Ja ja…We hebben net een bed voor Mateo gekocht…Hij ligt nu nog in zijn ledikant voor zijn middagdut, maar zodirect halen we hem, waar Mateo bij is, uit elkaar en zijn nieuwe bed in elkaar…
Ik vind het zo spannend…Ben benieuwd wat hij er van vind en hoe vannacht… gaat 8)
O wat leuk wou ook net een topic openen over het zelfde hahahah! Ook hier is net de peuterkamer in elkaar gezet vanacht 1e x in haar peuter/meegroei bedje!! Dus haha ben met je mee benieuwd voor jullie en onszelf :mrgreen:
wat spannend!
veel succes!
Veel Succes!!
Hier ging het vlot, enkel de eerste avond gehuil en wilde ze terug naar haar oude kamer en bed (ook gelijk nieuwe kamer hier) maar is toch gelukt.
Tip…beddegoed van iets wat hij graag ziet !
Leuk zeg! Jesse vond zijn nieuwe bed helemaal geweldig. Het ging ook direct goed, geen nacht gehuild of iets dergelijks. Hoop voor jullie dat het ook zo gaat.
Succes!
heee veel succes!!!
hier ging het super. Met julian zijn 2e verjaardag een groot bed. Gelijk lekker doorgeslapen. Hij heeft ook met papa meegeklust. Misschien scheelt dat… dan ziet ie dat er wat veranderd in zijn kamer. Hij was er heel blij mee.
wij hebben de bedbank van ikea, super!
Oh, wat spannend… :mrgreen:
Ik heb ook al zitten verzinnen om z’n grote bed tevoorschijn te gaan halen… Hij is er tot nu toe 3x uitgevallen, en dat is voor mij wel voldoende eigenlijk… :think:
Alleen ziet m’n vriend het niet zo zitten, omdat Quentin dan zélf z’n bed uit kan komen en ons wakker kan komen maken… :eh:
In ieder geval heel veel succes! Of weet je al hoe het gegaan is??? :mrgreen:
We hebben hem vanmiddag in elkaar gezet…Toen hij af was mocht hij natuurlijk uit zijn dak gaan…Hij schoot door en klapte zo met zijn hoofd tegen de muur
Enorme bult…
Hij ligt er nu gewoon in…Kletst zoals altijd…Als wij straks naar bed gaan, kijken we natuurlijk even hoe hij er bij ligt…
Het ziet er wel, tja-hoe-omschrijf-ik-dat, uit…Zo’n klein ventje en dan nog een heel groot stuk bed over… :inlove:
Vertel jullie morgen wel hoe laat hij naast ons bed stond 8)
O wat zielig zeg!!
Arm mannetje…
En slaapt hij al?
Onze meid is volgens mij in 1x gaan slapen.
Vind je ook niet dat t er zo apart uit ziet je kleine kindje opeens in zo “groot” bed haha
Mateo is al 2 uur aan het keten :roll:
We zijn er eerst de hele tijd heengegaan, maar nu laten we hem maar even…Het is natuurlijk nieuw en spannend…
:silenced:
Ja zolang hij lekker blijft liggen zou ik er ook niet naar toe gaan.Bij mees was het nog geen succes die kwam er steeds weer uit,nu ligt hij al weer weken in zijn ledikant lekker rustig.
O haha hij bouwt een feestje dus! Hahaha. Ja hier gaat t echt bijzonder goed, maarja morgenochtend nog is afwachten hoe dat gaat :lol:
:dance: :inlove: haha moppentopper… hij zal wel denken dit is mijn moment 8) :thumbup:
Komt goed, en meestal als je ze laat wordt het elke aaf iets korter, het moet weer “” normaal"worden hé ?
Show jij wel even foto ?
Of staaat ie ergens waar ik niet kom ?
En was het vroeg? Of liggen jullie nog lekker te slapen?!
Kim ligt ook vaak nog te beppen!! En dat is ook sinds haar nieuwe bed! Ik laat haar lekker, zolang ze niet huilt. Ze blijft heel netjes in haar bed, ze weet dat ze er niet uit mag. En op een gegeven moment gaat ze lekker slapen. En dat is soms pas na 1,5 uur…dan kletst ze 1,5 uur over wat er die dag allemaal gebeurd is en zingt ze liedjes. Zoooooo schattig om te horen!! Op die momenten wil ik dolgraag een camera, om te zien wat ze allemaal precies doet :inlove: :inlove:
Oh ja…maak je ook een fotootje??
En hoe is het met zijn bult?
Hier is het prima gegaan…
Om 21:15 sliep hij eindelijk…We zijn een uur later nog gaan kijken en hij leek zo klein in het bed…
Vannacht werd hij een keer wakker omdat hij zijn spoken kwijt was en weer om 7 uur…Zelfs een half uur later dan normaal… :lol:
Ben benieuwd hoe lang het gekeet vanavond duurt…
Hoe ging het bij jou, Bloem???
Ik maak vanavond een foto trouwens…Bult is een bult met schaafwondjes, maar volgens mij is hij het bijna weer vergeten…
Oh…dit had ik gisteren moeten zien…heb er een stuk geschreven over Isabel haar eerste “grote” bed avontuur, maar dan bij dreumesvraagjes…
Ze is natuurlijk officieel peuter…kan er nog niet helemaal aan wennen…
Nou ja…gisteren is het dus niet gelukt…ze maakte er een spelletje van en kwam er steeds uit. Nadat we 1,5 uur bezig zijn geweest moest ze van ons terug naar haar ledikant waar ze uitgeput direct in slaap viel…
Vanmorgen wilde ze wel gelijk in haar grote bed…(heel eventjes maar).
Nu vanmiddag proberen we het weer…haar ledikant staat er nu dus ook, dus als ze er uit komt moet ze in haar ledikant.
Ze ligt er al 15 min. in en kletst wat.
Ben net bij haar geweest en verteld dat ik heel knap vind dat ze blijft liggen en dat ze best wat mag kletsen als ze er maar in blijft.
Ben benieuwd of ze zo in slaap valt…
Leuk om al die ervaringen te lezen!!!
@Marlous wrote:
Hier is het prima gegaan…
Om 21:15 sliep hij eindelijk…We zijn een uur later nog gaan kijken en hij leek zo klein in het bed…
Vannacht werd hij een keer wakker omdat hij zijn spoken kwijt was en weer om 7 uur…Zelfs een half uur later dan normaal…:lol:
Ben benieuwd hoe lang het gekeet vanavond duurt…
Hoe ging het bij jou, Bloem???
Ik maak vanavond een foto trouwens…Bult is een bult met schaafwondjes, maar volgens mij is hij het bijna weer vergeten…
Hee dat klinkt goed!

Joy was eventjes rond 00:00 wakker gisteravond. Waarschijnlijk gedroomd ze is vaak rond die tijd even wakker maar dan slaapt ze zelf weer in. Maar vanacht stond ze naast haar bed beduusd te kijken, haha. Dus toen heb ik haar even geknuffeld en in bed gestopt knuffel gegeven en gezecht dat ze moest slapen: heb haar vanochtend om 8uur wakker gemaakt dus prima! En op dit moment slaapt ze ook al 2uur in haar bedje weer voor haar middagslaap gaat ook weer super! :mrgreen:
Ben benieuwd naar je foto!
En goed dat hij het al bijna is vergeten van de bult!
Ik kan donderdag pas een goede foto maken. Manlief is werken (op de basis dus vrijdag pas thuis deze week) en wou de camera een keertje mee. Maar donderdag komt een vriendin met toestel en kabeltje dus dan kan ik foto`s maken :mrgreen:
Isabel slaapt nu ook, voor het eerst in haar grote bed…wat een mijlpaal .
Ze kwam er net toch weer even uit…dus weer ingestopt en ik ben er even bij blijven zitten en nu slaapt ze dus…
Ben benieuwd of het vanavond ook goed gaat!
Fijn dat Joy het zo makkelijk doet!!!
Groetjes Alex
nou, heir is het geen probleem hoor met uit bed gaan. Hij kwam snachts echt voor het eerst zijn bed uit met slaapzakje en popjes onder zijn arm. Was niet lekker.
Dan ga ik net zeggen dat hij zijn bed niet uit mag hoor… en sochtends wordt ie vaak tussen half 8 en half 9 wakker, dus vind ik ook geen probleem als ie lekker langskomt hoor…
en als tie wel een keer vroeger is, dan is het echt een uitzondering, dus ik laat m maar lekker…