Hallo,
Mijn dochtertje heeft al Losec gekregen maar blijft erg veel slikken en huilen. Ze heeft er nog steeds last van dus.
Ik heb geprobeerd johannes broodpitmeel door haar voeding te doen. (dit heb ik 3 keer gedaan) Maar dat was echt drama. Het lijkt wel of ze daar niet tegen kan ofzo. Ze huilde na haar voeding zo erg! Tot ongeveer even voor haar volgende voeding en dan begon het weer opnieuw.
De kinderarts heeft me geadviseerd, omdat ze toch nog last heeft ondanks de Losec om toch dikkere voeding te geven.
Ze had het over Nutrilon AR en over Enfamil AR.
Die van nutrilon zit jbpm in maar blijkt toch makkelijker te verderagen dan wanneer je het zelf door de fles doet. Die Enfamil AR dat is op basis van iets met zetmeel geloof ik en dat wordt pas dik in de buik.
Hebben jullie hier ervaring mee? Zal ik die nutrilon proberen of toch maar Enfamil.
Iemand dezelfde ervaring met johannes broodpitmeel door de fles doen en dan veel huilen erna??
Alvast bedankt!
Hoi Newby!
T.ygo krijgt nu ook JBM door de fles. Op een fles van 100cc voeding doe ik 2 schepjes. De eerste keer dat ik het gaf was het hier ook krijsen :roll:
Maar nu eigenlijk niet meer :thumbup: en poept hij een stuk makkelijker, soms zelfs te haha. Maar de KA gaf al aan dat het laxerend werkt
Wel vervelend dat jouw meisje er last van blijft houden.
Hier krijgt T.ygo Enfamil HA Digest, dat is de hypoallergene versie en daar doe ik het JBM doorheen.
De smaak van enfamil is wel anders dan die van nutrilon. Dit is meer een soort geitenmelk achtig iets haha.
Dus als je nu nutrilon geeft zou ik eerst voor de speciale voeding van dat merk gaan. Mocht dat niet goed zijn dan kun je altijd de enfamil proberen.
Sterkte :-*
Hee smurf!
Tnx voor je berichtje!
Geitenmelk gatver haha lekkere smaak… :snooty:
Ik denk dat ik dan eerst die van nutrilon maar probeer. Die is ook gewoon bij de drogist verkrijgbaar.
Liefs
En hoe gaat het nu? Geen krijsen meer?
Wow Newby, Romy is gewoon alweer een maand! :dance: