Oeps, nog niet voorgesteld...

Hallo,

Ik ben hier al een tijdje (maar lang niet echt meegelezen) maar geloof niet dat ik me al eens heb voorgesteld.

Voor het gemak heb ik het lijstje uit het estafette-topic even overgenomen, mijn verhaal is te lang om zo even neer te tikken.


  1. Hoe ziet je gezinssituatie er uit?

    Alleenstaand, 20 weken zwanger
  2. Wat doe je voor werk/opleiding (fulltime moederen telt net zo hard mee)

    Ik heb al jaren een WAO-uitkering
  3. Wat is je grootste droom?

    Op het moment niet meer dan straks mijn kindje in mijn armen mogen houden!!!
  4. Waar geloof je in?

    Ondanks alles in het goede van de mens en in God (op een andere manier dan volgens de kerk)
  5. Welke persoon -buiten je gezin- is heel belangrijk voor je?

    Mijn moeder, zij is mjn voorbeeld. Ze is enorm sterk en heeft (zo goed als) alleen alles overwonnen wat nodig was.
  6. Waar komt je nickname vandaan?

    Ondanks dat ik binnen een relatie zwanger geworden ben, ben ik nu heel bewust Alleenstaande (aanstaande) Moeder.
  7. Wat is je meest irritante gewoonte?

    Ik lijk nogal op Kabouter Kwebbel :lol:
  8. Wat voor type mens ben je? (emotioneel, nuchter, druk, kalm etc.)

    Ik ben een echt gevoelsmens, de moderne term daarvoor is HSP (hoog sensitief persoon), maar kán ook nuchter zijn in bepaalde opzichten. Ook ben ik behoorlijk filosofisch.
  9. Beste boek/film ooit gelezen of gezien

    Tja, dat blijft toch Harry Potter (boek én film) maar ook de boekenserie van Neale Donald Walsch; Gesprekken met God.
  10. Welke schoenen draag je het liefst?

    Hoge laarzen en Enkellaarsjes in diverse kleuren.



    Nou, dat is al heel wat voor een eerste voorstelling, ik wil alleen nog zeggen dat ik hoop dat ik hier vrouwen tegenkom die, net als ik, alleen hun kind(eren) opvoeden, ik heb erge behoefte aan uitwisseling van ervaring…

welkom en veel forumplezier

welkom en veel plezier hier

Hoi!

Van harte welkom op dit leuke forum en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Een vriendin van mij wil ook BAM-moeder worden. Ze zwerft hier ook over het forum; jullie zullen elkaar vast wel tegenkomen!

En natuurlijk veel kletsplezier hier gewenst!

Groetjes!




hoi en welkom hier!



Leuk een bam! :smiley:



Er was ooit een topic voor alleenstaande moeders hier op kok, maar dat is een beetje doodgebloed geloof ik… :think:



maar er zitten wel her en der best een aantal alleenstande moeders hier op kok. EN ook wel een paar bewust alleenstaande moeders.



de eerste heb je hier al gevonden 8)

groet en succes met je zwangerschap,

fiep