Oeps! Foutje...wat nu?

Oeps! Dacht een goede daad te doen.

Een collega van mij in het werkveld (niet bij mijn eigen instelling) is ernstig ziek. En omdat ik een aantal keer contact met haar heb gehad, heb ik haar een kaartje gestuurd om haar sterkte te wensen.

En daarnet deed ik hem -nog even snel- in de brievenbus en oeps…vergeten te frankeren.

Zo slordig!

Wat nu?

Ik vind het heel vervelend dat zij nu een poststuk krijgt met een aantekening dat er niet betaald is. Maar nu bij de brievenbus gaan zitten wachten tot de postbode komt, gaat ook echt niet lukken :wink: .

Wat zouden jullie doen? Haar een mailtje sturen? En dan nu al, of pas morgen ofzo?

He, bah!

och meis, er gebeuren ergere dingen denk ik dan maar…

Ik zou haar inderdaad een mailtje sturen en haar melden wat gebeurd is; eventueel haar rekeningnummer vragen om de portkosten te storten… of met de belofte dat je het haar zeker en vast vergoed als jullie mekaar ontmoeten.

persoonlijk denk ik dat die dame héél blij zal zijn met het attente van de kaart en denk dat ze het heus niet kwalijk neemt dat je de postzegel vergat…

ik vind het top van je dat je aan een kaartje dacht ! :thumbup:

xxx

Gerda

Stuur haar anders volgende week of zo nog een kaartje. Met een extra postzegel in de enveloppe.