Nutrilon reclame misleidend?

De Nutrilon reclame dat ze weer aan het werk gaat, vinden jullie die ook misleidend? Ik kan hem niet vinden op Youtube…



Ze verteld dat haar kindje groter wordt en ze weer aan het werk gaat. Daardoor kan ze geen borstvoeding meer geven :wall:



Kan me er zo kwaad over maken, dat ze dit uit mogen zenden :naughty:

Is al een topic over geweest :wink: maar is idd misleidend ja, al zullen ze het precies zó hebben gedaan dat het tóch gedoogd wordt, zo slim zijn ze wel hoor :roll:

Persoonlijk vind ik het niet misleidend, maar dat komt omdat ik mezelf goed geinformeerd had voor ik aan bv begon, en dat ik mijn zinnen er nu eenmaal opgezet had om minstens een half jaar te voeden (het liefst een heel jaar, ben goed op weg :mrgreen: ). Maar ik kan me indenken dat het voor andere moeders wel misleidend is.

Over die reclame kan ik me nog niet zo druk maken. Drukker maak ik me om het feit dat de ka op het CB mij vertelde dat ik over kon schakelen op kv met 6 maanden, dat vond ik zoooooooooooooooooo dom en niet proffesioneel overkomen. Ze zei het zelfs nog nadat ik een minuut eerder had aangegeven had dat ik niet van plan was te gaan stoppen. :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

@Femke Fataal wrote:

Persoonlijk vind ik het niet misleidend, maar dat komt omdat ik mezelf goed geinformeerd had voor ik aan bv begon, en dat ik mijn zinnen er nu eenmaal opgezet had om minstens een half jaar te voeden (het liefst een heel jaar, ben goed op weg :mrgreen: ). Maar ik kan me indenken dat het voor andere moeders wel misleidend is.

Over die reclame kan ik me nog niet zo druk maken. Drukker maak ik me om het feit dat de ka op het CB mij vertelde dat ik over kon schakelen op kv met 6 maanden, dat vond ik zoooooooooooooooooo dom en niet proffesioneel overkomen. Ze zei het zelfs nog nadat ik een minuut eerder had aangegeven had dat ik niet van plan was te gaan stoppen. :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:






Eens wat betreft reclame…

En :shock: ik heb hetzelfde meegemaakt met zo’n onwetende CB arts… :hand:

Ik vind die KV reclame in het rijtje thuishoren als: deze mascara maakt je wimpers tot wel 10 keer voller… Ja, als je er gevoelig voor bent, kun je ervoor vallen… Maar als je een beetje nadenkt kom je ook wel tot de conclusie dat het gewoon belachelijk is…

Ik hoop dat er weinig mensen intrappen,

Want bv is moedernatuur dat kan geen ene kunstvoeding na bootsen…

Ik vraag me steeds hetzelfde af als ik die reclame zie, en ik denk dat er vast wel over geklaagd is of wat dan ook, maar aangezien hij nog wel wordt uitgezonden denk ik dat het inderdaad toch mag.



Bij mij op het CB kreeg ik ook al zo’n rare opmerking van de wijkverplk. toen ik zei dat ik aan het afbouwen was. ‘oh, ga je weer werken?’

Pas toen ik weer thuis was bedacht ik me dat dat best een domme opmerking was!

(want nee, dat was niet de reden dat ik aan het afbouwen was!)