oefenen

daphne gaat morgenvroeg een paar uurtjes oefenen op de basisschool…

ze is heel zenuwachtig en vind het heel spannend gelukkig mag mama er morgen bij blijven :smiley:

want die vind het ook spannend…

heel veel succes morgen. het lijkt mij ook spannend.

leuk man !!!

en super spannend !!!

ik ben benieuwd naar de verhalen !!!

Oh spannend!!! en vooral voor mama :wink:

Ik mocht er de eerste keer maar een uurtje bij blijven, daarna moest ik (als Zita het tenminste niet naar vond) weer weg…Zita vroeg na een kwartier al wanneer ik nou wegging :? Geloof dat ik het moeilijker vond dan zij



Ben benieuwd hoe het gegaan is

we waren er om iets over 9 uur, en ik ben om 10 uur weggegaan, ik mocht de hele ochtend wel blijven hoor, maar heb het niet gedaan…



ze was eerst heel bang en vond het heel eng, bij het de klas binnenkomen, ze was helemaal bibberig niets terugzeggen tegen de juf…



na goed een uurtje, had ze zoeits van heee dit is leuk…en toen zaten ze ook weer in de kring om fruit te gaan eten, toen ben ik gegaan en ze vond het goed…

ze wist dat ik snel weer terug kwam om haar op te halen…



om 11:45 uur is het middagpauze, maar ik was er om 11;30 uur, denk haal ik haar mooir vroeg op, maar ze wilde niet mee, vertelde en leit heel trots zien dat ze handschoenen aan het knippen was, dus ben ik samen met myrna in de ouderhoek gaan zitten, is een gezellig hoekje voor ouders, liggen leuke tijdschriften, en even geklets met wat andere ouders…



dus al met al was het heel geslaagd, en vond ze het na een tijdje echt heel leuk, scheelt er waren ook nog maar 6 kinderen, het is een instroomgroep dus er komen steeds kindjes bij…





ben ongelofelijk trots op haar, ze heeft het heel goed gedaan :inlove:

heeeeee wat goed zeg !!!

en fijn dat daphne het leuk vind.

haha, wilde ze niet eens meer mee!

is de spanning er bij jou nu ook af?

ik weet nog van mijn oudste, die wilde na de oefenochtendjes (3 krijgen ze er bij ons) niet eens meer terug naar de peuterspeelzaal, daar voelde ie zich te groot voor :lol:

wat goed dat het goed is gegaan. top. :thumbup: