Nutrix

Hallo,

Weet iemand hoelang de Nutrix houdbaar is na opening?

Dit staat nl. niet op het pak zelf, raar eigenlijk…

Alvast thnx,

Groetjes van Mij

Nij mij staat het er wel op hoor…bovenop.

Ik heb het pak van de week gekocht en het is houdbaar tot 31-08-2008

Dus dat is erg lang :wink:

Hai Paschal, ik bedoel eigenlijk niet de data op het pak zelf,

ik bedoel hoelang is het pak houdbaar na opening…

Groetjes van Mij

hmmm :think: zeker toch een rare vraag? omdat niemand hierop wil reageren…of antwoord wil geven, jammer…

Groetjes van Mij

@brabbel wrote:

hmmm :think: zeker toch een rare vraag? omdat niemand hierop wil reageren…of antwoord wil geven, jammer…

Groetjes van Mij

Nou zeg, hoezo ‘wil’? Ok, ik wil best antwoord geven, maar dat is waarschijnlijk niet bevredigend…

Ten eerste: er staat vaak een telefoonnummer op zo’n pak, waar je heen kunt bellen met vragen. Bel dat eens.

Ten tweede: volgens mij is het verplicht om bij bederfelijke goederen de houdbaarheidsdatum te noemen, dus als die er niet op staat zal het wel de datum zijn die hierboven genoemd is.

Wil wel antwoord geven, maar heb geen idee… :think: .

Op de pakken van Ntriln staat het wel op, maar niet op nutrix.

Ik doe trouwens een pak nutrix in een plastic bakje met deksel zodat het goed afgesloten is en droog blijft.

Groetjes Renate

Op een gegeven moment komt er ook voor jou een tijd

dat je dat spul zo veel gebruikt dat het met een week of wat op is. Dan denk je er niet bij na (zoals de meesten en ik hier) hoe lang het geopend houdbaar is. Ik heb dan altijd, als het er niet opstaat dan is het lang houdbaar. Wat jij bedoelt met die datum betreft meestal produkten die na opening niet lang houdbaar zijn, Nutrix blijkbaar wel. En anders inderdaad even bellen als je het perse wil weten.

Hallo,

Bedankt voor jullie antwoorden! :smiley:

Alleen Biebels: sorry…maar men/ je voelt je wel snel aangevallen (ik weet niet of ik hiermee weer iemand kwets) maar voortaan zal ik nog es een paar keer lezen of ik het helemaal goed geformuleerd heb voordat ik iets plaats.

Groetjes van Mij

@brabbel wrote:

Groetjes van Mij

Je had misschien beter kunnen zeggen niemand KAN reageren, ipv wil.