Hoi,
Ik ga op advies van het CB Nutriton toevoegen aan Jenna’s flessen. Welke speen moet ik daarvoor gebruiken? Nu doet ze al minimaal 20 minuten over een fles (speen 1), is een speen 2 dan voldoende, of wordt de fles zo dik dat je echt met een papspeen aan de gang moet?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel johannesbroodpitmeel je erdoor doet. Maar waarschijnlijk zal speen nr 2 voldoende zijn. Zo’n kleintje heeft vaak nog enorme zuigkracht.
Heb 't net voor 't eerst gebruikt, met een 3 standen speen, en dat was inderdaad nog geen succes. Fles was binnen no-time leeg, met name het begin ging veel te hard, aan het einde moest ik zelfs draaien naar standje 2…Heb er nu 2 schepjes in gedaan, mag er 4 indoen, dus misschien dat dat helpt. Anders zal ik speen 2 proberen.
Ik deed altijd 2 tot 3 schepjes door de fles met een speen 3 (geen drie-standen). Dat werkte erg goed. Misschien scheelt het nog per merk (hier Avent).
@Misterylady wrote:
Ik deed altijd 2 tot 3 schepjes door de fles met een speen 3 (geen drie-standen). Dat werkte erg goed. Misschien scheelt het nog per merk (hier Avent).
Hoeveel zat er dan in een fles? Jenna krijgt nu flessen van 100-135 per keer.
Dat was toen hij al flessen van 200 ml kreeg hoor. Daarvoor twee schepjes (niet afgestreken overigens )