Daar is ze weer :roll: .
Voor het vele spugen krijgt Sem inmiddels via de ha 10 mg Losec per dag (de ka wil dit niet voorschrijven omdat hij een PH-metrie heeft gehad toen hij 5 weken was, waar niks uit kwam). Dit gebruiken we sinds afgelopen dinsdag (de 26ste). Sinds woensdag ben ik zijn voeding ook weer gaan verdikken met Nutriton, dit om te zorgen dat hij wat minder gulzig drinkt (laat het dus eerst even staan tot het wat dikker is) en natuurlijk ook tegen het spugen. Gisteren heb ik hem bij elke voeding 3 schepjes gegeven, daarvoor kreeg hij er 2 maar dat leek tegen het spugen niet echt te helpen. Vanaf gisterenavond tot vanochtend heeft hij ongeveer om het uur liggen gillen van de krampen en heeft hij heel veel geboerd en gespuugd. Hele dikke spuug was het dus ik denk van de Nutriton. Hij heeft toen hij heel klein was ook gehad maar toen moest ik er mee stoppen omdat hij heel erg aan de diarree was en spuugde (bleek later kma te zijn).
Kan het zijn dat hij zo heftig op de Nutriton reageert? Ik weet dat hij er dunne ontlasting van kan krijgen, maar het boeren en spugen? Het is tegen het spugen, ik weet het allemaal niet meer wat ik nu nog voor hem moet doen, dit speelt dus al 4 maanden. Eerst omdat hij de verkeerde voeding kreeg en sinds een maand heeft hij speciale voeding, maar de krampen en het spugen gaan maar niet over
Heyla!
Ik gebruik ook Nutriton ( nou ja, valerio dan) en ik had in het begin ook het idee dat hij hier door meer boerde enzo. Ik vind ook altijd dat je heel veel luchtbelletjes ziet als je klaar bent met de fles schudden! Valerio heeft er nu niet zo veel last meer van. Heb me laten vertellen door de KA dat hier bijna geen reactie’s van komen, omdat er zo weinig in zit.
Het rare is wel dat valerio er dikkere poep van kreeg :S Maarja, dat zal de ervaring zijn. Hoop voor je dat het snel beter gaat!
onze dochter kreeg van de week per ongeluk 5 1/2 schepjes nutriton i.p.v de 3 schepjes die ze gewend is met als gevolg een paar uur later flinke krampen ging gelukkig wel snel over.maar zij krijgt er geen dunne ontlasting van dus bij haar werkt het niet laxerend.ze boert wel vrij veel
misschien helpt het om het te roeren?
dan komt er minder lucht in.
en met bijna gekookt heet water aanmaken (en dan de rest aanvullen met koud water en weer doorroeren)