Ik heb gisteren een iPhone 4s gekocht :inlove: Nu hebben wel al een klein jaar een iPad dus ik ben wel een beetje wegwijs in de Apple-wereld maar misschien kunnen jullie me nog wat nuttige tips geven? Welke apps moet ik er absoluut op hebben?
Het ligt er natuurlijk aan wat je interesseert. Apps die ik regelmatig gebruik:
Whatsapp
Liveprofile
Funda
Marktplaats
Buienradar
Bump (uitwisselen bestanden door de telefoons tegen elkaar te stoten)
Qr reader
Scanner pro
Wordfeud
Ik krijg die Whats app niet betaald, kost eenmalig 0,79 cent, ik kom niet naar dat scherm om te betalen dus daar baal ik wel van.
Ik wil hem laten jailbreaken.
Ik heb er op staan:
Hyves
Facebook
Twitter
Wordfeud
Diamond Dash
RMaker (om zelf ringtones te maken)
Verder ben ik sinds zaterdag ook de trotse eigenaar van een witte Iphone 4S… :inlove:
Ik heb nog wat, ik heb de instelling juist staan om een mms te ontvangen en versturen maar toch krijg ik steeds een sms met een code die ik bij Vodafone moet ophalen.
Iemand een tip hoe ik dit oplos?
Kon op mijn Htc Sensation wel altijd gewoon MMS-en.
Verder heb ik nog niet zo’n goede ervaring met de Bluetooth van mn Iphone… Hij doet het niet lijkt wel…?
@Rooike wrote:
Ik heb nog wat, ik heb de instelling juist staan om een mms te ontvangen en versturen maar toch krijg ik steeds een sms met een code die ik bij Vodafone moet ophalen.
Via vodafonesite. Als het goed is heb je een inloggegevens waarin je je factuur online kan inzien?
Bleutooth is eigelijk bij Iphone niet van toepassing. Omdat je foto’s niet via bleutooth kan delen. Dat kan alleen via sms of Bumbapp of whatssapp.
Om whatssapp op je iphone te krijgen raad ik je aan om via Itunes te doen. Dan kan je de betaling als het goed is wel doen!
Voor mensen die het nog niet weten maar mijn apps staan in mapjes. Als je een app naar een andere app sleept, dan krijg je een mapje te zien.
Mijn mappen bestaat uit muziek, bankzaken, spelletjes en communicatiesite’s.
Ow oke bedankt!!!
:-* Ik ga meteen proberen!
Your welcome
Als er nog vragen zijn, ASK :mrgreen:
Moet ik die whatsapp zoeken bij Itunes want die vind ik daar dus niet… :oops:
Dacht dat alleen voor muziek was?
Die MMS instellingen stonden allemaal goed.
Want toen mijn vriend vanmiddag een MMS wilde sturen kreeg ik dus die code en nu vroeg ik het hem en ik krijg gewoon in ons sms scherm/gesprek zijn foto te zien die hij stuurde…
Maar is het wel zozeer een MMS, als je het via sms doet?
:think:
@Rooike wrote:
ALs je op je Itunes zit en je hebt je Iphone daarin gechroniseerd. Dan krijg je in je linkerkollom je naam van je Iphone te zien en dan klik je erop om vervolgens in je Iphonemenu te komen. Dan zie je allerlei dingen staan waaronder app… Dan klik je daarop en dan kan je het gaan zoeken! Itunes is ook voor muziek maar je moet sowieso je Iphone gechroniseerd hebben wil je je apps opzetten.
Mijn vriend had het ook dat toen ik hem een foto stuurde via mms, toen moest ie via vodafonesite achterhalen wat er gestuurd was. Als jij hem mms stuurt, dan kost het geld heh? en dan doe je het via je sms. Daarom is het ook handig als je het via whatssapp doet! Tenzij hij geen smartphone heeft.
Let my now!
@Rooike wrote:
Op je pc zoek je in iTunes, op je telefoon in de appstore :-*
Wat ook niet iedereen weet is dat actieve Apps uitgeschakeld kan worden om batterij te kunnen besparen. Druk 2x achter elkaar op buttonknop en dan zie je onderin je scherm actieve app staan. Druk langdurig op een app of je krijgt een verbodsbordje te zien. Erg handig voor diegene die langer met een batterij wilt doen en niet elke dag wilt opladen…
Ps; app die je kan uitschakelen wordt niet uit je scherm verwijderd. Dat doe je door op de scherm zelf.
@Mariiyelle wrote:
Wat ook niet iedereen weet is dat actieve Apps uitgeschakeld kan worden om batterij te kunnen besparen. Druk 2x achter elkaar op buttonknop en dan zie je onderin je scherm actieve app staan. Druk langdurig op een app of je krijgt een verbodsbordje te zien. Erg handig voor diegene die langer met een batterij wilt doen en niet elke dag wilt opladen…
Ps; app die je kan uitschakelen wordt niet uit je scherm verwijderd. Dat doe je door op de scherm zelf.
Handig… :thumbup:
Dat met die whats app lukt me niet, ik kom dus niet bij enig betaalscherm of wat dan ook…
@Rooike wrote:
@Mariiyelle wrote:Wat ook niet iedereen weet is dat actieve Apps uitgeschakeld kan worden om batterij te kunnen besparen. Druk 2x achter elkaar op buttonknop en dan zie je onderin je scherm actieve app staan. Druk langdurig op een app of je krijgt een verbodsbordje te zien. Erg handig voor diegene die langer met een batterij wilt doen en niet elke dag wilt opladen…
Handig… :thumbup:
Dat met die whats app lukt me niet, ik kom dus niet bij enig betaalscherm of wat dan ook…
wat lukt niet precies? is het wel gelukt om via Itunes te chroniseren en whatssapp kunnen vinden?
Maakt niet meer uit, ik laat hem zometeen jailbreaken… :oops:
Dus dan kan ik alles pakken werd mij verteld.
:thumbup:
@Rooike wrote:
Maakt niet meer uit, ik laat hem zometeen jailbreaken… :oops:
Dus dan kan ik alles pakken werd mij verteld.
:thumbup:
Is een optie!
Bedankt voor je moeite in elks geval :-*
Diegene die de jailbreak zou doen kan de 4S dus nog niet onder handen nemen dus tja… Nog niks dus.
Heb nu een mail gedaan naar iemand op MP.
Ik wil nl zo snel mogelijk :thumbup:
ALs je het al zo graag wilt, waarom kap je het snel af? Er zijn genoeg mogelijkheden.
check deze site; http://store.apple.com/nl/browse/home/giftcards/itunes_cards op die manier kan je ook app’s betalen.
Daar was ik dus vanmiddag al gaan kijken, ik zou hier een Ituneskaart kunnen kopen op het GWK, maarrrrr vriendlief heeft nog een maatje die de 4S wel kan breaken dus die is daar nu naartoe.
Dan moet je idd ff afwachten!