Wie heeft er de tip, om een beetje om te gaan met die oefenweeen in de onderrug?
Gisteren begonnen, word niet erger, maar ze zijn zo vervelend!
Trekt trouwens niet door in mijn buik, is echt mijn onderrug. En herken die vervelende (weeen)pijnen van de bevalling, van mijn mannekes. Alleen toen werd het dus erger
Ik lees veel over paracetamol slikken, en onder de douche staan.
Maar ja zijn er ook nog andere tips eventueel?
Tegen een warm kruikje/kersepit kussen aanzitten
meer tips heb ik niet, sterkte :hug:
warmtepleisters, zouden die ook helpen?
Aangezien ik niet de hele tijd tegen zo’n kruik of iets kan aan zitten, helaas :mrgreen:
Jeetje bij Y. had ik ze ook al vroeg, maar toen puur in de buik.
Dat heb ik toch liever dan in de onderrug :roll:
Dank je wel trouwens :-*
Rugweeën kun je idd niet zo goed opvangen. Tegendruk (laten) geven hielp bij mij wel wat. Geen idee of dat ook bij oefenweeën helpt.
Sterkte ermee! :hug:
rugweeeen zijn piep!
Hier 4 bevallingen en bij de jongste trok het ook door tot in mijn benen… niet handig als je wilt blijven staan :mrgreen: .
Maar vooral warmte hielp hier.
Of warmtepleisters eigenlijk mogen weet ik niet… maar ik heb heel wat afgedouched en met kruiken in mijn rug gelegen.
Yala, nee precies. Bij L heb ik het ook gehad, alleen dan 3 dagen voordat mijn vliezen braken toen.
En tijdens de bevalling inderdaad, bij beide haha.
Heerlijk :shifty:
De jongste gaat hier straks lekker naar bed, de oudste naar PSZ en dan ga ik wel weer onder de douche. Dan is het voor een tijdje weg.
MamaMarije. Nee haha precies! Die heb ik ook gehad met de jongste.
Hmm daar zeg je wel iets natuurlijk, of warmtepleisters weleens mogen in de zwangerschap :think:
Ga er eigenlijk vanuit van wel, omdat ze toch alleen puur warmte uitstralen lijkt me. Maar is iets om na te vragen bij de apotheek :thumbup:
Ik had oefenweeen in mijn buik, daar kon ik niks tegen doen behalve op mijn zij liggen
Ik heb wel rugween gehad en juist als ik er iets warms tegen aan lag werd het alleen maar erger, dus dit was voor mij niet prettig.
Ik denk misschien tegendruk, mja, het is maar een gok.
@mamaMarije wrote:
rugweeeen zijn piep!
Hier 4 bevallingen en bij de jongste trok het ook door tot in mijn benen… niet handig als je wilt blijven staan :mrgreen: .
Maar vooral warmte hielp hier.
Of warmtepleisters eigenlijk mogen weet ik niet… maar ik heb heel wat afgedouched en met kruiken in mijn rug gelegen.
Hier ook, die vond ik heel erg
gezocht; vrijwilliger om mij tegendruk te geven dan :mrgreen:
hihihi
Nee maarre net onder de douche geweest, hete harde straal.
Toen was het weg, eenmaal eruit; huppa daar waren ze weer.
Hou het wel even goed in de gaten, anders bel ik toch efkes de VK vanne hoe en wat. :roll:
Dat word dus de hele dag douchen,
Maar nee inderdaad in de gaten houden, voor de zekerheid er nog maar een keer heen anders hoor. :hug:
Ja hahaha als dat zou kunnen! Zou dan ook graag in bad gaan haha, maar ja helaas word die kleine dadelijk toch weer wakker, en moeten we de oudste gaan halen :mrgreen:
Jammer, vandaag geen kaboutertjes die dat voor mij willen doen hihi.
Manlief is werken, wel met een brok in zijn keel
Hij vertrouwde het allemaal niks.
Nee was ook niet zo gek he dat ie het niet vertrouwde … Hoest vandaag? :-*
hahaha ja precies :oops:
Vandaag nog een beurs gevoel onder in mijn rug, soort van na-weeig gevoel, spierpijn. Snap je een beetje wat ik bedoel? :oops:
Was nog een onrustige nacht, die langzaam aan rustiger werd.
Mag nu alleen even niks meer doen dus, vooral van manlief :shifty:
Gisteren toen ik de oudste van school ging halen, en de jongste op mijn armen had stond ik echt de pijn weg te blazen. Dus zodoende daarna het ziekenhuis toch maar gebeld.
En tja toen CTG en allerlei andere onderzoeken. En waren het inderdaad lichte weeen…
Dus rust rust rust nu!
Pff heftig ja, heb je trouwens ook remmers gekregen of waren ze daar te licht voor?? (ik heb er geen verstand van, n00b hierzo)
Het zit je niet mee he deze zwangerschap, dan kunnen 7 weken nog erg lang duren :shifty:
En ja, ik snap het wel, wat je bedoelt, met dat gevoel.
Maar je hoeft geen bedrust?
lieve Cin,
ik zie je topic nu pas…
wat je zelf al schrijft: rust, rust, rust…
bij mijn oudste dochter had ik dat ook op 28 weken én die gingen over in échte weeën met resultaat 3 cm opening.
Ik heb toen weeënremmers gekregen én heb een week in zh gelegen.
Nadien mocht ik enkel nog uit de sofa om naar toilet te gaan.
ze is uiteindelijk blijven zitten tot 39.3 weken ! :dance:
ik wil je niet angstg maken, maar je bent 31 weken, das nog wat te vroeg hé.
dus kalmpjes aan meis !
:hug:
Gerda
Sen. Ze waren er te licht voor, en ze kwamen niet met regelmaat en werden niet heftiger.
Dit in combi met een gesloten en lange baarmoedermond doen ze dus niks en achten ze het veilig.
Moet nu natuurlijk wel meteen weer bellen etc. als er iets veranderd; erger wordt etc.
Moet wel rust nemen maar geen bedrust.
Aangezien blaasontsteking dit ook kan veroorzaken daar testen op gehad, maar was het ook niet.
Gerda, oei ook heavy! :hug:
Ik moet nu inderdaad echt die rust nemen, want merk nu ook dat als ik net iets teveel doe ze lichtelijk weer terug komen.
Dus denk toch dat het een trigger blijft nu (hopelijk niet tot het eind).
:-*