O jee.... voorraad op?

@Biebels wrote:

Ik ben weer bij, heb net voor het eerst weer wat klontjes ingevroren 8) . Weet niet HOE we het gedaan hebben, ik kolf ook niet veel méér per voeding, maar toch… (misschien heeft ze wel een tijdje extra veel gedronken ofzo).



Tsjonge, zo’n dip is toch niet goed voor je zelfvertrouwen… :shifty:




Ja, dat is het wonderlijke van BV. Ik heb me ook een paar keer zorgen gemaakt om een dip, maar uiteindelijk trok het altijd op tijd bij. Ik denk dat de dips ook vaak het gevolg zijn van dat je kind meer gaat drinken en het dus lijkt alsof er minder is. Maar dan is hij / zij dus gewoon al bezig de boel op te krikken. Slimme beebjes hebben we toch… :wink: :mrgreen:

Pas na anderhalf jaar vertrouwde ik er echt op dat een dip echt tijdelijk is en niet het begin van het eind. Maar met kolven blijft het spannend natuurlijk. Ik was ook heel blij om na een jaar de kolf in de kast te gooien! En ik moet eerlijk zeggen dat ik weleens jaloers was op de mama’s die gewoon KV bijgaven en niet kolfden. Ik vraag me ook af of ik bij een 2e kindje weer zo strikt zal zijn. Alhoewel ik mezelf wel goed genoeg ken om het ergste te vermoeden… :roll:

Fijn dat je weer op volle kracht draait! :lol:

Dat is beter! :clap:

Tis ook nooit goed hè… Nu zit ik hier met stuwing en harde plekken en Leonie ligt lekker te tukken! :shock: :mrgreen: Maar weer kolven dus (lekker voor de voorraad!) :inlove:

:mrgreen: :roll: :mrgreen: Jij blijft ook bezig. :think: Natuurlijk niet zo netjes dat ik daarom moet lachen.



Doet de dubbel kolf het nog? Ben je er al aan gewend? Of toch maar weer lekker je vertrouwede handkolf (zonder geluid :wink: ) genomen?

@Hellen wrote:

:mrgreen: :roll: :mrgreen: Jij blijft ook bezig. :think: Natuurlijk niet zo netjes dat ik daarom moet lachen.



Doet de dubbel kolf het nog? Ben je er al aan gewend? Of toch maar weer lekker je vertrouwede handkolf (zonder geluid :wink: ) genomen?


Hihi, ik moest er ook om lachen hoor!



De dubbele kolf doet het nog, maar ik heb hem nog niet mee gehad naar mijn werk. Hij maakt namelijk veel meer lawaai dan mijn (elektrische!!) Avent Isis Iq. En ook vind ik, vreemd genoeg, dat hij niet hard en lang genoeg zuigt. Ik overweeg nu dus een Isis Iq DUO (reteduur, maar ik hoop dat ik die ook in de toekomst nog ga gebruiken, dus dan kan het wel weer uit). Dubbel kolven kan namelijk wel veel sneller, maar doordat hij minder hard zuigt duurt het weer langer, snappie? :wink: :-*

:mrgreen: Snap het helemaal.

Ik vond trouwens ook dat 'ie nog best veel lawaai maakte. :snooty:

Ik heb erna die medela pump in style gekocht. Geen moment spijt van gehad. Minder lawaai. Doet het perfect.

Als je ooit nog voor een tweede zou willen gaan (en het lukt natuurlijk ook enzo) is een goede kolf volgens mij nooti weg gegooid geld.

:shock: En KV is ook heel duur. Dat haal je er wel uit hoor.

ff een vraagje Biebels, is Leonie niet ‘gewoon’ aan het regelen op dit moment… :think: omdat je zegt dat er voedingen bij komen, ze komt 's nachts… Yvan had het ook rond 6 maanden…



wild guess hoor… :hug: :-*

o, spuit 11 … :wall:

ik kom met het zout als het ei al op is… solly :roll:



had de andere berichtjes nog niet gelezen… hihi

fijn om te lezen dat je weer wat voorraad hebt. elk klontje is er 1!



en mèèèèèn wat kunnen kolfapparaten een lawaai maken… ik ben blij met die van mij, tenminste niet zo’n pokkeherrie :thumbup: , kan ik me helemaal niet van concentreren… :angel: :mrgreen:

regelen, tandjes, whatever :wall: Ze is net van half 9 tot half 12 aan het mekkeren geweest. In één keer alle energie weg, mèèn wat kan ik daar slecht tegen… :?

@Biebels wrote:

regelen, tandjes, whatever :wall: Ze is net van half 9 tot half 12 aan het mekkeren geweest. In één keer alle energie weg, mèèn wat kan ik daar slecht tegen… :?




ik know :roll: … hier is het momenteel al niet anders… ik leg hem in een stekel in zijn bedje of zo… alleen ik vind die stekel niet… arme schatten, maar moe word je ervan! pfffffffffffffff en wat het is… ik weet het niet meer… we hebben vanalles geprobeerd, maar het gaat alweer de hele week zo…



ga nu gauw slapen… Yvan is rustig… :shifty:



truste biebels

@hazze wrote:

@Biebels wrote:
regelen, tandjes, whatever :wall: Ze is net van half 9 tot half 12 aan het mekkeren geweest. In één keer alle energie weg, mèèn wat kan ik daar slecht tegen… :?




ik know :roll: … hier is het momenteel al niet anders… ik leg hem in een stekel in zijn bedje of zo… alleen ik vind die stekel niet… arme schatten, maar moe word je ervan! pfffffffffffffff en wat het is… ik weet het niet meer… we hebben vanalles geprobeerd, maar het gaat alweer de hele week zo…



ga nu gauw slapen… Yvan is rustig… :shifty:



truste biebels




Dionne heeft dit dus ook! Als ik haar 's avonds in bed letg, is het echt brullen. Na een half uur ofzo op en neer lopen, toch maar eruit en nog effe spelen op ons bed en dan rond 20.30u nog eens proberen. em dan gaat ze zo slapen :shock: Terwijl ze normaal echt vanaf 19.00u in 1 keer sliep tot de late voeding…

Ik word er helemaal kriegel van. Zeker als ik dan ook nog alleen ben met haar.

Ik ga ook maar uit van een fase… maar toch. Ik ben zo bang dat ik haar iets verkeerds aan leer. Maar ze gaat echt niet slapen 's avonds.

20.30 uur :shock: :eh: jaloers



Hier is het hommeles tot ze tegen 0.00 uur gaat slapen :roll: (ach ja, baas boven baas hè, mag best een beetje zielig doen in mijn eigen topic :shifty: :silenced: :snooty: )

:mrgreen: jij mag alles hoor. :mrgreen:

Je hebt het echt heel zwaar met haar. :shifty: :mrgreen: :snooty:



20.30u klinkt ook vroeg, maar betekent toch dat we ongeveer anderhalf uur nodig hebben om haar in bed te krijgen. terwijk we gewend waren aan ongeveer 3 minuten. :shifty:



Nee, ik ga vanaf nu gewoon alleen maar aan jullie denken als Dionne niet naar bed wil. :roll: Dan kan ik mezelf gelukkig prijzen.

:mrgreen:



fluistert heeeeeel zachtjes: het duurde vanavond maar 10 minuutjes…

… en klopt heel hard af op de vloer, afkloppen afkloppen afkloppen…
:shifty: niet te hard kloppen, straks wordt ie weer wakker… :wall:



sssssssssssssssssssssssssst… :angel: :pray:

hier is het ook stil, eindelijk :angel: