ochtend trouw idee

@oessie wrote:



niet bij iedereen viel dit in goede aarde!!


Belachelijk vind ik dat! Waar bemoeien mensen zich mee?
Zo krijg je van die situaties dat het bruidspaar zelf zich maar schikt en trouwt met mensen erbij alleen maar omdat dat "hoort" of "van je verwacht wordt"...



Moest ik even kwijt...

Als ik het zo intiem zou doen op een maandag ochtend.





zou ik trouwen met de close familie. Dan daarna zou ik met mijn man :wink: naar een Spa gaan en daar lekker met zen 2tjes verwent worden, knuffleen in de sauna etc, Dan lekker nieuwe kleren gaan halen (of aantrekken) Haren mooi laten doen bij de kapper en savonds lekker met de familie of de mensen die je erbij wilt hebben een heel gezellig restaurantje opzoeken en er wat eten …



Tis ma een idee :wink:



Maar ik heb zoiest van intiem is man en ik. dat eerste en dan samen vieren :slight_smile:

high tea daarna?? :drool:

Ik ken ook iemand die met z'n tweëen wilden trouwen met vreemde getuigen, maar dat kon daar niet (dat was in Assen),


Klopt, dat is bij ons zo, je moet van de getuigen zo'n tijd van tevoren de kopies paspoorten/id-kaarten ingeleverd hebben, en het werd ook ergens op vermeld geloof ik :think:


Ik ben op donderdagochtend getrouwd (3e kerstdag), om 9:00u, ik wilde heel graag met z'n 2tjes, maar uiteindelijk door wat druk van buitenaf die ik voelde, toch wat mensen uitgenodigd. De gasten zijn na de 'plechtigheid' naar een kroegje gegaan, vlak bij het gemeentehuis (hadden we van tevoren besproken, zodat het besloten was). Hebben daar een kopje koffie gedronken, wij zijn ondertussen foto's gaan maken. En toen we terug kwamen was er nogmaals koffie en een bruidstaart. Daarna een lunch in dat koregje, en daarna zijn we naar het huis van m'n schoonouders gegaan om daar een borreltje te doen, en rond een uur of 5 werd er door een cateringbedrijf een warm en koud buffet verzorgd. na het eten nog een borreltje en toen was het feestje voorbij.

Als ik het over kon doen zou ik lekker met z'n 2tjes, evt. met vreemde getuigen, en anders met 2 goede vrienden/kennissen 'even snel trouwen' :wink: En dan had ik graag een dag erna of de zaterdag een borrel gedaan bij ons thuis 's avonds, om het met de familie te vieren.


Oh ja, en nog van harte met het voorgenomen huwelijk :mrgreen: