Hoi
ik wou bij Annemieke de nutriton afbouwen, maar als ik dat doe begint ze gelijk weer te spugen.
Heeft er iemand ervaring mee? Moeten ze eerst wennen aan de dunnere voeding? Ben wel benieuwd met welke leeftijd de meeste kindjes zonder kunnen.
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Groetjes,
Heleen
Ik ben er juist mee begonnen…maar zat me net af te vragen hoe lang ik dat dan moet blijven gebruiken…dusse kan je niet helpen!!
Da’s jammer
Bij het CB zeiden ze dat ik het nu wel kon gaan afbouwen, maar ik hoor graag de meningen van ervaren mama’s 8)
Ik heb het inderdaad rustig afgebouwd. Geen idee waarom eigenlijk, leek mij het beste en konden ze wennen aan de dunnere melk. Dit ging in het begin heel goed, maar nu spugen ze weer regelmatig. Zelfs als ze rechtop zitten en zelfs de papfles. Vanmiddag zelfs twee uur na de voeding nog.
Bedankt voor je antwoord :thumbup:
We hebben het vorige week geprobeerd, maar ze begon direct weer enorm te spugen. Dus dan nog maar even niet. Volgende maand zal ik weer een poging doen, hopelijk wil het dan wel.
Waarom wil je het afbouwen? Het kan toch geen kwaad om het te gebruiken? Ik heb begrepen van een vriendin met een kindje met heftige reflux dat dat pas minder wordt op het moment dat ze kunnen gaan zitten dus dan zou mij dat een goed moment lijken om af te gaan bouwen…
Okee, dat wist ik niet.
Ik wou het gewoon uitproberen eigenlijk, omdat ik totaal geen idee had hoe lang het nodig zou zijn. Maar het klinkt logisch dat het beter wordt als ze gaat zitten. Op het CB krijg je altijd van die vage antwoorden
Maar ik wacht nu gewoon een poos. Annemieke doet het er hartstikke goed op gelukkig, dus wat dat betreft hoeft het nu ook nog niet.
Nog even wachten tot ze zit dus :thumbup:
Ik heb het bij Nick gebruikt en nu bij Luuk weer. Hier ook pas gaan minderen toen het spugen echt heel veel minder werd. Dat was hier pas rond de 7 mnd. Het spugen wordt inderdaad pas echt minder wanneer ze gaan zitten etc. Meestal is het zo rond een jaar zo’n beetje helemaal over.
Gewoon wachten met afbouwen inderdaad.
:-*
Ik ben sinds paar dagen van nutriton af, maar Fenna spuugt echt weer vreselijk nu. dus denk datik toch maar weer een pakje haal morgen
Hier ook lang gebruikt hoor.
Je kan ook Beba gebruiken als flesvoeding, hier waren ze daar erg goed mee tegen het spugen! :thumbup: :-*
Ik heb zitten googelen op Beba, maar kan eigenlijk niets vinden.
Is dit alleen in Belgie te krijgen misschien?
Ze krijgt nu bijna beton :mrgreen: . 6 scheppen omneo + 6 scheppen nutriton
Nou, ik vind inderdaad ook niets terug van Beba, maar dat verkopen ze hier nochtans wel… :think:
Je kan er wel meningen over lezen:
http://www.9maand.be/forum/archief/reactions/31107 :-*
Ik googel nog even verder voor je!
Ik vind geen foto op google maar hier in de supermarkten verkopen ze Beba en op hun site heb ik een foto weten te vinden! :lol:
Ik was hier zéér tevreden van en Broes en Senne spogen meteen niet meer, erg fijn! :thumbup: :-*
Ok, ik zie nu dat als je googelt op Nestlé Beba je wél meer info vind! :roll: :-*
Ik heb inmiddels ook even gekeken, maar volgens mij is het alleen in Belgie te krijgen. Op de Nederlandse site kom ik niet verder dan Nan HA 2. (of ik kijk niet goed natuurlijk ) Ze krijgt ook nutrilon omneo vanwege krampjes. Dat gaat nu heel goed, dus eigenlijk durf ik ook niet zo goed op andere voeding over te gaan. Ik had ook al eens bij Friso gekeken, omdat dat ook dikker schijnt te zijn, maar dat durfde ik ook al niet :shifty:
Ik denk dat ik gewoon geduld moet hebben… maar ja… dat is moeilijk .
ik zag net Cas in het showforum :inlove: , wat weer een geweldige bos met haar :inlove:
:-*