Nutriton vraagje

zo helemaal geweldig dat spul. Ik doe nu op een fles van 180 1,5 schepje en er komt niets meer uit. Rivano dringt nu ook rustiger. En voor zichzelf is t denk ik ook lekkerder dat ie niet meer spuugt

Lekker Stephanie!! Weer een zorg minder! En hoe gaat het bij Ashes?

Super :thumbup: echt een wondermiddel. Cleo spuugt niet meer en heeft nu 2 poepluiers per dag :smiley:

Ze eet ook beter, ik zit nu op 5x 140 :smiley:



Ook lekker dat het bij jou werkt aapie :dance:

Bij Nordin wil de ontlasting maar niet goed op gang komen. Hij poept eens in de 2 a 3 dagen en heeft dan echt last. Toen wij de Nutriton gebruikten tegen het spugen, kreeg hij echt keiharde keutels, terwijl ik juist van iedereen hoor dat het wat laxerend werkt. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad???



Nu zijn we er dus mee gestopt en is de ontlasting weer dunner (maar wel eens in de 2 a 3 dagen), maar spuggt hij weer veel meer :wall: .



Angeltje

Ik gebruik vanaf de eerste maand Nutriton. Sem is nu bijna 11 maand en ik merk nu dat het spugen minder wordt en ben dan nu de nutriton geleidelijk aan het afbouwen en dat gaat :thumbup:

Even om de vraag m.b.t. schuim te beantwoorden en een tipje voor de andere mama’s: ik gebruikte voor Jim echt heel veel Nutriton (een schepje Nutriton op een schepje voeding) omdat hij anders zijn melk niet gewoon kon drinken. Hij dronk dus bijna cementmix :roll:. Ik ben er achter gekomen dat je het beter met een vork kan roeren dan schudden, dan schuimt het minder en het klontert ook een stuk minder. Hoe meer je er van gebruikt hoe meer het gaat klonteren namelijk. Dan kan het dus voorkomen dat de speen verstopt raakt en dat geeft weer een hoop hysterisch gegil (bij ons dan).

Wij deden altijd de poeder in een poedertorentje, de nutriton daarbij, heel hard schudden en dan pas de boel in de fles. Dan zat de nutriton al beter verdeelt door alles heen en werd de kans op klonteren een stuk kleiner.

Ik deed het ook altijd in een bekertje met een vorkje.



Eerst de fles helemaal klaar maken. dan wat melk in een klein bekertje doen en de nutriton erbij en goed kloppen met de vork. Dan de boel weer terug in de fles. nog even iets schudden en klaar!





Hier bijna geen klontjes gehad