O jeee, zojuist ben ik gevraagd om getuige te zijn...

…bij het trouwen van mijn beste vriendin!

Hebben jullie leuke, mooie suggesties wat je als getuige iets extra’s kan doen?



Ik vind het echt een eer om getuige te zijn en ik wil dit ook als een bijzonder iets voor haar doen.



Ik ben absoluut geen ster in speeches… :shifty: :shifty:



Liefs,

Moon

Je op je mooist aankleden en lekker meestralen met de bruid!!! :inlove: :thumbup:

je haar leuk

en je mooiste glimlach opzetten voor de foto! :mrgreen:



(en ik had voor mijn vriendin something blue :inlove: )

Ha Moon, wat leuk! Ik heb niet echt tips ofzo, maar maak er vooral een hele mooie dag van. :smiley: :thumbup:

Wat leuk Spooky! Echt een eer, vind je ook niet? :inlove:



ik was ook getuige bij mijn beste vriendin, en ik heb toen op de bruiloft zelf niks extra speciaals gedaan, gewoon meegedaan met het kado van onze vriendengroep…maar ik had er wel voor gezorgd dat bij thuiskomst de dag erna een mooi wittebroodspakket in hun huis klaarstond.

Een grote, mooi ingepakte doos met daarin voor elke week van de 6 wittebroodsweken een leuk kadootje met een gedichtje erbij. Alles mooi ingepakt en verzorgd. Ik vond het heel leuk om voor te bereiden en te maken en gelukkig…



vonden ze het helemaal geweldig!

Die wittebroodspakket -->dat lijkt mij wel wat. Maar wat voor kadootjes heb jij dan gedaan?

Het is nl mijn vriendin haar 2e huwelijk, ze hebben alles al.

Ik heb hen een paar maanden geleden al een mand gegeven met allerlei liefdesartikelen erin.

Moet toch iets anders worden het kadopakket 8) :mrgreen:



Echt ik vind het een eer hoor!

Zij is trouwens ook mijn getuige geweest op mijn trouwdag.



Liefs,

Moon

(nog even) geen tips maar ehhhhh…



































WAT GAAF!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Leuk!

Ik ben net gisteravond gevraagd om te getuigen voor mijn broertje. DIe gaat eind mei 2009 trouwen… Moet ook nog eens als ceremoniemeester optreden… dubbelrol voor jetje :mrgreen:

Wat gaaf!!! :inlove:



Voor mij is het 28 augustus zover, dan mag ik getuige zijn op Daffie’s huwelijk!

Ik kan hier helaas niet op schrijven wat ik allemaal ga doen aangezien ze hier ook elke avond is. :wink: :mrgreen:



liefs Marije. :-*

wat leuk zeg!! Mijn getuige had op onze huwelijksdag heliumballonnen geregeld die met een kaartje de lucht ingingen na de huwelijksceremonie. Ze had daar ons adres opgeschren en we kregen nog maaanden erna kaartjes van mensen die de ballonnen hadden gevonden. Vond het erg leuk!

Misschien is zoiets dergelijks een leuk idee. Geniet in ieder geval van de voorbereidingen en de leuke dag!

@Marije wrote:

Wat gaaf!!! :inlove:



Voor mij is het 28 augustus zover, dan mag ik getuige zijn op Daffie’s huwelijk!

Ik kan hier helaas niet op schrijven wat ik allemaal ga doen aangezien ze hier ook elke avond is. :wink: :mrgreen:



liefs Marije. :-*




Je kan altijd PB-en :wink: Alle tips zijn welkom en myn lips are closed!



Die van de heliumballonnen is ook erg leuk!

Ga ik onthouden!



Liefs,

Moon

Maartje, dat is nou eens een origineel idee (vind ik dan :wink: ) van die heliumbalonnen! Die ga ik onthouden, mocht ik ooit nog eens gevraagd worden!



Moon, tja wat zat er allemaal in die wittebroodsdoos :think: in ieder geval een aantal dingen persoonlijk voor hen, horend bij hobby’s/beroep.

Ze gingen op huwelijksreis naar de sneeuw, dus ik had een sneeuw-pakketje gemaakt met daarin een sneeuwpop-bouwsetje, gluhweinmokken en kannetje en flesje schnaps. Dat was het eerste kadootje.

Daarna nog wat verwendingen (luxe badolie, massageolie enzo), leuke scheurkalender van Liefde Is, abonnement op tijdschrift voor hun samen (gek op motors dus een motorblad), dinerbon i.c.m. bioscoopbon, euhhhhh…champagneglazen en fles (was bedoeld voor het vieren van hun eerste zwangerschap :wink: 8) hij is nog niet aangebroken helaas :mrgreen: )

poeh…verder moet ik m’n vriendin eens vragen wat er nog meer in zat. Maar ze zijn nu op reis dus dat kan even duren!

Je zou haar vrijgezellenfeest kunnen organiseren en haar een blauwe kousenband kunnen geven :smiley: Te koop bij Hunkemoller :thumbup: You know, something old, something new, something borrowed, something blue.

New en blue dus :thumbup:

Als je weet hoe laat ze gaan trouwen, hoe laat de voorbereidingen beginnen zoals kapper en evt foto’s vooraf die gemaakt worden, zou je op de dag van het trouwen (dus niet na de huwelijksnacht ivm uitslapen :lol: ) een champagne-ontbijtje kunnen laten bezorgen.

Een super feestelijk begin van de dag enneuh dat ontbijt is iets wat erg vaak overgeslagen wordt :angel:



En bovenal, heeerlijk genieten op het feest! :inlove:

Ik heb haar bruidsboeket laten namaken voor op de vaas. Kan je zo ddur maken als je het zelf wilt. Toen ze terugkwamen van de huwelijksreis hadden ze zo een leuke bos bloemen op tafel en waren ze nog even in de sfeer…



Ze vonden het beiden super… :thumbup:



Oh ja, we hebben ook nog een ster naar ze vernoemd, konden ze samen romantisch naar kijken. Was een leuk grapje, kan je op internet doen, krijg je een “officieel” certificaat van enzo sdamen met de coordinaten.



klein detail… ze zijn al wel weer gescheiden :oops: Maar dat lag vast niet aan de bloemen. Van de ster kan je echter niet scheiden :wink:

Vrijgezellenavond organiseren! :mrgreen:

@Marije wrote:

Wat gaaf!!! :inlove:



Voor mij is het 28 augustus zover, dan mag ik getuige zijn op Daffie’s huwelijk!

Ik kan hier helaas niet op schrijven wat ik allemaal ga doen aangezien ze hier ook elke avond is. :wink: :mrgreen:



liefs Marije. :-*




:lol: mag ik dit nou ook al niet weten!!! :mrgreen:



@ Vera: Dat regelt Marije ook voor mij.



liefs

daffie
mag ik dit nou ook al niet weten!!!


NEE! :snooty: :mrgreen: :mrgreen: :P

:lol:

:lol: