterballen :wink:



maar balen is het wel

Jeetje wat een schade idd!

Ik heb nu net een weekje een HTC Trophy, wennen maar wel erg leuk!

ik zou wel wat anders als oeps zeggen :angel:

Ik heb hetzelfde met mijn htc wildfire meegemaakt (nog maar net). Ik heb hem nog maar een paar maanden, en hij glipte zo uit mijn handen op de grond ws net op een steentje. Scherm helemaal gebarsten. Gevraagd wat de reparatiekosten zijn bij the phonehouse. 150 a 200 euro :-0! Bij HTC hetzelfde, maar dan moesten er ook nog onderzoekskosten bijgerekend worden. Mocht ik besluiten de reparatie niet uit te laten voeren, dan moest ik die wel betalen. Dat heb ik maar niet gedaan. Dat is bijna net zoveel waarde als de telefoon zelf. Gelukkig in Groningen een zaakje dat ze vervangt voor 59 euro, daar ligt ie nu te wachten tot ik hem weer ophaal.

Ik ga meteen ook zo’n speciaal mapje er voor aanschaffen, vind het ideale dingen en dat je er mee kunt bellen is ook een mooie bijkomstigheid.



Succes met je nieuwe foon!

@Mama van 2 spruitjes wrote:

Hub heeft de dezire Z gekozen omdat deze een qwerty toetsenbord heeft.

Dat is echt heel erg makkelijk.




dat is het zeker. En de incredible S heeft dat ook gelukkig. Heb 'm zojuist besteld :dance:

@Gab wrote:

ik zou wel wat anders als oeps zeggen :angel:




Dat is ook niet wat ik echt riep hoor :wink:

@Matsjo wrote:

Hij had al een klein barstje aan de achterkant. Gisteren viel ie op de harde tegelvloer. Dit is dus het resultaat. Het kan dus echt :roll: :wink:




balen zeg :hug: :hug:



wanneer gaan we meeten? :-*

:shock: Dat is mooi ruk!