Hey, begint het nieuws al te landen?
't Is in elk geval een eigenwijsje, die heeft bedacht dat ie er toch wilde komen :inlove:
ja het hele circus is hier weer begonnen foliumzuur, misselijkheid, vermoeidheid en die ge-wel-di-ge gedachten als: oei, hoe maken we voor dit kindje een kamertje, welke plannen moeten we nu omzetten, namen, hoe vertellen we het opa en oma en vooral WAT vertellen we? ( tja, pa en ma, we hebben een ongelukje gehadā¦ komt niet zo leuk over, ook niet voor de baby, ik vind het niet wenselijk dattie al VOOR de geboorte moppers krijgt over zn timing :mrgreen: )
manlief ziet nu vooral de minder leuke kanten. Hij is bang dat de zwangerschap net zo lasitg verloopt als de vorige keer en ziet in elk klein kwaaltje daarvoo de voortekenen. Gisteren was ik wezen winkelen, en heb ik veel te lang doorgelopen (ook als ik niet zwanger zou zijn) toen was ik savonds alleen thuis en wilden de kids niet slapen, dus 1,5 uur met Sofie rondgelopen en 10 keer naar Stijn wezen kijken en toen ik om 22.00 eindelijk in bed lag bleven mijn gedachten maar malen. vanmorgen kwam ik dus om 6 uur niet zo vrolijk mijn bed uit met de vraag aan Mark of hij de kinderen beiden naar het KDV wilde brengen (normaal doet hij Stijn om 8 uur en ik Sofie om 9.00) dat wilde hij eingenlijk niet, en begon al te mopperen over het feit dat dit geen gewoonte moest worden de komende 9 maandenā¦ ik was best een beetje boosā¦ ik doe dit toch ook niet expres!
ik heb een bijholteontsteking, een klein kind dat niet wil slapen een groot kind dat niet wil slapen en ik was al moe, is het dan gek dat ik even wat meer rust wil?
nu heb ik Sofie naar het KDV gebracht en ga ik nog even plat, dan zien we wel weerā¦
ik hoop dat we snel weer een wat meer positieve stroming vindenā¦ dat is wel zo fijn voor ons allemaal.
oh meiss :hug: herkenbaar hoorā¦
Hier ook enorme zenuwen van mij om het te vertellen, toen we in augustus de kinderwagen verkochten zij mijn schoonmoeder nog, nou dan echt maar een knup erin he en zorgen dat er niet meer komen en om dan 2 maanden later te moeten vertellenā¦ ja we krijgen er nog 1.
Ik had er echt zenuwen van en heb er nachten van wakker gelegen.
Uiteindelijk viel het mee. We hebben niet gezegd dat het een ongelukje was, we hebben gewoon gezegd dat Aniek en Peter nog meer kregen van sinterklaas, maar dat ze er nog wel een half jaartje op moeten wachten. Toen kwam de vraag wat ze dan kregen en toen zeiden wij, nog een broertje of zusje, een eigenwijs ding dat dwars door onze planning heen toch graag bij ons wil komen.
Duidelijkā¦ En ze vonden het toch gewoon erg leuk allemaal.
Hier ook stress rondom een kamertje, moeten we er 2 samen gaan leggen, waar gaan we dit kindje laten, moeten we dan een extra ledikantje kopen, zal Michel al in een groot bed kunnen dan, moet ik toch nog weer geloven aan een duowagen enz.
We hadden flink gespaard voor een eigen bedrijf voor manlief en daarvan is de helft nu al opgegaan aan een andere auto. Onze auto voldeed met 3 al niet helemaal, het was proppen, maar 4 past zeker niet en een 7 persoon mpv kost ons gewoon 9000 euroā¦ dag helft spaargeld.
Maar wel wat ons betreft met een goed doel.
En ook hier gaat het niet van een leien dakje, ik ben zo moe dat er niets uit mijn handen komt en ik al blij ben als aan het eind van de dag mijn vaatwasser leeg is gepakt. Dat vind Ruud ook niet geweldig, maar hij was er ook bij dat ik zwanger raakte en ik hoef maar te roepenā¦ āhad HEM dan in je broek gehouden he, het is ook allemaal jou schuldā met een vette knipoog en dan bind hij alweer in.
Het is gewoon zo dat als hij echt echt echt niet had gewild, dan had hij naast de gewone maatregelen ook nog extra maatregelen kunnen treffen he. Zo wilde Ruud pas over gebruik van een regenjasje praten toen de eerste vermoedens rezen dat ik wel eens zwanger kon zijnā¦ toen was het dus al te laat, maar eerder zei hij altijd heel resoluut ānee, hoor, die dingen gebruik ik niet, dan hoeft het voor mij niet meerā
Tjaā¦ er zijn er 2 nodig en accepteer maar dat je opnieuw vader word.
maar dikke knuf en beterschap met je holteontstekingā¦ :hug: :-*
@Cell wrote:
Met dank aan Debke :inlove: Ik mocht de eerste schrik bij haar dumpen en zij bood me het eerste glaasje virtuele roosvicee aanā¦
Geweldig, ze maakte me echt aan het lachen.
Grappig was wel dat meer mensen dezelfde opmerking maakten, blijkbaar heeft die reclame veel indruk gemaakt.
Maar Debke verdient alle eer :inlove: :mrgreen:
:oops: :oops: :oops:
Thanx meis! Met liefde en plezier he!
Nien, wat fijn dat het allemaal op zijn pootjes terecht gaat komen! Gefeliciteerd hoor! :dance:
Nien en Cell, een knuffel voor jullie zorgen, die ook nog eens uitvergroot worden door die gezellieg hormonen en begripvolle mannen :hug:
Ik geloof absoluut dat het ondanks het gepieker dat er soms zal zijn, het helemaal goed gaat komen!
Jullie kindjes kiezen jullie niet voor niets als mamaās uit :-*
@ Nienā¦
is zoiets misschien een idee op een kaartje:
Papa en mama heb ik een hak gezet,
Stiekum heb ik mamaās buik bezet,
Verrast maar toch heel blij,
Willen wij vertellen,
Er komt een kleintje bijā¦
Zomaar een ideetje hoorā¦
Groetjes Toetje
toetje: och wat een lief gedichtje! dank je wel! We wachten tot de kerst, danreizen we naar nederland en hebben we cadeaus onder de kerstboom. kan het mooi bij het popje doen dat ik heb gekocht voor mijn oudersā¦
tja. die hormonen. wat een drama he?
marietje: :-* dank voor je lieve woorden.
cell: tja, wat doe je eraan he? als een kleintje besloten heeft dat het bij ons gezelliger is dan bij een anderā¦ :inlove: ik ga er maar van uit dat het een heel positief ding is.
hier wordt het computerhok een kamertje, daar past (echt net) een bedje in, dan hebben ze iig elk een eigen kamer.
we moeten ook een andere kinderwagen na een poosje, onze wagen kan geen stabord of opzetstoeltje hebben, mss kopen we ook wel een tweelingbuggy, we hebben er nog niet over nagedachtā¦
vandaag u2 geluisterd: its a beautifull day. dat gaf weer wat positiviteit!
iedereen weer bedankt!
graag gedaan nien, en hoop dat jullie er misschien iets aan mogen hebben:D
liefs Toetje