Nuvaring

Iemand ervaring met Nuvaring?



Ben je er tevreden mee?

Ik heb nuvaring gehad. Omdat ik last heb van bijwerkingen van de pil. Helaas met nuvaring ook. Migraine, prikkelbaar, verlaagd libido. Daarnaast voelde mijn man hem zitten tijdens de seks (hij bleef zelfs een keer aan zijn penis hangen) en toen moesten we hem er elke keer uithalen. Dat schoot dus niet op. Toen ben ik ermee gestopt.

sorry dubbel :oops:

Ik zweer erbij, hij is alleen best duur.



Mocht je besluiten om hem te gaan gebruiken. Heb nog een doosje liggen. Mag je overnemen tegen verzendkosten

Ik vond het niks… En mijn vriend ook niet… Tijdens de seks zat dat ding dwars

Ik vond het ook niks, maakte qua hormonen niks uit (net zo erg als de pil) en ik vond het gewoon een onhandig gedoetje allemaal.

haha, nou dan ben ik dus de enige die het wel een fijn ding vond!!

super ding.

van de pil kreeg ik nare bijwwerkingen van de nuva niet.

Wij hebben nooit problemen gehad met nuva tijdens de sex.

Verschrikkelijk ding. Hoe ik hem ook plaatste voelde het ding altijd te zitten.

Wat lastig nou… ppff.



Wat is verstandig he. :think: :think:

Het aanbod van Pooh aannemen :wink: zie de spoiler in haar berichtje :wink:

nou precies!!

Gratis proberen… is een gokje waard vind ik :wink:

ik moest er wel 6 maanden aan wennen, helaas na een jaar zelfde kwalen als van de pil… maar daar moet je gevoelig voor zijn denk ik…



ik vond het op zich wel prettig in gebruik

Ik heb hem 2 keer 3 maanden gehad, na de tweede. Voor mij nog teveel hormonen. kreeg hem overigens wel volledig vergoed!!



Vond het verder een prima ding, voelde het niet zitten, makkelijke service dat je een smsje krijgt als hij erin/eruit moet enzo, maar ik had nog steeds last van mn humeur dus ben nu over gegaan op de ladycomp. Zonder hormonen en toch net zo betrouwbaar, maar wel duur (al kreeg ik ook hier behoorlijk wat van vergoed).



Zou het gewoon proberen, is het niks kun je na 3 maanden weer stoppen toch? Verpakking is voor 3 maanden omdat je ook dan pas goed kunt zeggen of het wel/niet bevalt (zei de apotheek hier tenminste)

Ik vond het een prima euhm geval ring ding. :mrgreen: Ja ik merkte nog wel dat ik hormonen binnenkreeg maar stukken minder last dan van een pil.

Na het inbrengen voelde ik er echt niets meer van en mijn man heeft er ook nog nooit wat van gemerkt. Moet er wel bij zeggen dat ik gelijk ging ‘doorringen’ vergelijkbaar met doorslikken van de pil. Misschien dat zoiets ook nog verschil maakt na verloop van tijd?

ik kreeg hoofdpijn en was niet te genieten…heb het 2 maanden geprobeert maar ik werd er heel ongelukig van!!!



maar we voelden hem niet zitten :wink:

Doosje is onderweg hoor!!!

Na vandaag dus nog 4 maand houdbaar.

hier met volle tevredenheid al 2 jaar ring dragend. heerlijk vind ik het dat ik 3 weken niet na hoef te denken elke dag aan een pil of wat dan ook