Nutrilon verpakking

Iriteren jullie je ook zo aan de verpakking van Nutrilon, ik krijg die pokkedingen met zoveel moeite open. Vloek bij elke voeding weer, en om de 1ste x de verpakking open te maken, jeetje wat een gedoe zeg.



Ben ik de enige die daar last van heeft ?



Zo dat wilde ik ff kwijt :lol:

Krijg die klep steeds maar met moeite open. Zit zo strak oid. Dus ik herken je frustratie :mrgreen:

Ik vind ze juist hartstikke handig en makkelijk.



Ik heb ook wel eens Friso gehad, maar dat is een gepiel om hem in die houder te krijgen en afstrijken was ook niet te doen. (Uiteindelijk ben ik niet met Friso doorgegaan omdat dat op de een of andere manier altijd uitverkocht was als ik het nodig had)

Ik ben overgestapt op kruidvat voeding, maar dat had niks te maken met de verpakking van nutrilon. Krijg em prima open :slight_smile:

Nee geen problemen mee

Vind het juist een handige verpakking.

vind hem wel wat strak, maar uber handig eigenlijk!

vind m ook wel handig; alleen soms als het snel moet gaan en je net een nieuw pak moet aanbreken haha dan wordt hier ook wel eens gevloekt :smiley:

Dat klepje kan wel eens irritant zijn maar wat ik echt irritant vind is dat rot lepeltje tussen die dingetjes van het dekseltje krijgen pff :roll:

Oh ik kan ook zo staan te hannessen met de deksel :roll:

Ik heb te weinig kracht in mijn vingertoppen, daardoor krijg ik de klepjes niet goed ingeduwd. Sta wel eens te vloeken in de keuken als het weer eens niet lukt :oops:



Dus ja herkenbaar :smiley:

geen moeite mee…



wel erger ik me eraan dat nutrilon een nieuwe verpakking heeft en die is meteen €1.- duurder… :evil:

Nog steeds moeite om die deksels los te maken, en dan vooral de 1ste x.

Liefst kletter ik dat ding zo op de grond :wall: :mrgreen:



Wat belachelijk dat de prijzen omhoog zijn gegaan, merk er zelf niets van omdat we die voeding vergoed krijgen.

Ik vind de verpakking juist helemaal top! VOor mij is het makkelijk met 1 hand te openen. In het begin moest ik wel echt de gebruiksaanwijzing een keer aandachtig lezen, want toen deed ik het op een andere manier en kreeg ik het met moeite met 2 handen open, hihi.



Is het echt 1 euro duurder geworden? Ik heb van de week nog een pak gehaald maar ik heb er helemaal niet op gelet. Dat zou wel echt een :thumbdown: actie zijn van ze!

helaas is de nieuwe verpakking €10.69 geworden…



romata… welke voeding hebben jullie dan?

@Pitje27 wrote:

helaas is de nieuwe verpakking €10.69 geworden…



romata… welke voeding hebben jullie dan?




Pepti vandaar dat we de voeding vergoed krijgen…

@catty wrote:

Ik vind de verpakking juist helemaal top! VOor mij is het makkelijk met 1 hand te openen. In het begin moest ik wel echt de gebruiksaanwijzing een keer aandachtig lezen, want toen deed ik het op een andere manier en kreeg ik het met moeite met 2 handen open, hihi.



Is het echt 1 euro duurder geworden? Ik heb van de week nog een pak gehaald maar ik heb er helemaal niet op gelet. Dat zou wel echt een :thumbdown: actie zijn van ze!




Als ik het doe zoals het op de verpakking staat krijg ik de deksel helemaal niet open… Krijg hem alleen open als ik mijn duim op dat ding hou en de rest van mijn vinger aan de achterkant van de verpakking en dan kracht zetten !!

@romata wrote:

@Pitje27 wrote:
helaas is de nieuwe verpakking €10.69 geworden…



romata… welke voeding hebben jullie dan?




Pepti vandaar dat we de voeding vergoed krijgen…




kma?



erg herkenbaar… mocht je daar dingen over willen weten dan pb maar… :wink:



openen van de pak… klepje eraf halen… en dan naar beneden duwen… (teminste zo doe ik het …)

anders ff mailen naar nutrilon de klacht!