Oefenmiddag

Vanmiddag heeft Thom van 14.30-15.30 uur een oefenmiddagje op de kleuterschool. Mag hij mee komen kijken en meedoen met alles.



Ik ben benieuwd, ik heb het hem al verteld en hij zegt dat hij dat heel leuk vindt. vroeg me wel even heel benauwd of ik dan bij hem bleef maar toen ik uitlegde dat ik hem na een uurtje weer kwam halen was het ook goed dus ik ben benieuwd!!



Jullie horen het vanmiddag wel!!



:-*

spannend zeg !!

ben benieuwd !!

Nou…het was eigenlijk wel goed gegaan vanmiddag. Toen ik hem bracht hing hij erg aan me en moest ik bij hem blijven. Toen ik wilde weggaan was het tranen met tuiten. De juf heeft hem toen beloofd dat hij even naar Martijn mocht gaan kijken. Dat is de zoon van mijn zus (5 jaar) en zit daar ook op de kleuterklas.



Daarna heeft hij nog steeds in tranen me uitgezwaaid en een uur later ben ik hem gaan halen. Hij kwam breed lachend op me af gerend met een grote kleurplaat in zijn hand en had het enorm naar zijn zin gehad. De juf zei ook nog dat het huilen iets van 2 minuten was en toen was het over (gelukkig).



Nou…ik ben vreselijk blij dat hij het zo leuk heeft gehad!! :inlove:

he heel goed van thom hoor, hij gaat het er vast naar zijn zin krijgen ,

soms is het begin moeilijk voor een kind, toch andere omgeving,schoolleiding en kindjes,

ms het idee in het diepe gegoooit te zijn,

maar als ze zien dat er speelgoed enzo is is het zo goed,



fijn dat hij het leuk heeft gehad!



Liefs bianca81

Hartstikke fijn om te horen dat het zo goed is gegaan. :thumbup:

Ja, ik ben zelf ook ontzettend bij en trots natuurlijk dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad! :inlove:

Ook trots zijn op jezelf hoor! Weer een stapje verder van je af! :wink: :-*

Ja hoor meid jij mag idd ook trots zijn,

hij wordt ouder en gaat verder, hoe gaat hij het doet komt door jou ( en ja mans natuurlijk) stimulans, de begeleiding,



dus euh :thumbup: hoor!



:-*

:oops: :oops: Jullie laten me blozen…



:-*

hee wat fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad.

maarre wat heb jij gedaan in dat uur?

wat fijn dat het is goed gegaan vanmiddag

@hedwich wrote:

hee wat fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad.

maarre wat heb jij gedaan in dat uur?




Voordat ik bij de school naar buiten was, was het kwart voor drie. Toen ben ik maar naar mijn ouders gereden, daar de krant gelezen en wat gekletst en om 20 over 3 weer terug gereden om hem te halen.

Heb je het zeker de hele tijd over Thom gehad? :wink:

Uhm…bijna wel de hele tijd ja… :mrgreen:

He wat fijn dat het goed is gegaan meid!!!Meestal is het volgens mij ook meer wennen voor de moeders :mrgreen: dan voor de kindertjes :mrgreen:

Liefs Urs :-*